PDA

View Full Version : Aansluitproblemen pedalen aan Fuel Tank



Vickman
17 september 2008, 23:24
Ik ben tot mijn tevredenheid al lange tijd in bezit van een T-Rex Fuel Tank, de blauwe. Nu hebben enkele pedalen wat problemen met deze voeding. Ik heb een VOX 1901 distortion en een Guyatone PS104 (beide pedalen 9v aansluiting) erop aangesloten waardoor de Fuel Tank uitviel.
Beide pedalen krijg ik nu niet meer aan de praat. Als ik er batterijen indoe, dan doen ze het niet en de batterijen worden dan vrij heet, wat denk ik niet zo goed is.

Weet iemand wat het probleem is en hoe ik dit kan verhelpen of voorkomen? Heb ik de pedalen nu opgeblazen?

Nielsje
17 september 2008, 23:45
Heb je per ongeluk een kabeltje gebruikt wat de polariteit omdraait (+ en -), of wellicht had je dat juist moeten doen, en heb je het niet gedaan? (op de pedalen staat wel wat erin moet).

Of heb je ze per ongeluk op de 12V aansluitingen gezet?

Heb je nog andere pedalen die je eventueel zou kunnen proberen op je fueltank?

Vickman
18 september 2008, 23:45
Dat is het probleem juist ook. Ik gebruik vier of vijf pedalen op de Fuel Tank en dat zonder problemen. Ik heb de polariteit niet aangepast en al zeker geen 12v op de pedalen aangesloten.

the sure thing
19 september 2008, 21:07
Heb je nog een losse adapter waar je de pedalen mee kan testen? Anders kan je Dirk_Hendrik van dit forum ff mailen.