PDA

View Full Version : Gary moore - the loner



stratie
16 september 2008, 15:53
Hey mensen na een tijdje weg te zijn geweest hier weer een nieuw nummer van mij :) hijs beetje kut opgenomen...en klopt niet helemaal maar was eigenlijk een testje:)

Maarja hier komtie haha:

http://nl.youtube.com/watch?v=wEYLE1pWqAA


I know, er zitten foutjes in enzo maagoed, kijk er even doorheen.



Groeten Stratie!!

artnaz
16 september 2008, 16:14
Leuk, maar eigenlijk moet je hem helemaal afmaken, zo is het "maar" een incompleet nummer. Verder vind ik het wat te strak, mag van mij meer gevoel in. Maargoed, beetje moeilijk om dat te verwezenlijken natuurlijk...

Ik zet hem ook op mijn "to record" lijstje, prachtig nummer! :)

stratie
16 september 2008, 16:39
thanks! :)

HvV
16 september 2008, 19:44
Niet slecht gedaan! Ik ben toevallig ook bezig met deze cover. Persoonlijk vindt ik je cover teveel "slepen" en speel ik het zelf wat meer staccato maar dat is mijn smaak. Overigens benader je Gary zijn sound best goed in deze clip! :) Wel weer jammer van de sync tussen filmpje en geluid..

Jimwoud
16 september 2008, 20:26
Als ik alleen ergens de muziek van dit nummer zou horen, zou ik wachten totdat Andre Hazes invalt.

Geef mij maar out in the fields!!!!

stratie
16 september 2008, 20:49
hahaha, zit nog een kern van waarheid in ook!

-geert-
16 september 2008, 21:45
Nice, gaaf nummer is dit!! Klinkt wel lekker, ook de zelf bedachte stukjes. Hij kapt wel ineens af na dit 2 minuten heheh. Ik heb dit nummer toevallig ook flink geoefend de laatste tijd, zal em ook eens recorden :D.

artnaz
16 september 2008, 21:52
Ik heb dit nummer toevallig ook flink geoefend de laatste tijd, zal em ook eens recorden :D.Zullen we allemaal dat eens doen? :D

Ga ik hem ook eens leren en opnemen. :)

stratie
16 september 2008, 22:27
haha yes! dat doen we guys! hahaha

Riky
19 september 2008, 00:42
klinkt lekker hoor!

stratie
20 september 2008, 12:05
thanks riky!:)