PDA

View Full Version : Waves GTR3 en Reaper



Elpedro
12 september 2008, 09:24
Ik gebruik al een tijd, tot zeer grote tevredenheid, Reaper als opnameprogrammatuur.
Nu heb ik sinds kort Waves GTR3 aangeschaft en daar zitten een aantal behoorlijk mooie presets in (graag geen discussie over andere software).
Het menu met de presets krijg ik te zien als ik het programma als standalone opstart.
Als ik vanuit Reaper deze Vsti laadt dan krijg niet het menu te zien zoals ik deze vanuit de stand-alone situatie krijg, ik heb dan de keuze uit verschillende amps.

Weet iemand hoe ik de presets kan benaderen?

The Lo Lands
14 september 2008, 14:35
Ik gebruik al een tijd, tot zeer grote tevredenheid, Reaper als opnameprogrammatuur.
Nu heb ik sinds kort Waves GTR3 aangeschaft en daar zitten een aantal behoorlijk mooie presets in (graag geen discussie over andere software).
Het menu met de presets krijg ik te zien als ik het programma als standalone opstart.
Als ik vanuit Reaper deze Vsti laadt dan krijg niet het menu te zien zoals ik deze vanuit de stand-alone situatie krijg, ik heb dan de keuze uit verschillende amps.

Weet iemand hoe ik de presets kan benaderen?
Reaper heeft hoofdwaarschijnlijk zijn eigen interface waarbij je de presets van Waves GTR3 moet kunnen aanspreken? Zoniet zou je bij Waves of Reaper op de website kunnen kijken of GTR3 compatible is en hoe deze aan te spreken in Reaper! Zelf heb ik Logic als DAW en hierin kon ik de GTR3 demo net als bij de stand-alone versie volledig met presets en al aanspreken.

Jason34
15 september 2008, 07:27
Ik weet niet alwaar jij hem hebt geinstalleerd maar als ik GTR in cubase wil kiezen kies ik de volgende: Waves/others/more plugins/GTR tool rack Stereo, alleen als ik die tool rack kies krijg ik dezelfde als de standalone.

Elpedro
15 september 2008, 07:44
Ik lees nu net jullie reacties waarvoor mijn dank.
Toevallig had ik gisteren al ontdekt hoe ik deze toolrack kan openen.
Het is inderdaad wat Jason zegt ..... 'GTR tool rack Stereo'.
Er staat bij mij zo'n waslijst aan GTR keuze dat ik deze over het hoofd had gezien.