PDA

View Full Version : Gezocht: Harry Sacksioni - Walk over



schapie1978
19 september 2008, 17:12
Sinds mijn eerste ervaringen met internet ben ik er altijd stellig van overtuigd geweest dat je voldoende zoektalent en doorzettingsvermogen alles wel kunt vinden. Er is namelijk altijd wel iemand vóór jou die hetzelfde zocht, heeft gevonden en gedeeld met de wereld.

Ik ben mijn geloof aan het verliezen.

Eerder al heb ik heeeeel lang gezocht naar tablatuur van Harry Sacksioni: Vensters/Haïfa. Niet kunnen vinden en uiteindelijk het nummer uitgeplozen en omgezet in tablatuur. Mocht iemand hier overigens interesse in hebben dan hoor ik het graag, het is uitgetabt in Guitar Pro 5. Maar ik dwaal af. Ik sta op het punt om het bij Walk over ook maar eens zelf te gaan proberen. Nu ben ik zo helderziend als een potlood, toch durf ik te voorspellen dat ik daar niet Cum Laude in ga slagen. Nou goed, om een lang verhaal kort te maken, heeft iemand een idee hoe ik in godsnaam aan de tablatuur van Walk Over kan komen en kan me helpen deze te bemachtigen?

Alle tips zijn welkom, reacties van medezoekers ook, intussen vraag ik mij namelijk af of ik soms de enige ben die hiernaar op zoek is.. :)

Bij voorbaat dank!!

JanB
26 september 2008, 10:17
De Sacksioni methode is net uit, en daar staat volgens mij Walk over ook in, met tab. zie www.harrysacksioni.nl

Jan