PDA

View Full Version : Altijd al willen weten hoe Britney echt klinkt?



skanky
25 september 2008, 12:51
Altijd al willen weten hoe Britney echt klinkt?

http://www.liveleak.com/view?i=a9c_1219341209

waarom verbaast het me niet?

Arjan12
25 september 2008, 13:17
Ik hoop voor Britney dat dat filmpje nep is...

RonnyV
25 september 2008, 13:17
Ik kan het niet luisteren want ik zit op mn werk...
Maar in haar goeie tijd kon ze zwaar goed zingen. Ik heb per ongeluk ooit een live concert op TV gezien :jam: en daar was helemaal niks mis mee.

harrie-beton
25 september 2008, 13:18
ik had hem al gehoord, ik denk dat het echt is. Madonna klinkt ook zo.
Mooie van draadloze dingen is dat je pure signaal kunt aftappen..

Arjan12
25 september 2008, 13:55
Hoe hoort het publiek het dan? Horen ze dit valse gekrijs, wordt het 'goed' gemixt of zingt Brit mee met een bandje?

Joey Handsome
25 september 2008, 14:05
Het klinkt wel behoorlijk echt. Zijn er ook van dit soort filmpjes van Madonna? Lijkt me wel gaaf om dat ook eens te horen.

tjonk
25 september 2008, 14:49
Haha ik lag me dood.

Arvoitus
25 september 2008, 15:07
Hoe hoort het publiek het dan? Horen ze dit valse gekrijs, wordt het 'goed' gemixt of zingt Brit mee met een bandje?
Als je goed luistert dan hoor je ook het zaalgeluid. Dus er speelt een bandje mee.

Joey Handsome
25 september 2008, 16:33
Als je goed luistert dan hoor je ook het zaalgeluid. Dus er speelt een bandje mee.

Dat is niet wat hij bedoelt. Hij vraagt zich af of ze met een zanglijn mee zingt zodat haar lippen perfect in sync lopen. Waarschijnlijk niet, want dan zou het geen nut hebben een mic aan te hebben staan.
Toch, meestal hoor je het bij concerten allemaal wat minder goed door het volume. Zou best kunnen dat dit echt live is. Sowieso, ik ben wel eens bij A.J. McLean van de BSB's geweest. Hoe hard die grieten in de zaal gillen bij zo'n mainstream happening, dat wil je niet weten. Kan geen PA tegenop. Dus zou goed kunnen dat gewoon echt niemand het door heeft.

guhlenn
25 september 2008, 17:02
Leuk! :D .....

Geoffrey
26 september 2008, 10:04
Ik ben nu geen Britney-fan.. maar hier trap ik toch niet in.

Don Capo
26 september 2008, 11:24
MHAHAHAHAHAHAHAHAHA wat een fijn filmpje, lig dubbel hier, betwijfel of het echt is echter

Klopgeest
27 september 2008, 10:43
Haha ik lag me dood.

Ik ook, want 'lach' is met 'ch'...

gitaarvrouwtje
27 september 2008, 12:18
ik vind het een beetje jammer dat je niet een filmpje er naast hebt waarop je dan het zaalgeluid kunt horen..dan zou je toch een beter beeld krijgen hiervan

je kunt wel wat doen aan zang maar volgens mij is t toch zo dat vals vals is en blijft ..tenzij je gaat pitchen wat je toch niet live lukt toch?
als t nep is , is t knap gedaan....of t echt is ..weet t niet hoor..er zijn ook wel veel mensen die t leuk vinden britney onderuit te maaien

Bram+
27 september 2008, 12:26
Het ziet er toch echt uit. Die microfoon heeft ze om tussendoor ook dingen te kunnen zeggen (zoals je op het eind hoort). Of die tijdens de nummers ook aan staat (d.w.z. het schuifje omhoog staat op de PA-tafel) weet ik niet, misschien ligt het wel heel diep in de mix dat je haar niet zo goed hoort.

Ik kan me ook wel voorstellen dat als ze playbackt, ze ook hardop meezingt om het echter te laten lijken. Het is natuurlijk zinloos om haar zender de hele tijd uit te zetten tijdens de nummers, dus er komt wel signaal binnen bij de PA-tafel, maar of de zaal dat ook krijgt te horen is een tweede. Nu dus wel via het internet.

Rutger
27 september 2008, 12:33
k Weet of het jullie opvalt dat ze gelijktijdig nog een enorme dansact opvoert...
dan heb je niet echt tijd en energie over om goed op je zanglijn te letten dunkt mij.

Bram+
27 september 2008, 12:36
Zal wel meespelen inderdaad, maar het is natuurlijk hilarisch dat iemand die beroemd geworden is als zangeres, niet kan zingen live. Waar dat aan ligt is dan niet meer zo belangrijk.

Geoffrey
27 september 2008, 12:38
k Weet of het jullie opvalt dat ze gelijktijdig nog een enorme dansact opvoert...
dan heb je niet echt tijd en energie over om goed op je zanglijn te letten dunkt mij.

Ja.. maar voor mij hoeft een zangeres niet te kunnen dansen enkel zingen, daarom is het ook een zangeres.. toch?

Mr.Fingers
27 september 2008, 13:02
Gelukkig komt het ook voor bij Iron Maiden (http://nl.youtube.com/watch?v=TkTRV7vz06k)

:seriousf:

Geoffrey
27 september 2008, 13:19
http://nl.youtube.com/watch?v=R7qR5JZcLbc&feature=related

Hij is waarschijnlijk beter dan Britney!

gitaarvrouwtje
27 september 2008, 13:34
toen ik jong, slank en ik betere conditie was (net noodzakelijk in die volgorde lol) heb ik veel musical gedaan..waarbij je , dansend, springend, op de kop hangend etc etc, toch goed en zuiver moet zingen
dat doe je door middel van ademsteun, een techniek die voor iedere zanger of zangeres de basis behoort te zijn
het is dus prima mogelijk om , mits je in superconditie bent, een hele show te dansen en ook nog zuiver te zingen...
nu is t wel zo dat de shows van mensen als madonna en britney vrijwel zonder onderbrekng uit dans bestaan en dat ligt wellicht weer iets anders dan wanneer je in scenes speelt en tussendoor even op adem kunt komen
maar toch, t KAN wel

bert k
27 september 2008, 13:52
Het kan we, maar dan verwacht je toch kleine bijgeluiden bij heftige dansbewegingen.


Waar ik wantrouwig van word is de overspraak, dus de bijgeluiden op de achtergrond die de zangmic ook oppikt. Je hoort een bandje op de achtergrond, veel hoge tonen van het drumstel, maar als ze zich omdraait, van het publiek naar het podium, hoor je dat achtergrondgeluid helemaal niet veranderen. En dat zou wel moeten.