PDA

View Full Version : In afwachting van mijn nieuwe gitaar!



Nicolaas
13 september 2008, 15:47
Ik heb eindelijk me handen kunnen leggen (nouja iig bestellen) op een Slash sig. Goldtop!
Ik heb het hele land door gebeld om te kijken wie hem krijgt, de helft van de dealers wist
niet eens dat die kwam!? Slecht vind ik persoonlijk. Maar gelukkig was daar Maxguitarstore!

Ze krijgen 6 Epi's en 3 Gibson, en was gelukkig net op tijd voor de Epi. Helaas geen Gibson
geld :satisfie: maar ben minstens zo blij dat ik zo de Epi heb!

En wat ik me afvroeg is heeft iemand ervaring met de vorige signature? tegen over een
epi LP custom? Heb namelijk ook een silverburst, vraag me af of het echt veel verschil
maakt tegen over die. Als ik de specs lees wel, Long neck tenon, slash custom neck
andere electronica etc?

Dus iemand een idee??

Mvg Nick

En mocht je denken welke gitaar deze bedoel ik.

http://mos.musicradar.com/images/Product%20News/Guitar/Sept08/slash-epi/epi-slash-goldtop-850-100.jpg

macwilliams
13 september 2008, 15:55
Gefeliciteerd

Manuvdv
13 september 2008, 16:02
Proficiat!

Ik meen me te herinneren dat velen de Slash Signature helemaal bovenaan het Epiphone-lijstje zetten. Met name dat ie alle andere Epi's naar huis speelde. Veel zal ook te danken zijn aan de elementen natuurlijk :) maar ik spreek niet uit ervaring.

Eko
13 september 2008, 16:03
Niks duurt zo lang als het wachten op een gitaar in bestelling............

Nicolaas
13 september 2008, 16:05
Ja vreselijk! Wachten wachten wachten, en dan ook nog op m'n loon wachten grrrr! :chicken:

ExplorerNut
13 september 2008, 17:57
Als ik al een LP ging kopen zou het precies dezelfde zijn. Deze is écht heeeel mooi! Gefeliciteerd en succes met wachten. Ben benieuwd hoe die speelt, eigenlijk nooit geprobeerd (bang dat het me geld kost ;-) )

thomas k
13 september 2008, 21:34
hoeveel betaal je ervoor, op thomann staat die voor 990 euro, en voor een epiphone vind ik dat the duur, dan kan je ook een gibson les paul studio kopen.

Les Strat
14 september 2008, 06:31
misschien worden ze wel in de epiphone elite fabriek gemaakt dat zou ook kunnen die gitaren zijn ook heel duur.

YannickH
14 september 2008, 12:27
mooie gitaar maar hoe komt et dat slash nu ineens een slagplaat op zen lespaul heeft??

macwilliams
14 september 2008, 12:37
Hij heeft het betreffende topic hier gelezenhttp://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/nopompom.gif

Nicolaas
15 september 2008, 00:42
Bwhaha ja idd! Ik betaal er 850 e voor, en heb me witte SG der op ingeruild.

janpetrarca
15 september 2008, 08:51
Ik heb de epi slash tobacco burst. Echt een suppergitaartje! Speelt heel erg lekker, lekker klinkende elementen. Ik heb nog niet veel ervaring met gitaren maar ik vind hem helemaal geweldig.