PDA

View Full Version : Ingewikkelde pickup switching



northstate
24 september 2008, 04:49
Hoi,

misschien meteen een goeie gelegenheid om een discussie op te starten, maar als je bezig bent met je gitaar bouwen en je wilt wat knutselen met de mogelijkheden van verschillende soorten geluid, dan zou ik graag even jullie aandacht vestigen op de topic "Houten slagplaat".

Hierin staat niet alleen allerlei informatie over (jawel) houten slagplaten, maar ook het één en ander over verscheidene manieren om je elementen aan te sluiten. Als je interesse hebt, kijk even, en ga ook vooral even bij aaronstonebeat's projecten kijken, die heeft er ervaring in...

Just so you know...

RoelTM
24 september 2008, 15:13
een topic met spam voor een ander topic... :nervous: dit heb ik werkelijk echt nog nooit meegemaakt...

pueblo
24 september 2008, 15:15
grappig, ik heb me al afgevraagd waarom de mods het topic niet splitsen, maar volgens mij mag dit wel dicht :)

northstate
25 september 2008, 01:14
Als ik iets deed wat niet de bedoeling is, mijn excuses. Ik kom hier nog niet zo lang, en aangezien iedereen over het algemeen buitengewoon behulpzaam is, wou ik ook een duit in het zakje doen. :-)

Grappig dat niemand dit ooit eerder gedaan heeft...

ernieman
29 september 2008, 23:31
Ja, totaal zinloos dit, maar idd wel grappig dat niemand anders dit ooit heeft geflikt :seriousf:
Slotje dan maar?