PDA

View Full Version : Hallo Gitaarnetmembers



Jurp
21 september 2008, 15:50
Hallo iedereen! Ik ben Jurjen van Nes. Ik ben officieel een toetsenist, maar speel sinds een jaar of 2 ook gitaar. Ik heb plannen binnenkort in combinatie met mijn school een elektrische gitaar te bouwen. Daarover heb ik nog veel vragen. Ik hoop dat ik daar mee geholpen kan worden op gitaarnet.

richwoodplayer
21 september 2008, 17:24
welkom!

tuurlijk kan je er mee geholpen worden!
genoeg informatie te vinden hier :)
en wat voor'n gitaar heb je nu?

kevin

Jurp
28 september 2008, 15:21
Ik speel momenteel een zeer goedkope Les Paul model, ooit gekocht op marktplaats. Inmiddels weet ik dat het een miskoop is (gescheurde hals), maar nu kan ik er weinig nog aan veranderen. Ik ben aan het sparen voor een Epiphone Les Paul Standard. Ik heb 2 kleine oefenversterkertjes, namelijk een Squier 15 Watt en een Hohner 25 Watt. Ik heb ook een goedkope akoustische gitaar en een ukelele.

richwoodplayer
28 september 2008, 15:50
Ik speel momenteel een zeer goedkope Les Paul model, ooit gekocht op marktplaats. Inmiddels weet ik dat het een miskoop is (gescheurde hals), maar nu kan ik er weinig nog aan veranderen. Ik ben aan het sparen voor een Epiphone Les Paul Standard. Ik heb 2 kleine oefenversterkertjes, namelijk een Squier 15 Watt en een Hohner 25 Watt. Ik heb ook een goedkope akoustische gitaar en een ukelele.

ik heb ook een hohner , volgensmij 30 watt, klinkt wel lekker op het moment (heb ontdenkt waar de distortion zit :D)

Huoliuhi
30 september 2008, 10:59
bump then lurk as soon as possible