PDA

View Full Version : Nieuw model Gibson



Falconer67
12 september 2008, 08:47
Naar mijn mening spuuglelijk,
http://www.gibson.com/Files/aaFeaturesImages2008pt2/Zakk-Wylde-Buzz-Saw%20(2).jpg

interessander
12 september 2008, 08:48
Ik deel je mening, Gibson op de Dean tour zo te zien.....

almarvk
12 september 2008, 08:48
Is dat niet schaamteloos gejat van een Zakk Wylde gitaar?

Het Dean model:
http://www.metalmadmen.com/images/ZakkWylde.jpg

Het Gibson model:
http://www.modernguitarist.com/wp-content/pics/zakk-wylde-gibson-zv.jpg

Daan_B
12 september 2008, 08:51
Is dat niet schaamteloos gejat van een Zakk Wylde gitaar?

Is het niet gewoon een Zakk Wylde signature?
Aangezien ook zijn print er op staat.
Idd spuug lelijk!

almarvk
12 september 2008, 08:54
Ik vind de Dean versie niet lelijk. De Gibson wel. Het lijkt, imho, net alsof de neck er totaal niet bij past. Veel te dik/lomp ofzo.

Falconer67
12 september 2008, 09:01
Het is idd een nieuwe Zakk Wylde, zoals Gibson het omschrijft :

The New Inspired By Zakk Wylde ZV Buzzsaw From Gibson Custom.

nevyn292
12 september 2008, 09:11
hij is te afgerond, geeft hem nogal een lomp uiterlijk, mar wel ietsje puntiger.

dean model is idd mooier

Franc
12 september 2008, 09:28
Zit Zakk dan bij zowel Dean als Gibson??

Daan_B
12 september 2008, 09:39
http://www.gibson.com/en%2Dus/Lifestyle/Features/axe%2Dattack%2Dthe%2Dnew%2Dinspired%2Dby/

barno
12 september 2008, 10:11
oei oei !

eigenlijk weet ik niet of ze echt lelijk is : de prints zijn dat imo alleszins wel. Maar ik vind het wel wat cheap/ "ik wil een eigen model, dus laten we twee bestaande modellen in twee zagen en aan mekaar lijmen", wat opportonistisch imo . Nirvana kerel heeft dat ook gedaan met een jag en nogiets geloof ik

bovendien vindik dat Zakk zijn haar moet knippen en die baard eraf :)

Bram+
12 september 2008, 10:15
Zit Zakk dan bij zowel Dean als Gibson??
Die Zakk Wylde zit tot aan zijn onderbroek onder de endorsement deals (volgens mij zelfs letterlijk). Desalniettemin heeft hij volgens mij geen officieel Dean model.
Ik heb er in Guitar World (volgens mij) destijds over gelezen dat het een custom "one-off" was die hij had laten maken omdat hij zo onder de indruk was van het nieuwe Dimebag model. Hij had ook zo'n Razorback met ringen dacht ik.

duckman
12 september 2008, 10:21
Zakk had eerst zo'n model bij de Gibson Custom shop laten maken ( one of a kind). Daarna heeft Gibson er neits meer mee gedaan en heeft Dean vervolgens er een aantal geproduceerd.
Zakk heeft een razorback gekregen van Dime.


Het is dus van origine een Gibson ontwerp, daarna gekopieerd door Dean en daarna weer in productie gebracht door Gibson...

Ik zou wel graag de Gibson buzzsaw LP custom willen hebben, heb nu de Epi.
Vind de print erg cool.

Daan_B
12 september 2008, 10:29
bovendien vindik dat Zakk zijn haar moet knippen en die baard eraf :)

En gitarist worden bij Anouk zeker?! :seriousf:

Baarden en lang haar zijn Rock n Roll! :rockon:

barno
12 september 2008, 10:56
En gitarist worden bij Anouk zeker?! :seriousf:

Baarden en lang haar zijn Rock n Roll! :rockon:

elvis presley, jerry lee lewis, johnny cash, lil' richard... da's rock 'n roll

zakk wylde, da's Rrrroaaackkkk :)

Daan_B
12 september 2008, 11:37
Jaja als je het zo ziet, maar AC/DC en Motorhead noemen zichzelf ook Rock n Roll :chicken: ...

Orpheo
12 september 2008, 12:34
ik vind 'm gruwelijk lelijk. met een dean-headstock is ie redelijk te pruimen, maar nu is ie verschrikkelijk. evenals zakk wylde himself trouwens.

