PDA

View Full Version : Wie komt er regelmatig bij The String??



Hendriks
25 september 2008, 18:03
Zal wel het verkeerde forum zijn , merk ik dan wel vanzelf.

Ik zag dat de String weer een partij Allparts bodies en halzen binnen heeft en ik ben van plan een tele te assembleren , nu is Amsterdam voor mij 2,5 uur rijden en natuurlijk weer 2,5 uur terug en heb nu weinig tijd .
Als er iemand is die regelmatig in de zaak komt en voor mij wil rondkijken naar parts die aan mijn specs voldoen en ook goed met elkaar matchen , vervolgens de spullen laat achteruit leggen op mijn naam .
Ik heb er een cd/dvd bon van €20 voor over.

blimb
25 september 2008, 19:33
ik zou gewoon ff the string bellen .. doen ze volgens mij ook zo wel :)

Nielsje
25 september 2008, 19:35
Zal wel het verkeerde forum zijn , merk ik dan wel vanzelf.

Ik zag dat de String weer een partij Allparts bodies en halzen binnen heeft en ik ben van plan een tele te assembleren , nu is Amsterdam voor mij 2,5 uur rijden en natuurlijk weer 2,5 uur terug en heb nu weinig tijd .
Als er iemand is die regelmatig in de zaak komt en voor mij wil rondkijken naar parts die aan mijn specs voldoen en ook goed met elkaar matchen , vervolgens de spullen laat achteruit leggen op mijn naam .
Ik heb er een cd/dvd bon van €20 voor over.

Inderdaad, gewoon bellen, zoekt Rien (volgens mij heet 'ie zo) wel wat moois voor je uit. Heb er een jaar geleden 2 halzen vandaan gehaald, wel ff 3.5 uur alle dozen doorspitten..

Wilde persé een maple neck (een V, en een C) met ook nog eens weinig fouten d'r in, dus tja.. dan heb je wat te doen :)

Pepe
25 september 2008, 19:45
Als je er toch naar toe gaat om het op te halen, doe het zelf dan.
Je weet toch zelf het beste wat je wil en het is nog leuk ook.

Hendriks
25 september 2008, 20:05
Als ik zelf ga word het pas over een paar week en ben bang dat het mooiste weg is en vind telefonisch niet echt handig .

G.G.
25 september 2008, 20:13
Als ik zelf ga word het pas over een paar week en ben bang dat het mooiste weg is en vind telefonisch niet echt handig .

Kan je niet ff bellen, hem iets uit laten zoeken, geld overmaken (ietsjes extra voor de moeite) en hem het laten verzenden?

Hendriks
25 september 2008, 20:20
Bellen doe ik zeker .

Nino1110
25 september 2008, 20:21
Wat kost zo'n halsje dan daar?
Ik kan nergens prijzen vinden...

Pepe
25 september 2008, 20:43
Wat kost zo'n halsje dan daar?
Ik kan nergens prijzen vinden...

hier (http://link.marktplaats.nl/195090413) en hier (http://search.ebay.nl/_W0QQfgtpZ1QQfrppZ25QQsassZagtereekQQssPageNameZST RKQ3aMEFSXQ3aMESOI)


...........