PDA

View Full Version : BONK zoekt drummer. (rotterdam)



Dude
3 maart 2003, 16:24
Wij zijn bonk, een veelzijdige cover rockband.
Onze drummer is er vanwege financiele problemen mee gestopt en we zijn dus hard op zoek,
we zijn alleen in de onze late 20's met wat uitschieters hier en daar. We spelen van nederlandstalig (doe maar, de dijk) tot hard (papa roach, pearl jam) enz enz.
3 van onze nummers staan op internet. link staat hieronder.

Groet van BONK en bart..

http://bands411.com/Bonkaz/band.cfm?bandID=3203&domp3=yes

moretel
3 maart 2003, 18:05
Ha Iamyou,
jullie zoeken ook een drummer ? nou wij ook, afgelopen vrijdag kwam bij ons een jongen langs die na een uurtje wegging omdat wij tegoed waren, helaas, al vind ik datzelf niet ik wil iedereen een kans geven om zich te ontwikkelen, ik zie hem wel weer en zal hem eens polsen, afstand is wat groter maar voor wie echt wil is dat geen probleem.

Onze drummer is ook een financiele ramp,
Heb je geen client die kan drummen ?
of heb je ze bij Biertje afgezet :smile:

Dude
6 maart 2003, 15:23
hey dude, ja man al mijn mongolen posten zich nu suf in biertje, dat kan je wel zien aan de dwangmatigheid van sommige...

anyway, we moeten gewoon een drummer hebben, profs zijn we niet maar we spelen zeker wel een lekker stukje muziek, we hebben as zondag 2 knakkers die langskomen dus ik ben erg benieuwd....

groet

SiNiSTRaL
7 maart 2003, 18:55
als er 1tje Db is en je besluit hem niet in the hoeren, geef hem dan ff mijn mail adres :grin:

Dude
11 maart 2003, 16:52
Op 2003-03-07 18:55, schreef SiNiSTRaL:
als er 1tje Db is en je besluit hem niet in the hoeren, geef hem dan ff mijn mail adres :grin:



?????

what in the name of god are you talkin' bout ????

SiNiSTRaL
11 maart 2003, 17:55
je zei dat er 2 figuren langskwamen en ik zeg dus: als er eentje double bass speelt en je huurt um nie in, geef um dan ff mijn mail adres (was een grap)

Dude
22 maart 2003, 15:39
jaja, erg duidelijk hoor, ik ben de mail adressen kwijt dus stel voor dat je zelf maar gaat zoeken !