PDA

View Full Version : SILVERCHAIR CONCERT NOG NIET UITVERKOCHT !!!!



Silverchair16
3 maart 2003, 20:40
HET CONCERT VAN SILVERCHAIR IS NOG NIET UITVERKOCHT ER ZIJN NOG KAARTEN !!! (IK HEB ZE NET BESTELD)

sickpunk
3 maart 2003, 20:42
ok....stel je voor dat je zo'n knopje hebt.....en daar staat op caps lock, weetje wat dat knopje doet.... daar kan je mee in hoofdletter schrijven(automatisch) maar dat wil niet zeggen, dat je alles in HOODLETTERS MOET DOEN EIKEL.... damn... ow nog iets.....wat the fuck boeit het nou, dat het en niet uit is verkocht en dat jij kaartjes hebt.....heel veel mensen hebben kaartjes.....en heel veel mensen weten ook wel dat het niet is uit verkocht... en anders heb je ook zoiets als ticketservice.nl of iets dergelijks..........ow ja ik heb een kut humeur...:wink:

sickpunk
3 maart 2003, 20:44
jij hebt echt wat met hoofdletter he......:S in elke post van je, is alles met hoofdletters geschreven... best wel irritant

Electrical Storm
4 maart 2003, 16:42
Mjah, Silverchair is een erg goeie band en als ik iemand mee kan krijgen ga ik 2 juni ook zeker naar Paradiso. Maar je brengt het een beetje irritant, net alsof het hele forum hier maar van Silverchair moet houden! (ik geloof zelfs dat je onderhand meer topics heb geopend over de band dan dat er mensen zijn op het forum die naar het concert gaan) :razz:

funlovinme
6 maart 2003, 23:41
Silverchair is gewoon de op één na beste band ter wereld, dus mag je best met CAPS werken. Sickpunk moet niet zo zeuren.

sickpunk
7 maart 2003, 11:26
je kan niet zeggen, dat het de op 1 na beste band is, dan maak je het een feit.. en het is(in mijn mening) een bagger band... maar, zoveel moeite is het toch niet, om gewoon je caps uit te zetten... als ik over iets lul, wat ik leuk vind, ga ik toch ook nie meteen met caps werken, want het heeft totaal geen nut.... dus nok gewoon