PDA

View Full Version : goede sites voor imporen uit amerika



noud18
23 september 2008, 19:26
Hallo mede gitaristen,

Ik speel nu ongeveer drie jaar en ik zoek een betere gitaar dan die ik nu heb.
Nu heb ik het geld wel voor een nieuwe gitaar ,maar als het goedkoper kan altijd welkom.
Ik heb op google gezocht naar amerikaanse sites met gitaren,maar er staan vaak weinig merken op en de prijzen zijn het zelfde als hier.
Op musicstore.de zijn de prijzen zelfs nog hoger dan hier.
Nu is mijn vraag weten jullie sites met laage prijzen en veel gitaren?

Noud

Ibanez666
23 september 2008, 19:30
Amerika is leuk met een lage dollarstand, maar de verzendkosten en douane kosten doen dat verschil vaak al teniet.

Je zou wel eens op ebay UK kunnen kijken. Dan betaal je minder verzendkosten en geen douane kosten. De pond is wel duurder dan de euro, maar ik heb het idee dat de gitaren daar wel weer wat goedkoper kunnen zijn. Je zal goed moeten zoeken denk ik

AgileGhost
23 september 2008, 19:35
Thomann.de (duitse site) heeft ook veel goedkoop spul, mede dankzij de lage dollar. Volgens mij halen ze veel shit uit de USA.

zeppo
23 september 2008, 19:52
Thomann.de (duitse site) heeft ook veel goedkoop spul, mede dankzij de lage dollar. Volgens mij halen ze veel shit uit de USA.
Veel shit uit de USA ... Wat is dat nou weer voor een uitspraak? Ik hoef geen shit uit de USA. Een paar goede gitaren, mwah, dat dan weer wel ...

Natuurlijk importeren ze uit de USA: Gibson en Fender natuurlijk, maar net zogoed uit Japan of ander Verweggistan.
Volume, dat drukt de prijzen.

Duff
23 september 2008, 21:22
"veel shit" = "veel spul"
Hedendaags taalgebruik kan soms tot verwarringen leiden :P

MarkV
23 september 2008, 21:50
Het beste advies is om eens even te zoeken: http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php?

Dit komt ongeveer elke 2 weken wel langs sinds de lage dollar stand.

dunnoaname
23 september 2008, 22:10
imp oren? (http://bp0.blogger.com/_tiPuPY6TZ3c/R412rgXDBuI/AAAAAAAAAIk/-5IajfwBUFA/s400/01-15-08.jpg)









(flauw he)