PDA

View Full Version : epiphone les paul '56 reissue



k3nny
21 september 2008, 13:10
Beste gitaarnetters,
Ben van plan om deze week eens naar musicstore te reizen omdat ik een leuk gitaartje zag voor een leuke prijs :satisfie:
Het is dus de epiphone les paul '56 reissue met P90's, nu wou ik vragen of dit de moeite is om naar daar te reizen of dat het gewoon tijdverspilling is...
Ben nl. nog een beginner (speel 6 maandjes gitaar) dus zou ik hier even mee verder kunnen?
Alvast bedankt :)
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/8/9/4/485894.jpg

kalmah
21 september 2008, 13:33
Het is het altijd waard om een dag naar Musicstore te gaan.
Je gelooft je ogen niet als je daar loopt.

En als je daar toch bent, test eens wat gitaren. Misschien bevalt je de gewone Epi lp wel veel beter?

en zo kom je er ook snel genoeg achter of de gitaar in je link je bevalt;)

thomas k
21 september 2008, 13:35
het eenige speciale vergelijken met de normale zijn de p90, je moet er van houden.

Frisods
21 september 2008, 14:11
ha,
is een leuk gitaartje, heb laatst de gold top getest met p90. vond hem zwak spelen, geen "bite" enz.

Soef
21 september 2008, 20:48
Ik heb deze GT ebony naast een gewone Standard ebony. M'n GT is duidelijk lichter dan m'n standard het geluid is veel sprankelender. Ik krijg ook meer control over het geluid dan op gewone standaard.

Dus als ik van mijn twee LP maar 1 mag houden dan is het de GT :hippie:

k3nny
21 september 2008, 21:27
Ok bedankt voor de reacties :) Dan ga ik woensdag maar eens langs bij musicstore en kijken of het wat voor me. (+ dan ram ik nog wat op de andere gitaartjes :sneaky: )

ijzerbroot1
21 september 2008, 21:36
ram vooral op wat andere gitaartjes......kom je met een heeeeele andere gitaar thuis, wie zal het zeggen.....