PDA

View Full Version : Hallo mensen



Kaan
22 september 2008, 23:39
Hallo members van gitaarnet

Ik ben Kaan Yildirim
17 jaar en woon in Tegelen
Tegelen ligt onder venlo ( noordlimburg )

Ik speel nu ongeveer zon 4 maanden gitaar en heb soms wat vragen over gitaren. ben opzoek gegaan naar een forum en kwam hier terecht.

Ik heb mijn grootste hobby ( gamen ) opgegeven voor gitaar spelen
( heb namelijk mijn xbox 360 met guitar hero 3 en gta IV geruild voor een Epiphone Les Paul sunburst met een echte gibson pick up )

Ik speel dus momenteel op een Epi les paul.
Dit is ook tevens mn eerste gitaar.

Mijn herkomst is turks.. maar ik ben hier opgeboren en opgevoed.. luister veel muziek maar voornamelijk rock/metal ( Alexi laiho fan . Children of bodom )

Mn gitaar idool is alexi laiho van children of bodom maar de meester blijft jimmy hendrix ofc.

nou ik denk dat dit wel genoeg is XD

Gr Kaan :punk:

soup
22 september 2008, 23:56
Welkom

alleen vind ik het best grappig --> gamen opgeven voor gitaar

Kaan
22 september 2008, 23:59
Welkom

alleen vind ik het best grappig --> gamen opgeven voor gitaar

Ja anders zat ik nog steeds achter me xdoos te gamen. ik dacht ik moet er tog iets voor opgeven..dan maar me console.. ik heb tevens nog een wii staan dus dat is het niet. maar ik moet zeggen dat ik in 4 maande tijd minstens 2 uur per dag heb gespeeld. en dat heeft aardig resultaat. het gevoel dat je iets herkend wat je zelf speelt is beter dan iemand een headshot geve met gta XD

macwilliams
23 september 2008, 06:48
het gevoel dat je iets herkend wat je zelf speelt is beter dan iemand een headshot geve met gta XD

Als iemand een headshot geven je een gevoel van herkenning geeft zou dat ook tamelijk zorgwekkend zijn. :seriousf:
Goed van je dat je het overgewaardeerde gamen opgeeft voor het oh zo mooie gitaarspelen.




Hoş geldiniz

Kaan
23 september 2008, 07:05
Als iemand een headshot geven je een gevoel van herkenning geeft zou dat ook tamelijk zorgwekkend zijn. :seriousf:
Goed van je dat je het overgewaardeerde gamen opgeeft voor het oh zo mooie gitaarspelen.




Hoş geldiniz

Hoş Bulduk.

Een gevoel van herkenning gaf het gelukkigniet..maar het was wel leuk.. maar niks gaat bove ff lekker jamme en alle stres eruit gooie ( ja zo verwerk ik me stress )

Sinner
23 september 2008, 14:32
Welkom!




Ik heb mijn grootste hobby ( gamen ) opgegeven voor gitaar spelen
( heb namelijk mijn xbox 360 met guitar hero 3 en gta IV geruild voor een Epiphone Les Paul sunburst met een echte gibson pick up )


Gr Kaan :punk:

Goeie beslissing: alleen met een echte gitaar wordt je een echte guitar hero! :gitarist:

RonnyV
23 september 2008, 14:37
LOL welkom hier!

Egbertuss
23 september 2008, 14:55
Ey, welkom, je bent de eerste Turk die ik ken die Rock/Metal luistert, goedzo dat is de muziek. Kon je by the way het gamen niet combineren met gitaarspelen? Doe ik ook, alleen speel ik meer gitaar dan dat ik game natuurlijk maarja tis in ieder geval een goeie zet, game verslaafd wil je absoluut niet worden.

Wiellem
23 september 2008, 15:19
Goedenmiddag

Ben je op het idee gekomen gitaar te gaan spelen door Guitar Hero?

Kaan
23 september 2008, 15:27
Welkom!

Goeie beslissing: alleen met een echte gitaar wordt je een echte guitar hero! :gitarist:

Haha ja dat is waar. maar guitar hero is ook leuk om te spelen :D



Ey, welkom, je bent de eerste Turk die ik ken die Rock/Metal luistert, goedzo dat is de muziek. Kon je by the way het gamen niet combineren met gitaarspelen? Doe ik ook, alleen speel ik meer gitaar dan dat ik game natuurlijk maarja tis in ieder geval een goeie zet, game verslaafd wil je absoluut niet worden.

Ja er zijn inderdaad niet veel turkse jongeren die dezelfde muziek keus hebben als mij. Maar ik ben een trouwe rockfanaat dus :D
Ik combineer het nog steeds hoor.. ben nog altijd verslaafd aan super smash brawl op de wii.. en speel cod op de pc enzo. maar op de xbox ging het me gewoon tever dusja.


Goedenmiddag
Ben je op het idee gekomen gitaar te gaan spelen door Guitar Hero?


Ja onder andere wel. maar ik wou het al een tijdje..en toen ik guitar hero had uitgespeeld op expert dacht ik van nu het echte werk :D

Wiellem
23 september 2008, 15:33
Guitar Hero is vet, alleen lang niet zo vet als met een bandje een nummer in het echt te spelen :)

Kaan
23 september 2008, 23:25
Guitar Hero is vet, alleen lang niet zo vet als met een bandje een nummer in het echt te spelen :)

Helemaal mee eens.

lamb of god aanhanger ?