PDA

View Full Version : Greg Bennett



bastiaanvanbeek
12 september 2008, 18:31
Ik heb vandaag een Greg Benett gekocht voor €195. ik moet zeggen ik heb werkelijk nog nooit op zon goede gitaar gespeeld voor dezelfde prijs. Ik heb Epiphone's, squiers, ibanez uitgeprobeerd, allemaal rond €200, maar geen van alle kon er tegen op. dus voor alle beginners die overwegen om een beginners gitaar te kopen en meteen goede qualiteit willen, ga voor n Greg Bennett.

Info over mijn gitaar:

- Greg Bennett Torino TR1
- Double cutaway sculpted body
- Mahogany set neck
- Rosewood fingerboard
- Die cast tuners
- Stop tailpiece
- Adjustable bridge
- HH Duncan Design™ pickups

http://www.gregbennettguitars.com/images/tr-1-wr.jpg


zo, dit wilde ik ff kwijt

Ibanez666
12 september 2008, 20:09
Gefeliciteerd!

Maar 1 goede gitaar van een bepaald merk staat niet meteen garant voor alleen maar goede gitaren van dat merk en vice versa

episua
12 september 2008, 20:56
Gefeliciteerd! Heb laatst ook zo'n Greg Bennett in het zwart bespeeld en kon niet geloven dat deze maar 200 was. Qua afwerkingsniveau en bespeelbaarheid was die gitaar velen malen beter dan zelfs de duurdere epiphone g400's. Goede keus!

Spitfire
12 september 2008, 23:10
Ojee, ik zie een nieuwe hype opkomen :satisfie:

MarkS
12 september 2008, 23:26
Greg Bennet was toch eerst Samick?

KoenB
12 september 2008, 23:36
Jup, was eerst samick. Die S-kringel in de kop komt daar ook vandaan, die staat er nog steeds in. Ik heb een greg benett avion. Heerlijk gitaartje, heb er toen 280 voor betaald, maar dat is al weer 4 jaar geleden, ze zijn nu goedkoper geworden. Ben er altijd heel tevreden over geweest, behalve dat de bridge pickup heel snel gaat feedbacken op een lelijke manier, en meerdere mensen heb ik daar over gehoord. Maarja, setje GFS pups erin doet wonderen ;)

Roro92
13 september 2008, 00:15
Ik heb ook een Greg Bennett hier, heerlijk ding.

Duff
13 september 2008, 00:41
dit klinkt als het begin van een nieuwe rage, zoals met richwood indertijd

MarkS
13 september 2008, 00:46
Jup, was eerst samick. Die S-kringel in de kop komt daar ook vandaan, die staat er nog steeds in. Ik heb een greg benett avion. Heerlijk gitaartje, heb er toen 280 voor betaald, maar dat is al weer 4 jaar geleden, ze zijn nu goedkoper geworden. Ben er altijd heel tevreden over geweest, behalve dat de bridge pickup heel snel gaat feedbacken op een lelijke manier, en meerdere mensen heb ik daar over gehoord. Maarja, setje GFS pups erin doet wonderen ;)
Ik heb vorig jaar bijna een Avion gekocht (ik meen de 6? i.i.g. de duurste uitvoering +/- 500 nieuw), werd net voor mijn neus weggekaapt.

RolandT
13 september 2008, 09:21
dit klinkt als het begin van een nieuwe rage, zoals met richwood indertijdNiet nieuw, die Bennetts krijgen al langer de vermelding "best buy" in reviews. Ze zijn alleen niet zo goed verkrijgbaar; in Belgie vind je ze nergens, in Nederland hier en daar.

richwoodplayer
13 september 2008, 10:45
dit klinkt als het begin van een nieuwe rage, zoals met richwood indertijd
:rockon: !!

Roro92
13 september 2008, 20:34
Niet nieuw, die Bennetts krijgen al langer de vermelding "best buy" in reviews. Ze zijn alleen niet zo goed verkrijgbaar; in Belgie vind je ze nergens, in Nederland hier en daar.


Net over de grens in Roosendaal staat het er vol mee bij van Gorp hoor! Bassen, gitaren. Zowel acoustisch en elektrisch. Denk zelfs dat ze ook banjo's en dergelijke maken.