PDA

View Full Version : Aaaaaaaaaaaaaaaaah



Jdrokker
19 september 2008, 19:34
ik vind het niet leuk hoor ik krijg nooit pm en als ik een topic open sluiten jullie hem kut hoor.

Dj_Tuning
19 september 2008, 19:35
Ik leef met je mee :confused:

Mitch
19 september 2008, 19:45
Deze sluit ik even preventief omdat je anders alleen maar gezeik over je heen krijgt.
Ik heb even je posts door zitten lezen, maar ik begrijp niet waar je het over hebt. Het topic dat gesloten werd in Overige Snaarinstrumenten, was niet jouw topic; je reageerde er alleen in terwijl dat niet de bedoeling meer was. Het hoe en waarom staat vrij duidelijk in het topic zelf te lezen. Het ging te ver off topic (de grap ging te lang door), de mod kon op dat moment niet ingrijpen door omstandigheden en na een duidelijke waarschuwing hield iedereen braaf zijn mond. Tot jij dat topic zo nodig moest bumpen. Ja, dan gaat -ie op slot ja.
Je topic over London City kwam gewoon niet van de grond. Als het dan alleen maar grappen en grollen wordt en er geen inhoud langskomt gaat -ie op slot.

Over PB's: niet iedereen heeft de PB notificatie aanstaan. Dat betekent dat je dan niet op de hoogte wordt gesteld via een popup of een email dat je PB hebt. Het kan dus wel eens voorkomen dat een PB die jij verzendt niet gelezen wordt door de ontvanger. Als je geen PB's ontvangt heeft gewoon niemand je verder iets privé te zeggen. Lijkt me niet zo gek.

En open voortaan niet van dit soort jank topics, dat komt je niet echt ten goede. Janken doe je maar thuis, op school of op je punnik-cursus.