PDA

View Full Version : Ben jij ons nieuwe baswonder?



Lexvandoef
24 september 2008, 15:53
Onze bassist heeft ons moeten verlaten en daarom zijn wij op zoek naar een nieuwe bassist(e).

Ben jij gemotiveerd, enthousiast, niet bang om veel op te treden en wekelijks met ons te repeteren? Dan kunnen wij je goed gebruiken.

We spelen vrolijke, energieke, dansbare covers, zijn bezig met een kleine demo en willen weer vaak live op de planken staan.

Heb je interesse dan horen we graag van je: deschijfvanvijf@gmail.com

Lex, gitarist De Schijf van Vijf.

Mr.Bluesbreaker
24 september 2008, 23:22
Ik heb een bas, een best leuke ook nog......
Zou een mooie indorock band kunnen zijn:D Maarja, Delft.

elendaeril
25 september 2008, 00:15
Da's lekker vlakbij :D Ik woon in Dordt. Wat voor muziek wordt er gespeeld, waar wordt er gerepeteerd, wat zijn de eisen?

Let me know :D

Lexvandoef
25 september 2008, 08:44
We spelen covers, vooral in het poprock genre. Van Skik tot Kane tot The Cardigans tot The Killers zeg maar.

We repeteren in Wateringen, daar hebben we onze eigen oefenruimte waar onze eigen spullen staan.

Verdere eisen, het is mooi meegenomen als je backing vocals kan en als je ervaring hebt met optredens en met de bas natuurlijk.

Voor verdere vragen mag je wel mailen :)

@Eric, tsja, als je niet tussen de boeren woonde ;)

elendaeril
25 september 2008, 10:40
7 a 8 jaar ervaring op de bas, backing vocals geen probleem, hoewel ik het nummer dan eerst zal moeten instuderen. Vervoer zal een probleem kunnen zijn (geen rijbewijs :confused:)

Lexvandoef
26 september 2008, 20:04
Mail ons anders even, dat is was makkelijker dan over het forum en public ouwehoeren ;)

Nielsje
28 september 2008, 11:44
Als ik nou zeg dat ik óók in dat toffe bandje speel, dan krijgen we wellicht véél meer reacties :D

oftewel: bump, aandacht, whatever! :)

Lexvandoef
28 september 2008, 13:42
Als ik nou zeg dat ik óók in dat toffe bandje speel, dan krijgen we wellicht véél meer reacties :D

oftewel: bump, aandacht, whatever! :)

yeah right ;)

Anyway, bump in elk geval :)

Lexvandoef
1 oktober 2008, 18:19
Bumpje!!!!!

Weinig mensen die de dikke snaren kunnen en willen beroeren ;)

elendaeril
1 oktober 2008, 18:30
Sorry, was ff druk de laatste tijd. Mail komt eraan!

Lexvandoef
3 oktober 2008, 22:25
Nog geen mailtje gezien ;)

En BUMP!!! We zijn nog op zoek.

Nielsje
16 oktober 2008, 13:50
bumpert...

Lexvandoef
18 november 2008, 11:51
Bumpje!

Wegens pech en onverwachte omstandigheden hebben zo'n beetje alle auditie kandidaten afgezegd. :(

We zijn dus nog steeds op zoek. Mocht je het trouwens leuk vinden om een optredentje of 2 mee te bassen voor de leuk om er daarna mee te stoppen, dan vinden we dat ook prima :) (geen grapje ;))

Lex

Mr.Bluesbreaker
18 november 2008, 12:07
Als die gigs ergens in noord NL zijn, dan hou ik me aanbevolen! (kleine kans?)
Wordt natuurlijk wel zo'n indorockband he:D

Kim Wilson
18 november 2008, 12:10
Ik zou graag willen, maar de afstand en geen basgear houdt me tegen. Al zou dat laatste misschien wel geregeld kunnen worden...

Lexvandoef
18 november 2008, 13:07
Indorockband, yeah! :satisfie:

Maar 1 van de gigs is in Zoetermeer, en die andere weet ik ff niet.

Nielsje
18 november 2008, 18:22
Indorockband, yeah! :satisfie:

Maar 1 van de gigs is in Zoetermeer, en die andere weet ik ff niet.

De andere is potentieel in Delft.

Lexvandoef
12 december 2008, 14:30
BUMPJE!

Wij zijn nog steeds op zoek naar een bassist, en willen graag in januari 2009 een aantal nieuwe kandidaten hebben.

Dus, mochten jullie zin hebben om te bassen bij de gezelligste coverband van Delft, meld je dan nu aan! :cheerup:

Nielsje
20 januari 2009, 14:50
Keihard in je bas gebumpt!

...iemand..?

Joey Handsome
20 januari 2009, 15:02
Jongens, jullie moeten roeien met de riemen die je hebt. Maw, één van de twee gitaristen gaat gewoon bassen.

FNaRK
20 januari 2009, 17:26
Jongens, jullie moeten roeien met de riemen die je hebt. Maw, één van de twee gitaristen gaat gewoon bassen.

en dan kom ik de gitaarpartijen wel spelen :dance:

Les Paul R8
20 januari 2009, 18:46
Jongens, jullie moeten roeien met de riemen die je hebt. Maw, één van de twee gitaristen gaat gewoon bassen.

Goed idee....Lijkt me echt iets voor Lex :D

Lexvandoef
20 januari 2009, 19:18
Jongens, jullie moeten roeien met de riemen die je hebt. Maw, één van de twee gitaristen gaat gewoon bassen.

Nee, geen goed idee. Niels en ik zijn beide van huis uit geen bassisten en we spelen liever gitaar.

Dus we zijn nog steeds op zoek :).

@Robbert, Hey, daar loopt een bas met een jongen! :seriousf:

Mr.Bluesbreaker
20 januari 2009, 23:45
Ik ben toch ook geen bassist, en mijn Jazz Bass loopt ook met mij weg. Ging prima!:D
Nee maar serieus. Als het nog een keer moet jongens, februari is veel te leeg op de agenda, u roept maar. Single malt's vind ik erg lekker.

Mitch
20 januari 2009, 23:47
Staat daar zo'n beetje smoezelige jongen op een winderige hoek, in Groningen met een bordje om zijn nek: "WILL BASS FOR BOOZE".
Krijg ik meteen dat warme Leger des Heils erwtensoep gevoel van.

Lexvandoef
21 januari 2009, 00:08
Arme Eric, nou als februari nog te leeg is, 26 feb nog wat te doen? ;)

Mr.Bluesbreaker
21 januari 2009, 00:24
26 feb nog niet. PM/mail de rest maar als de nood hoog is.

Lexvandoef
21 januari 2009, 01:20
Cool! Thnx! :)