PDA

View Full Version : Hartke GH410A cabinet ervaring



Jeroen!
15 september 2008, 21:47
Voor in onze oefenruimte ben ik op zoek naar een simpel cabinet. Nu kan ik een Hartke GH410 kopen voor niet al teveel geld.

Ik speel normaal op een Koch set, als top Koch Powertone II met een TS412 cabinet.

Nu is het geen doen iedere week mijn TS412 mee te slepen vandaar een ander alternatief om daar te laten staan.

Heeft iemand ervaring met dit cabinet??

Alvast bedankt!!

TimmU
15 september 2008, 22:53
4x10 maakt niet zo heel erg gek veel verschil qua gewicht, ietsjes qua grootte, en ik heb het nare voorgevoel dat dit een bas cabinet is?

Jeroen!
15 september 2008, 23:30
Het is absoluut een gitaar cab, qua gewicht maakt het allemaal niet zo veel uit blijft daar staan. Ben alleen benieuwd of iemand ervaring met deze cab heeft qua kwaliteit e.d. evt sound.

Squier4ever
15 september 2008, 23:44
naar wat ik gehoord heb is het een kutding, zeker ook icm bijbehorende top.

Jeroen!
15 september 2008, 23:57
Ik ga m bespelen icm de KOch Powertone II

casper innosence
16 september 2008, 14:03
Ik zou het niet doen... je wil in de oefenruimte een goedkoop alternatief neerzetten. Maar Hartke is nou niet echt bekend om haar gitaar spul. Ik zou eerder kijken of je een 2ehands marshall kast op de kop kunt tikken. Mijns inziens een beter alternatief.

Uit ervaring weet ik hoe t is om met n goede top (Soldano Avenger) over een budget kast (Marshall valvestate 1e serie 4x10") te spelen. Je hele sound is weg, en je staat je de hele tijd te ergeren aan die speaker.

Ik zou iig uitkijken naar wat anders..