PDA

View Full Version : Gitarist omg. Amsterdam



Sara
14 september 2008, 23:36
Wij zijn, met enige haast, op zoek naar een gitarist die goed met ons 'klikt'...
Wij = jerry (zang), jordy (drums), sara (bass) -- (leeftijd ong 22/30)

We spelen nu ongeveer een half jaar samen en hebben moeite een gitarist te vinden die echt met ons klikt. We zoeken niet naar een tweede hendrix...wel naar iemand die graag samenspeelt, plezier heeft in wat ie doet en voor de klank van het geheel gaat.
Omschrijving van de 'stijl' tot nu toe is melodieuse, melancholische, (stoner)rock, rock&roll met een behoorlijke post-punk en soms noise invloed en een berg experimentele uitstapjes. Een wazige omschrijving dus...hier wat bands die in de smaak vallen bij ons:

qotsa, masters of reality, joy division, the cure, sonic youth, kyuss, the cult en laat ik nu maar ophouden...als je je in deze toch ietwat afwijkende smaken kunt vinden horen we graag van je!

Mailen kan, bellen kan ook (06-47963171)

groetjes, sara

Keesz
15 september 2008, 00:14
hee!

Ik had jou volgens mij al eens gemaild/PM'd in je vorige topic, basicly houd ik wel van al die bands, al ken ik the cure en the cult niet zo goed, maar queens/kyuss en MOR zijn een paar van mn favoriete bands.
Ik speel nu zo'n 6 jaar, kan het grofweg 80% van alle queens/kyuss wel aan MOR vind ik een eitje om te spelen, is ook niet echt super technisch op sommige dingen na.

Ik leef doordeweeks in Amsterdam, woon zelf bij Den Helder, maar doordeweeks, en af en toe in het weekend ben ik vaak in Amsterdam te vinden! ik ben 20 jaar, studeer engels aan de HVA...blablabalbala lijkt me erg leuk om een keer met jullie te jammen! vind het namelijk erg moeilijk om een band te vinden die precies aansluit op mijn enigzins 'aparte' muziek smaak.
Nog wat bands waar ik ook vaak naar luister en die jullie waarschijnlijk wel (van naam) kennen :

Fatso jetson
Unida/Hermano
Orange Goblin
Soundgarden
Primus
The Atomic Bitchwax
Ween
Yawning man

om er maar wat op te noemen

gr!

Kees

Sara
15 september 2008, 10:01
Hey Kees,
Ja, daar kwam ik dus gisteren achter...lekker laat...maar ik begrijp dat je dus nog steeds op zoek bent...?
De bands die je noemt sluiten wederom aan bij de smaak :). Kun je mij anders even bellen, dat praat wat makkelijker, kan ik je een beetje uitleggen wat we zoal doen en kunnen we als het dan nog steeds bevalt ^^ hopelijk snel wat afspreken!
06-47963171
groetjes!