PDA

View Full Version : Extra concert the Melvins vanavond 15 september in the Rambler (Eindhoven)



Fuhgawz
15 september 2008, 15:53
De mensen die gisteren in de Effenaar waren weten hoe bruut het was. Komt allen vanavond ook! Slecht vijf euro entree: http://www.therambler.nl/ Dat is absoluut niet te veel voor zo'n band. Nou, tot vanavond! ;)

Pun
19 september 2008, 15:39
Het was gewelding, maandag in de Rambler.

Ik heb vanachter in de zaal gefilmd, en volgens mij hebben jij en Ralph voorin de zaal gefilmd, ik meende in ieder geval jullie camera te herkennen :)

Misschien een keer een trade-je doen, wanneer we beide allebei op DVD hebben gezet? Dan kun je meteen nog die mudhoney show in Tivoli erbij gooien ;)

Joey Handsome
19 september 2008, 15:46
Godverdomme de tyfus. Ik was er beide avonden niet bij. GODVEROMME!! Wat baal ik daarvan zeg. Die nieuwe plaat vond ik al helemaal te gek, maar ik kon er gewoon niet bij zijn. Teveel gezeik met werk, treinen en shit... Iemand foto's gemaakt?

Fuhgawz
19 september 2008, 17:02
Het was gewelding, maandag in de Rambler.

Ik heb vanachter in de zaal gefilmd, en volgens mij hebben jij en Ralph voorin de zaal gefilmd, ik meende in ieder geval jullie camera te herkennen :)

Misschien een keer een trade-je doen, wanneer we beide allebei op DVD hebben gezet? Dan kun je meteen nog die mudhoney show in Tivoli erbij gooien ;)

Yup Ralph heeft voorin gefilmd en ook achteraf de band nog geinterviewd. Maar zoals je al hebt gemerkt met die Mudhoney shizzle kan het wel even duren voordat de beelden klaar zijn. ;) Ik heb zelf jullie bassist nog even gesproken aan de bar. Vlak daarvoor zag ik een ontploft grijs kapsel voorbij slenteren richting buiten. Grappig!
Jammer trouwens dat jullie een dag eerder niet in de Effenaar zijn geweest, dat was ook bruut! Ze zongen nog een hele foute a capella versie van het Amerikaanse volkslied. Ondanks dat het overduidelijk een parodie was waren er toch nog hippies daar die het nodig vonden hun middelvinger op te steken. :P

Joey Handsome
19 september 2008, 17:35
Die Mudoney shit van Tivoli, die wil ik ook wel hebben als het even kan. Ik was daar namelijk ook bij.

Fuhgawz
19 september 2008, 18:46
Ik zal de cameraman informeren. ;)

JipStoop
20 september 2008, 14:50
Als Mudoney Mudhoney is wil ik ook wel de video zien :)