PDA

View Full Version : Ik ben...



Egbertuss
14 september 2008, 22:11
Egbert is de naam, 17 jaar oud... ik speel nu 7 jaar gitaar :hippie: . Ik heb een Yamaha Pacifica strat. ik ga binnenkort voor de koop van een Epiphone Explorer. Ik ben fan van MetallicA, Dream Theater, Led Zeppelin, al die ouwe shit... 'k hoop dat ik jullie nu genoeg geïnformeerd heb.

Ik hoop op deze site wat meer te leren over gitaren zelf, heb er niet zo'n verstand van eerlijk gezegd dus ik hoop dat jullie me wat bij kunnen leren...

Vragen? PM me..

alexandra
14 september 2008, 22:32
Fijn om een medefan van de ouwe shit te verwelkomen :cooler:

aaronstonebeat
15 september 2008, 02:21
Welkom Egbert,

Ik verbaas me wel eens over die ouwe shit. Ik ben er voor een deel mee opgegroeid en ik heb lang gedacht dat het allemaal weer in de vergetelheid zou raken.

Tegenwoordig geef ik regelmatig les aan mensen die nog wat jonger zijn dan ikzelf en die ouwe shit blijkt steeds weer goed van pas te komen.

Je kunt hier heel veel over de gitaar leren. Ik denk dat zowat alles al de revue heeft gepasseerd.

Steek je licht op!

Egbertuss
15 september 2008, 16:47
Haha, nou is Dream Theater niet echt ouwe shit dat is vrij nieuw... maar Led Zeppelin, AC/DC enzo, Pink Floyd al die bands ik vind het echt fantastisch wat die lui voor muziek maken..

Tho
15 september 2008, 16:53
Welkom!

Ik vind ouwe shit persoonlijk niks. Het stinkt en trekt vliegen en ander ongedierte aan, maar toch, welkom

glennshred
15 september 2008, 17:18
Ik heb in 1980 al die groepen ondekt: de éérste was ACDC, man man
wat was dat, had nog nooit zoiets gehoord, en dan de rest zoals
ted nugent, van halen enz...

Prachtige tijd, dacht ook dat het ooit in de vergetelheid zou raken
goed dat men nog zo'n toffe muziek kan waarderen..

Och ja wees welkom
glenn

Dj_Tuning
15 september 2008, 18:01
Welkom :cooler:

Je muziek smaak vind ik niet verkeerd, +1 voor jou alvast ;)

Daan_B
15 september 2008, 18:05
Ik heb in 1980 al die groepen ondekt: de éérste was ACDC, man man
wat was dat, had nog nooit zoiets gehoord, en dan de rest zoals
ted nugent, van halen enz...

Aaah man ik ben echt te vroeg geboren :satisfie: ..
Ik moet achteraf horen en zien hoe geweldig die tijden zijn geweest, laat staan de 70ies en 60ies :hippie: .

@TS: Egbert! Tof dat je je eindelijk hebt aangemeld, werd tijd! :)

Dj_Tuning
15 september 2008, 18:14
Aaah man ik ben echt te vroeg geboren :satisfie: ..
Ik moet achteraf horen en zien hoe geweldig die tijden zijn geweest, laat staan de 70ies en 60ies :hippie: .

@TS: Egbert! Tof dat je je eindelijk hebt aangemeld, werd tijd! :)

Te laat bedoel je :hippie:

Egbertuss
15 september 2008, 23:48
Aaah man ik ben echt te vroeg geboren :satisfie: ..
Ik moet achteraf horen en zien hoe geweldig die tijden zijn geweest, laat staan de 70ies en 60ies :hippie: .

@TS: Egbert! Tof dat je je eindelijk hebt aangemeld, werd tijd! :)

Ey Daan bedoel je niet te láát geboren? ik bedoel de 80er jaren was 10 jaar vóór onze tijd.

Egbertuss
15 september 2008, 23:50
Welkom!

