PDA

View Full Version : opzoek naar DanElectro CoolCat dealer



Swan
16 september 2008, 16:28
goedemiddag,
ik wil deze drive aanschaffen: http://www.thomann.de/nl/danelectro_cool_cat_drive.htm
alleen ik heb geen zin om 40% erbij op te tellen aan verzendkosten, dussss waar vind ik dit in NL? bij feedback hebben ze alleen de koffer met 5 vaste pedalen (wat onzin is om het te behandelen alsof het Behringer is).

vidar
16 september 2008, 19:32
Ik weet niet waar je woont maar ik heb mijn Transparent Overdrive, Chorus en Tremelo bij True Tone music in Delfgauw vandaan. Weet niet of hij de drive ook heeft maar die kan hij zeker voor je bestellen. Hele toffe vent ook met veel verstand van zaken.
succes!

budje
16 september 2008, 19:35
(wat onzin is om het te behandelen alsof het Behringer is).


ik snap dit stukje niet helemaal :dontgeti:

imlikeajungle
16 september 2008, 21:33
Hey Swan, wat ga je er mee doen?

caliban
16 september 2008, 22:43
Hey Swan, wat ga je er mee doen?
In zijn kont steken :D:D



Sorry ik vond de vraag grappig
Ik denk gewoon tussen zijn gitaar en amp.

Swan
17 september 2008, 10:59
haha ja ik moet ook maar eens iets van een drive hebben voor de postrock ;)
niet alleen maar blazende fuzzes...
maar ik vond gisteravond nog een oude DS1 in m'n koffer en die doet het eigelijk ook wel erg lekker!

over dat van Behringer; ik snap best dat ze die troep in een plastic hoesje stoppen en niet laten testen, maar dat ze deze CoolCat pedalen alleen in een verpakking van 5 verkopen en niet los vind ik belachelijk, t zijn gewoon goede pedalen, staal doosje, true bypass etc...

Delfgauw is niet zo heel ver weg idd...wat waren de prijzen als je ze vergelijkt met die van Thomann?

vidar
17 september 2008, 12:53
de prijzen waren best ok, in ieder geval niet meer dan de prijs bij thomann + verzenden geloof ik

JvD.
17 september 2008, 12:59
postrock FTW!