PDA

View Full Version : Tuners verwijderen



(>',')>
13 september 2008, 18:17
Ik wil mijn nek schuren want ik vind de laklaag die erop zit er nogal plastic uitzien en hem daarna overspuiten met vernis transparante lak. Nu heb ik de tuners er dus uit maar nu zitten er dus nog van die rondjes aan de voorkant. Hoe haal ik deze eruit zodat ik ze daarna er weer gewoon kan inzetten?

Mr.Fingers
13 september 2008, 18:19
platte schroevendraaier langs de acherkant tegen de ringetjes zetten, en er met een hamertje uittikken

Nielsje
13 september 2008, 18:23
Jup, of met een klein busje vanuit de achterkant ze d'r uit slaan. In ieder geval niet proberen ze 'eruit te wippen', dat gaat zeker weten fout.

Waarom opnieuw spuiten? probeer hem eens te schuren met korrel 600, en ga hem dan nog wat fijner schuren, beetje polijsten, dan wordt ie een stuk mooier, en speelt 'ie heerlijk!

(>',')>
13 september 2008, 18:27
Het is gelukt! Ik had al geprobeerd om hem licht op te schuren maar het resultaat beviel me niet echt dus ik heb maar besloten om hem opnieuw te spuiten met een lak die mij wel bevalt. :p

Nielsje
13 september 2008, 18:37
Het is gelukt! Ik had al geprobeerd om hem licht op te schuren maar het resultaat beviel me niet echt dus ik heb maar besloten om hem opnieuw te spuiten met een lak die mij wel bevalt. :p

Met welke korrel? Voor het spuiten zou ik even kijken in het zelfbouw forum, want volgens mij is dat niet simpel als je zou denken...

(>',')>
13 september 2008, 18:39
Met welke korrel? Voor het spuiten zou ik even kijken in het zelfbouw forum, want volgens mij is dat niet simpel als je zou denken...

600 en ik zal even kijken voordat ik ermee verder ga bedankt!