PDA

View Full Version : gitaarbeurs Veenendaal?



DOLBY
3 maart 2003, 13:57
Als het goed is, is 15 maart (derde zaterdag in maart) weer de beurs in Veenendaal. Ik heb er alleen nog niks van gehoord of gezien. Gaat ie wel door???

Robbert
3 maart 2003, 14:04
Laten we het hopen; ik ga er iedergeval heen.

Je zou ook kunnen bellen naar de Lampegiet, om te vragen of die ruimte gereserveerd is de 15e.

Theije
3 maart 2003, 21:50
Is dit een grote beurs?? en zijn er eigenlijk nog meer gitaar/instrumenten beurzen in nederland??
Ik heb amerika heb je altijd van die grote beurzen, lijkt me super.

andy
3 maart 2003, 23:11
cool kan ik meteen het graf van mijn opa eens bezoeken. Is oma ook weer blij.

Ibanez RuleZ
3 maart 2003, 23:33
ik ben er in september geweest en vond er geen reet aan. Alleen maar oude gitaren, "vintage" spul en dat vind ik niet echt tof ofzo. Het enige leuke was de stand van the american guitarstore, die hadden een PRS dragon staan :grin:

Harrald

Nielsje
4 maart 2003, 00:04
vintage spul niet tof? man, daar kan je waarschijnlijk zeer goeie versterkers kopen... voor een voor student zijnde niet zo'n leuke prijs...

vulvasonic
4 maart 2003, 12:45
Het is een prachtige beurs wanneer je een VOLLE beurs hebt.

Zonder geld kan het een zeer frustrerend bezoekje worden. Sta je naar DE gitaar van JOUW dromen te kijken, WETEND dat je in je hele leven met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid nooit DE gitaar van JOUW dromen zal kunnen kopen.

En als je dan denkt dat een jaartje doorsparen wel zal voldoen, dan is de teleurstelling alleen maar groter als je er achter komt dat DE gitaar van JOUW dromen 2x zo duur is geworden.........zucht

sash
4 maart 2003, 17:02
Ik vind het een superbeurs. Ben afgelopen september geweest met Robbert, was erg gaaf. Hoop oude bekenden tegengekomen. Ik vroeg me al af wanneer ie was, want ik wel er zeker weer heen :smile:

Dude
7 maart 2003, 10:29
is het nou al duidelijk wanneer die is dan ?

Mithrandir
7 maart 2003, 10:38
Datum vintage gitaarbeurs veenendaal:

elke derde zaterdag in maart en september
van 10:00 tot 16:00
In "De Lampegiet"
Kerkewijk 10 Veenendaal

Dat is dus volgende week zaterdag.

En ik ga zeker...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-03-07 10:40 ]</font>

sash
7 maart 2003, 19:08
Ik ga er ook weer heen waarschijnlijk. Misschien leuk om telefoonnummers ff uit te wisselen en een tijd af te spreken?