PDA

View Full Version : Strat of Tele



Yoshida
12 september 2008, 14:09
Dit topic staat los van mijn topic waarin ik advies vraag over gitaren bouwen.
Ik ben alleen benieuwd naar jullie voorkeur, en wat de concrete verschillen zijn.

Stemmen dus!!

barno
12 september 2008, 15:13
je start veel topics, daar hebik geen probleem mee, maar ik kan je wel zeggen dat dit topic een erg grote kans heeft op heel vroege dood ... wegens al 1543 keer aan bod gekomen. once again: zoekfunctie

FNaRK
12 september 2008, 15:15
alle Fenders zijn prima geschikt om anaal en overdwars ingebracht te worden ....
dus wat dat betreft geen voorkeur

Yoshida
12 september 2008, 15:17
je start veel topics, daar hebik geen probleem mee, maar ik kan je wel zeggen dat dit topic een erg grote kans heeft op heel vroege dood ... wegens al 1543 keer aan bod gekomen. once again: zoekfunctie
Je hebt gelijk, kan weinig kwaad om ff rond te wroeten in deze goudmijn :confused:

Mr.Fingers
12 september 2008, 15:18
Fender Jaguar & Jazzmaster

RoelTM
12 september 2008, 16:44
* anders namelijk *

Les Paul :cooler:


wat heeft dit trouwens met zelfbouw te maken???

Kakihara
12 september 2008, 16:48
non-reversed Firebird

KoenB
12 september 2008, 20:09
gibson SG

10tekens

Mattia
12 september 2008, 20:59
Set neck gitaar met humbuckers of P-90 pickups. Meestal dan. En vaak ietwat uitgehold. En ook vaak van mahonie. Soms ook Limba. Als we het dan hebben over electrisch; copieen maak ik niet tot nauwelijks.

no 1 hops
13 september 2008, 10:28
anders

de gitaar die in mijn situatie het beste voldoet qua speelhouding en geluid
zo maak ik nu een body op basis van een gitaar die mij zittend spelend goed voldoet.
dat heeft te maken met de holte die op mijn been ligt en de afstand daarvan tot de topkam.

binnenkort toch een tele achtige (vanwege pups die ik heb liggen en wil proberen) maar dan met armrest die je op de strat vind

G.G.
13 september 2008, 13:12
Optie 3 gekozen,: kansloos topic., hoop dat de mods meelezen.

ernieman
13 september 2008, 16:00
idd, niks met zelfbouw te maken... beter zou zijn: welke gitaar zou jij het liefst eens bouwen, maar dat is ook zo uitzichtloos.

Helaas...Deze wordt even in een zwart gat geduwd (overlangs, als je dat graag hebt FNaRK).