PDA

View Full Version : gitaarnet gitaarbeurs/markt ???



bagheera
21 september 2008, 20:53
hey iedereen van gitaarnet,

ik heb hier een vraag voor jullie, dit is niet echt bedoeld als pol maar vooral als topic de pol heb ik erbij gegooid om de boel overzichtelijk te houden.
Ik kan aannemen dat de titel niet echt duidelijk is, het gaat dus om het volgende, omdat op een rommelmarkt een gitaar vinden ne luk is van 0,00010 kans op 100 dacht ik misschien kunnen we een gitaarnet gitaren " rommelmarkt" organiseren. dus in de plaats van alles op markt plaats te gooien een markt organiseren en zo alles bij mekaar zetten.

Volgens mij kan het een heel gezellige boel worden en we kunnen andere fora laten weten wanneer en waar die markt doorgaat en zo meer volk trekken ook 2dehandswinkels laten weten wat er staat te gebeuren.

Het leek mij een goed plan, zou kunnen uitgroeien tot een jaarlijkse happening afwisselend in Nederland en België

laat maar weten he en motiveer jullie stem in het topic

greets
Bagheera

Spitfire
21 september 2008, 23:30
Ik denk niet dat dit gaat lukken want je hebt 1) een boel mensen nodig die spul verkopen en 2) die mensen moeten ook nog een beetje een behoorlijk aanbod hebben. Waarschijnlijk krijg je 50 man die allemaal 1 gitaar verkopen en dat maakt geen markt natuurlijk (muv van wytse).