PDA

View Full Version : valvestate bagger versterkers?!



Nielsje
3 maart 2003, 23:00
hier zijn al veel topics over geweest, maar iedereen heeft tegenwoordig probleempjes met gekraak, gedit en gedat met hun valvesteetjuh.
is het ding dan echt zo waardeloos?

andy
3 maart 2003, 23:26
Zou je wel haast gaan denken dat die Valvestate een kutding is. Heb er een keer over gespeeld en ik vond het ook qua geluid een kutding. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. En als we het dan toch over problemen hebben, wat te denken van al die footswitches die niet afdoende werken, word ik zo langzamerhand ook niet goed van.

Nielsje
3 maart 2003, 23:40
ja, nie normaal, ik werk gewoon met die metalen kasten, met zo;n metalen schakelaar, simple, easy, the best..

zZoRgO
3 maart 2003, 23:57
tja, ik speelde een jaartje gitaar toen ik hem gekocht heb, als jer helemaal nog niets van afweet...can't blame the 15 year old ignorant...

andy
4 maart 2003, 00:36
Op 2003-03-03 23:40, schreef Nielsje:
ja, nie normaal, ik werk gewoon met die metalen kasten, met zo;n metalen schakelaar, simple, easy, the best..


dat doe ik dus ook, no sweat no problems, tot nu toe...

koen_V
4 maart 2003, 09:53
Het lijkt wel geen goede versterker als al die problemen ziet, maar het ook gewoon een super veel verkochte versterker, dus meer mensen kunnen er problemen mee krijgen.
En ik vind hem toch goed klinken...mja mening waarschijnlijk!
groeten

Lacrymosa
4 maart 2003, 10:33
Ik heb 2 jaar met plezier op een valvestate gespeeld, nooit problemen mee gehad, goed geluid voor et geld dat je er voor neer legt.

Ik heb em alleen wel verkocht, dit meer omdat er gewoon geen buizen sound in zit, of ook maar in de buurt komt van een buizensound.

CheerS!!

Baker
4 maart 2003, 10:37
Oh nee he, daar gaan we weer....

Zie mijn topic op pagina 2:
"De Marshall valvestate series zijn goede versterkers (Ga naar pagina 1, 2, 3)"

Ibanez RuleZ
4 maart 2003, 10:58
ik moet eerlijk zeggen dat het per valvestate verschilt. De standaard dingen zijn bagger, maar pas geleden had ik een top die ook een gain op zijn clean kanaal had, en ik plugde de charvel van mijn broertje (fat strat achtig ding) in, en zette de gain iets open. Ik was wel verbaasd, want de valvestate in de oefenruimte van mijn band heeft een kutclean, maar ik moet zeggen dat die clean van die top best nog wel redelijk bleef staan, meer dan ik had verwacht.

Harrald