PDA

View Full Version : Epiphone B-stock



Les Strat
21 september 2008, 07:26
heey mensen ik had een vraagje want ik zie hier bij thomann epiphone B-stock gitaren voor een prikje waar dus wel wat mee aan de hand is bijvoorbeeld een scheur in de kop kan ik dat zelf lijmen zo ja waarmee moet dat? of moet ik dat echt laten doen door een deskundige?, hier is de link: http://www.thomann.de/nl/search_dir.html?gk=&bn=&sw=epiphone+B-STOCK&pg=1

Epiphone black standaart voor 209 euro is niet veel als je hem zelf kan repareren of niet?

alvast bedankt

grayfink
21 september 2008, 07:55
De headstock is helemaal afgebroken staat er, afhankelijk van hoe "netjes" de breuk is, is dat door een vakman voor een redelijke vergoeding goed te herstellen.
Aangezien je zelf geen vakman bent en je geen idee hebt hoe de breuk er uit ziet, moet je gewoon doorsparen en geen kansloze topics openen.

nevyn292
21 september 2008, 08:11
nounou, dat is wel weer erg hard hoor, zo in de vroege morgen,


maar zoiets met een gebroken headstock zou ik er al niet meer aan beginnen

RolandT
21 september 2008, 08:24
Epiphone black standaart voor 209 euro is niet veel als je hem zelf kan repareren of niet?Nieuw is hij 345 (http://www.thomann.de/nl/epiphone_les_paul_standard.htm) euro, verschil ben je al snel kwijt aan de reparatie en weet je nog niet hoe goed die reparatie zal lukken.

grayfink
21 september 2008, 08:45
nounou, dat is wel weer erg hard hoor, zo in de vroege morgen,

Misschien ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt. Of ik ben gewoon een lul. Dat kan ook natuurlijk.

Rinze
21 september 2008, 08:59
Of allebei :satisfie:


@ TS: ook als je die gitaar laat repareren en daarbij lager uitkomt dan de gewone nieuwprijs moet je in de gaten houden dat ie bij verkoop ook minder waard is.

Nino1110
21 september 2008, 09:19
Niet iedereen verkoopt na een jaar hun gitaar zoals sommige hier hoor. :satisfie:

JohnLord
21 september 2008, 09:19
Misschien ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt. Of ik ben gewoon een lul. Dat kan ook natuurlijk.
Of misschien heeft Grayfink wel gelijk.

Rinze
21 september 2008, 09:27
Of misschien heeft Grayfink wel gelijk.

Het is een theoretische mogelijkheid...

macwilliams
21 september 2008, 10:13
Een instrument kopen dat al kapot is....http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/nopompom.gif

budje
21 september 2008, 10:15
ik zou t ook niet doen. Ze hebbemn bij thomann wel vaker leuke aanbiedingen, en korting voor een paar krassen in de lak is toch echt iets anders als een gebroken kop, dat doe je zo niet 1,2,3 oplossen!

barno
21 september 2008, 10:54
alleen doen in het kader van "zelfbouw", maar niet om echt een goede gitaar te kopen voor een prik imo

Ronaldo
21 september 2008, 11:42
ik vind het prijsverschil trouwens te klein. Het gaat om ongeveer twee derde van de prijs. Moest het één derde zijn, zou ik erover denken.

Of zou je voor heel weinig geld een volledig nieuwe hals kunnen kopen? Zal wel niet zeker?

Les Strat
21 september 2008, 12:07
oke heel erg bedankt voor alle reacties dan doe ik het niet. deze kan dicht

Barkeepert
21 september 2008, 13:41
Een instrument kopen dat al kapot is....http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/nopompom.gif
Dat noemen ze relic! :chicken:

macwilliams
21 september 2008, 13:58
Dat noemen ze relic! :chicken:
Dus deze is eigenlijk overenthousiast kapot gerelict. THE WHO stijl zeg maar;)

Nino1110
21 september 2008, 14:10
Een neck crack was toch makkelijk te verhelpen bij die Les Paul modellen?
Las ik teminste ergens hier..

budje
21 september 2008, 15:40
een crack ja... hier ligt heel de kop eraf! en als je het zelf niet kan, ben je al snel veel aan arbeidsloon kwijt. 200 euro reparatiekosten op een dure gibson is een koopje, datzelfde geld bij een epiphone gaat hard richting de total-loss

RobertoL
21 september 2008, 17:27
ik zou t ook niet doen. Ze hebbemn bij thomann wel vaker leuke aanbiedingen, en korting voor een paar krassen in de lak is toch echt iets anders als een gebroken kop, dat doe je zo niet 1,2,3 oplossen!
Een gebroken hals en een paar krassen in de lak kan je niet vergelijken. De korting is dan veel minder. Voor een gitaar met krassen in de lak die 30 euro goedkoper is zou ik eerder een nieuwe kopen(maar zo ben ik)

budje
21 september 2008, 17:39
Een gebroken hals en een paar krassen in de lak kan je niet vergelijken. De korting is dan veel minder. Voor een gitaar met krassen in de lak die 30 euro goedkoper is zou ik eerder een nieuwe kopen(maar zo ben ik)

ik zou die 30 euro pakken voor die paar krassen. geef m met me mee voor twee optredens en er zitten ook krassen in!