PDA

View Full Version : Jerry Donahue tele



Hendriks
12 september 2008, 11:30
Gisteren met een bliksem actie een JD telecaster (MIJ) gekocht , hij is niet origineel , de pickups,slagplaat en brug zijn door de vorige eigenaar vervangen, maar gelukkig had hij de originele spullen nog en kreeg ik deze keurig mee. Ik ga hem dit weekend ook weer in de oude staat terug brengen,ik heb nou eenmaal iets met "origineel".
De JD heeft een 52 RI hals (V) een 62 RI body , hals pickup is een strat PU en hij heeft een 5 way switch (hoe dit zit moet ik nog uitvogelen).
Hij is in topconditie en klinkt verschrikkelijk goed ,dit zal mede door de Joe Bardens komen.
Hij heeft een serienummer dat begint met een A dat wijst op een bouwjaar van 85-86 , alleen heeft Fender-japan dit model alleen gemaakt in de begin jaren 90 , nu schijnt dit vaker te gebeuren , veel JD's hebben een A serie nummer.

Oke dan ,foto's.

http://img352.imageshack.us/img352/2077/jd2fw5.jpg

http://img352.imageshack.us/img352/9271/jd1wp3.jpg

schizo910
12 september 2008, 11:33
Schitterend! Gefeliciteerd met je aanwinst!

Daan_B
12 september 2008, 11:35
I loooooove Sunburst tele's met dubble binding :) .
Mega sexy, gefelie!

bass blom
12 september 2008, 11:36
yo, way coole tele :cheerup:

Jeroen_TRC
12 september 2008, 11:36
Heerlijk man! Mooi!!

EuroCinema
12 september 2008, 11:37
Shit wat een mooie tele! Die binding is idd prachtig. maar eh... als die pu's zo lekker klinken, zou ik ze er gewoon inlaten!

Hendriks
12 september 2008, 11:43
Shit wat een mooie tele! Die binding is idd prachtig. maar eh... als die pu's zo lekker klinken, zou ik ze er gewoon inlaten!

Ja heb ik aan getwijfeld , maar wil hem toch origineel maken en de stock PU's schijnen ook niet verkeerd te zijn.

barno
12 september 2008, 11:43
absolute classic: sunb tele met witte binding !als ie van medio 80 is uit Japan, is het waarschijnlijk ook nog een héle goede. congrats

Hendriks
12 september 2008, 11:48
absolute classic: sunb tele met witte binding !als ie van medio 80 is uit Japan, is het waarschijnlijk ook nog een héle goede. congrats

Kwaliteit is zoals bij de meeste MIJ , super , perfect afgewerkt en die halzen : heeeeerlijk.

rickert
12 september 2008, 12:03
Supermooi gitaarke, maar ik zou er wel andere pickups indoen ja. Klinkt ze tenminste als een echte tele :satisfie:

Hendriks
12 september 2008, 12:25
Supermooi gitaarke, maar ik zou er wel andere pickups indoen ja. Klinkt ze tenminste als een echte tele :satisfie:

Nou moet ik zeggen dat hij ook met de Joe Bardens absoluut als een tele klinkt alleen net wat dikker met wat meer output en ... stiller.

Meneer I.
12 september 2008, 14:33
Mooi tele sunburst met bindingen!

Hendriks
13 september 2008, 10:05
Ik heb hem even afgestelt en geintoneerd en nu speelt hij nog beter .
Mischien laat ik de Joe Bardens nog even zitten , morgen tijdens de repetitie maar eens zien hoe ze klinken in de band ,kan de originele altijd nog terugzetten.