PDA

View Full Version : Ervaring gitaar bestellen musicstore



xSophie
18 september 2008, 15:36
Ik heb een gitaar gezien die ik graag wil op musicstore.de, maar mijn moeder zit die niet zo zitten omdat als je problemen heb met de gitaar dat hem dan duur moet terug sturen dus ik heb wat vraagjes over musicstore:

-Hoelang duurt het voordat je je gitaar hebt?
-Als je een probleem heb met de gitaar, en je moet 'm terug sturen, is dat duur?
-als je de gitaar dan terug heb gestuurt, duurt het dan lang voordat je hem weer terug krijgt?
-Hoe is de service van musicstore? (en dan vooral als iets kapot is en je krijgt hem weer terug omdat je hem naar musicstore heb gestuurt dat het dan over 2 weken niet weer stuk is...)

En wat zijn jullie ervaringen met musicstore?

Alvast bedankt,

KoenB
18 september 2008, 15:50
Ik heb geen ervaring met musicstore, maar je hoeft in principe je gitaar niet altijd terug te sturen, zeker niet voor kleine dingetjes (denk aan gammele input, knopje wat niet goed werkt of kraakt, etc). Meestal kun je dit soort dingen zelf, en anders de locale muziekhandel wel.

En zo vaak heb je toch geen problemen met je gitaar, hoop ik?

p.s. Wat voor gitaar ga je kopen :satisfie: ?

M Kactus
18 september 2008, 15:58
Ik heb geen ervaring met musicstore, maar je hoeft in principe je gitaar niet altijd terug te sturen, zeker niet voor kleine dingetjes (denk aan gammele input, knopje wat niet goed werkt of kraakt, etc). Meestal kun je dit soort dingen zelf, en anders de locale muziekhandel wel.

En zo vaak heb je toch geen problemen met je gitaar, hoop ik?

p.s. Wat voor gitaar ga je kopen :satisfie: ?

En die lokale muziekhandel zal blij zijn dat ze met prulletjes van 15€ moeten overleven, maar de grote halen mislopen...