PDA

View Full Version : Instellen Line6 M13



piet muziek
15 september 2008, 18:54
wel ik heb vorige zaterdag een line 6 M 13 stompbox aangeschaft prima ding ware het niet dat er tijdens het testen over alle scenes waarvan 12 voorgeprogrameerde is geschreven ,wel heb ik in het pilotenhandboek kunnen zien dat deze situatie had kunnen voorkomen worden door een simpele setupregeling doch door het gewoon testen zijn de 12 veranderd wel mijn vraag is kan iemand mij helpen met deze settings dan kan ik deze er terug indoen vb the edge u2 ? :B
groetjes piet muziek

Mike McCready
15 september 2008, 19:16
Als je nou in plaats van "hoi muziek en effectenfans" je topictitel even aanpast naar een bondige vraag of probleem (bv, "resetten settings Line 6 M 13 stompbox"), trek je waarschijnlijk meer mensen naar dit topic toe.

Als iedereen zo'n titel zou geven aan zijn topic zou niks meer terug te vinden zijn en het overzicht een beetje zoek raken...

Mitch
15 september 2008, 22:17
De topictitel is alleen door mods aan te passen, dus dat doe ik zo even voor je, pas dan asjeblieft zelf even je openingspost aan... ik heb 'm nu drie keer gelezen en o.a. door de totale afwezigheid van interpunctie snap ik nog steeds niet wat je bedoelt. Lijkt me niet handig...

cosmos
15 september 2008, 22:45
Nog afgezien van het feit dat je via deze (http://line6.com/data/l/0a060072cc7048a35c3ac3ebf/application/pdf/M13%20Advanced%20Users%20Guide%20(Rev%20A)%20-%20English.pdf) link een uitgebreide handleiding kunt downloaden, waarin je kunt lezen hoe je de factory presets kunt terugzetten. Gewoon via het setup-menu dus!

piet muziek
16 september 2008, 17:44
wel mensen sorry voor het laat reageren maar dit was de eerste keer dat ik op het forum zat maar wat verstaat u onder post ???

piet muziek
16 september 2008, 17:50
wel het probleem zijn de settings van de 12 voorgeprogrameerde scenes

vb.the edge zat erin maar ik heb erover geprog.

en nu is deze weg en zo zijn er andere.

graag iemand die deze settings kent of wie kan mij helpen????

thanks

Jimwoud
16 september 2008, 18:13
gewoon resetten naar fabrieksinstellingen, moet wel in de manual staan

Mike McCready
16 september 2008, 19:34
Post = bericht

Als je de post van cosmos leest, zie je een link naar de manual. Daar staat hoe je je presets kunt resetten.

M Kactus
16 september 2008, 20:16
Vlug vertaald uit de handleiding:
Om de fabrieksinstellingen terug op te roepen:
Neem een Midi-backup (p1.5) van alle Scenes die je wilt bewaren en volg dan deze stappen:
• Draai aan de Model Select Knop onder LCD4 tot "Rst Fact?" op het scherm verschijnt.
• Druk de Model Select Knop in. "Reset to Factory" verschijnt nu op het scherm.
• Om de fabrieksinstellingen te herstellen, druk nog een keer op de Model Select Knop.
• Alle fabrieksinstellingen zijn nu hersteld, inclusief de Scene Presets en de Global Settings.

Niet iedereen is even technisch of het Engels machtig. This one is on the house :)

Lexvandoef
16 september 2008, 22:58
Wat vind je trouwens van de M13? Ben best wel nieuwsgierig naar het apparaat ook :).

cosmos
16 september 2008, 23:04
Ik vind het een behoorlijk vet ding!!

piet muziek
19 september 2008, 15:03
wel ik speel in een amusements groep en ik moet zeggen het is voortreffelijk spul die M13 , vooral goed voor die cover muziek en de klanken zijn
veel natuurgetrouwer dan zijn voorgangers van line 6

piet muziek
19 september 2008, 15:06
bedankt voorde oplossingen U hebt mij goed geholpen de farieksinstelling doet het

thanks piet muziek

Lexvandoef
19 september 2008, 16:40
wel ik speel in een amusements groep en ik moet zeggen het is voortreffelijk spul die M13 , vooral goed voor die cover muziek en de klanken zijn
veel natuurgetrouwer dan zijn voorgangers van line 6

Oke, op wat voor versterker gebruik je hem?

tweng
21 september 2008, 16:06
Ik ben er ook wel heel tevreden van !
Ik gebruik hem vooral voor weirde effecten, maar gewoon allround doet hij het ook prima !

Nocki
29 september 2008, 16:23
bedankt voorde oplossingen U hebt mij goed geholpen de farieksinstelling doet het

thanks piet muziek

En nou niet meer aan de knopjes draaien he! :-)