Ik vind ouwe shit persoonlijk niks. Het stinkt en trekt vliegen en ander ongedierte aan, maar toch, welkom

Heb je het nou letterlijk over schijt of vind je die ouwe rock gewoon niks?

Ace 1.15.19
16 september 2008, 03:12
Tho kennende heeft hij het nou dus gewoon over stront (mijns inziens). Maar volgens mij houd hij van snoei-harde metal dus misschien is AC/DC, Led Zep, e.d. wel te soft.

En al dat ge-shit, het lijkt wel een hip-hop topic?!

Daan_B
16 september 2008, 08:07
Haha te vroeg geboren ja, 30 jaar :stop: !

Henri H
16 september 2008, 16:18
Welkom!

Ik vind ouwe shit persoonlijk niks. Het stinkt en trekt vliegen en ander ongedierte aan, maar toch, welkomTho doet wel vaker straffe uitspraken. ;)
Volgens mij komen er op verse stront veel meer vliegen af hoor en dat is zowel letterlijk als figuurlijk.

Welkom, liefhebber van de betere shit!

artnaz
16 september 2008, 16:35
+1 voor de oude shit!

Tho
16 september 2008, 17:16
Natuurlijk heb ik het over poep! En deathmetal is meer mijn ding inderdaad, hoewel ik zowel AC/DC als Led Zeppelin in m'n collectie heb

Egbertuss
17 september 2008, 00:36
Volgens mij komen er op verse stront veel meer vliegen af hoor en dat is zowel letterlijk als figuurlijk.



Haha, briljante uitspraak man

macwilliams
17 september 2008, 06:32
Ongelofelijk dat die oude metal/hardrock nog zo populair is onder de "jeugd" van tegenwoordig. Als ik hier op vrijdag avond door het winkelcentrum loop dan staat het hier vol met van die wannabe rappers die naar R&B gezeik van tegenwoordig luisteren. 50cent met acne


Affijn,welkom en meer woorden van die strekking.

Tho
17 september 2008, 14:20
Haha, briljante uitspraak man

Nieuwe shit is inderdaad nog ranziger! :eek:

Ace 1.15.19
17 september 2008, 17:18
Ongelofelijk dat die oude metal/hardrock nog zo populair is onder de "jeugd" van tegenwoordig. Als ik hier op vrijdag avond door het winkelcentrum loop dan staat het hier vol met van die wannabe rappers die naar R&B gezeik van tegenwoordig luisteren. 50cent met acne


Affijn,welkom en meer woorden van die strekking.
Gelukkig zijn sommige dingen tijdloos. Ik als 18-jarige bijvoorbeeld luister naar KISS (en alles wat daar van afstamt en uit voort is gekomen), Guns N' Roses, Queen, Led Zeppelin, Twisted Sister, AC/DC, Golden Earring, Aerosmith, The Who, Van Halen, enz. enz.

Egbertuss
18 september 2008, 00:33
Gelukkig zijn sommige dingen tijdloos. Ik als 18-jarige bijvoorbeeld luister naar KISS (en alles wat daar van afstamt en uit voort is gekomen), Guns N' Roses, Queen, Led Zeppelin, Twisted Sister, AC/DC, Golden Earring, Aerosmith, The Who, Van Halen, enz. enz.

Ja, dát is gewoon dé muziek, niet die rap/r&b/hard-core shit, dat is echt niet cool. Gewoon old-fashioned Rock is dé shit!

BTW Ace, ik ben 17 8-)

Ace 1.15.19
18 september 2008, 02:01
Juist jongen! http://img177.imageshack.us/img177/7376/smileyhappythumbupnz9.gif (http://imageshack.us)

macwilliams
18 september 2008, 06:48
Cool :rockon:

en ik ben ouder dan jullie 2 samen...uncool.

Henri H
18 september 2008, 09:14
en ik ben ouder dan jullie 2 samen...uncool.Ik ook.....

Ace 1.15.19
18 september 2008, 13:18
Troost je, er zijn altijd nog mensen ouder als jullie... :D