PDA

View Full Version : Gitaarnet reviews



Vai Himself
3 maart 2003, 10:11
he ik heb een meesterplan!
als gitaarnet nou net zoiets opzet als harmony-central met die reviews, dan kan alles in het nederlands, niet dat ik moeite heb met engels natuurlijk :smile:

Texter
3 maart 2003, 11:22
But ofcourse, Baldrick.

hoofd
3 maart 2003, 11:27
:grin:

Mitch
3 maart 2003, 13:12
Wait ! I have a cunning plan, Baldrick.....
How about a Dutch version of Harmony Central on Gitaarnet ???

hoofd
3 maart 2003, 13:14
I have a cunning plan that is even more cunning than a fox that has studied cunningness at the cunning university of Oxford! :grin:


Maar ff de flauwe grap achterwege gelaten, het lijkt me wel een goed plan. Kan je dan ook altijd mensen naar doorverwijzen, zodat je niet tig keer je mening over het produkt hoeft te verkondigen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mtlhead op 2003-03-03 13:15 ]</font>

urezna
3 maart 2003, 13:15
Klinkt leuk, maar bedenk wel dat het aantal reviews vele malen kleiner zal zijn, aangezien er veel minder mensen Nederlands spreken dan Engels op deze aardkloot...
Je moet je dan denk ik wel afvragen of het dan heel veel toevoegt aan Harmony Central.
Als dat wel het geval is, moet je het zeker doen!
Op zich ben ik voor, maar met bovenstaande kanttekening....

Electrical Storm
3 maart 2003, 13:17
Lijkt me geen goed idee, aangezien GitaarNet ook banden onderhoud met adverteerders (gitaarwinkels). Het ligt veel te veel voor de hand om naast gitaren ook winkels af te kunnen kraken en dat zou niet goed zijn voor de sponsors van GitaarNet...

PeArLjAm
3 maart 2003, 16:57
Hmm het lijkt mij eigenlijk ook wel een erg goed idee, het is vooral goed voor beginners. Komen ze hier misschien wat minder vragen stellen. En over dat winkels afkraken, als het goed is kan gitaarnet die recensies zo weer verwijderen dus dat is geeen punt volgens mij.

Shay
3 maart 2003, 18:08
waarom het wiel opnieuw uitvinden .. harmony central bestaat al !! verwijs daar naartoe

ik heb gitaarnet gemaild om zoiets te moderaten maar tot heden niets vernomen dus ik heb mijn antwoord al!!

Horus
3 maart 2003, 19:23
flex idee :smile: dan ga ik zeker al mijn stuff reviewen :smile:

Static-M
3 maart 2003, 20:03
Blackadder rokking fulez!!! :grin:

Geetars
17 april 2003, 18:26
Hee, misschien een antwoord op jullie vraag hierboven. Er is een Nederlandse revie-site in wording:
http://members.lycos.nl/geetars
Vul ff de enquete in, dan kunnen we zien of we ermee door moeten gaan.

Antal
17 april 2003, 18:58
Doorgaan???? Er staat nog helemaal niets op!!!

Ibanez
17 april 2003, 20:19
Hij heeft al een site gemaakt dus nu wil hij weten of hij ermee door moet gaan....

hoofd
17 april 2003, 20:24
Een site waar echt helemaal niks opstaat ja...

Moonchild
17 april 2003, 20:25
Elke beweging die gitaarnet maakt in de richting van Harmony-central moet IMO uit de weg gegaan worden.

Gitaarnet is toch al niet meer wat t vroeger was door een paar (een hoop eigenlijk) irritante mensen, ik ga geen namen noemen :smile:
dus we kunnen beter niet NOG meer op HC gaan lijken...

Dirk_Hendrik
17 april 2003, 20:25
Het idee is leuk. Ik heb alleen het idee dat gitaarnet wat minder serieus is met hun site (lees: De potentie niet zien) dan de gitaarforumgebruikers.

Phyrexian
18 april 2003, 17:10
Ik vind Harmony Central héél goed. Het is een enorme bron van informatie. Tegenwoordig zijn er héél véél off-topic threads maar die moet je dan maar niet lezen... :smile:

Ik zie het nut niet in van een nederlandstalige harmony central. HC is goed en volledig; met een nederlandstalig iets er bij voeg je niets toe... het engels van de gemiddelde internet gebruiker is goed genoeg om daar te kunnen lezen.