Riky
12 september 2008, 12:52
ik vind 'm gruwelijk lelijk. met een dean-headstock is ie redelijk te pruimen, maar nu is ie verschrikkelijk. evenals zakk wylde himself trouwens.

Mee eens!! Vroegah zag zakk er beter uit! Die keler lijkt nu echt wel 2x zo oud dan dat hij is (en dan heb ik het nog geen eens over zijn spel van vroeger en nu;))! Maar goed, daar gaat het nu niet over:)

Die flying sg is echt spuug lelijk!! Je zet toch ook geen jackson hals op een gretsch??

btw twee fabrikanten die "dezelfde" signature maken kan natuurlijk wel... kijk maar mr Eddy van Halen...

Tiessie
12 september 2008, 13:18
Ik vind `m geinig maar niet meer dan dat ...
Ben wel benieuwd wat voor type zo`n gitaar aanschaft ....

tabmaniac
12 september 2008, 13:45
spuuglelijk!
ze moeten het zelf weten.

Wiellem
12 september 2008, 13:48
Als je iets wil dat niemand anders heeft zonder er zelf een te maken moet je deze hebben :)

eazy G
12 september 2008, 13:52
afschuwelijk hahah dat ziet er niet uit die body shape!!
Om nog maar te zwijgen over die afgrijselijke paintjob..

ik zou me echt kapot lachen als een stoere, zelf respecterende rocker met zon ding op t podium zou verschijnen ongeacht of ie de sterren van de hemel speelt.

almarvk
12 september 2008, 14:02
Het is trouwens een variant van de Dean Splittail. Zakk Wylde heeft z'n eigen versie, genaamd 'Muddy Bullseye'.

Orpheo
12 september 2008, 14:08
mocht ie echt TE GEK spelen en klinken, en hij kost zeg, 900 euro (HA HA HA) zou ik die 2 sg-punten eraf zagen en er een gewone vee van maken, maar goed, daar koop je zo'n beest niet voor.

Henri H
12 september 2008, 14:18
Zou verboden moeten worden, ECHT lelijk! :D

SGbanez
12 september 2008, 15:19
Serieus zo ongeveer de lelijkste gitaar die ik ooit heb gezien...

Wat een maf ding. Die headstock past er echt totaal níet bij. Als ze nou zo'n V headstock ofzo d'r op hadden gezet was het misschien al wat beter. Nog steeds lelijk maargoed...

RobertoL
12 september 2008, 15:39
mocht ie echt TE GEK spelen en klinken, en hij kost zeg, 900 euro (HA HA HA) zou ik die 2 sg-punten eraf zagen en er een gewone vee van maken, maar goed, daar koop je zo'n beest niet voor.
Hij is zo ontzettend lelijk :stop:. je hebt gelijk, zaag dan maar de sg-punten er af.

joskedentweede
12 september 2008, 15:40
Ik deel de mening van de meeste hier:
Spuuglelijk

Ze kunnen zich beter bezig houden met iets anders dan zo'n compleet nieuw maar afzichtelijk model te maken!

pannekoek
12 september 2008, 17:18
gelukkig zijn er maar 50 van gemaakt :chicken:

Paultje-k
12 september 2008, 17:54
Zakk moet het gewoon bij Les Pauls en V's houden... dit ding slaat gewoonweg nergens op!

(De Dean vind ik mooier trouwens)

hezz
12 september 2008, 18:07
Ik zou het zelf never nooit kopen maar ik moet zeggen dat de gitaar wel veel show-factor heeft! Gewoon erg grappig om te zien on stage natuurlijk, meer niet.

richwoodplayer
12 september 2008, 18:38
gelukkig zijn er maar 50 van gemaakt :chicken:
en het moeten er ook niet meer worden :stop:

pannekoek
12 september 2008, 18:56
en het moeten er ook niet meer worden :stop:


je krijgt wel een zelfgesigneerde handtekening van wilde zakk en wat goodies :)

PeterX
12 september 2008, 19:17
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar met name dankzij de headstock (en dean heeft bepaald geen mooie headstocks imo) ziet die dean er beter uit dan die gibson (terwijl qua headstocks een lp custom zowat het mooiste is wat er is).
Maar goed, tis zowiezo geen mooie gitaar :stop:

RobertoL
13 september 2008, 15:44
Je hebt gelijk, het komt ook door de gibson headstock dat ie zo lelijk is. Op zo'n gitaar is een dean headstock 100duizend keer zo mooi.

3ss
13 september 2008, 16:08
Wat grappig zou zijn is een headstock in de vorm van de twee hoorntjes van een SG.. Precies een duiveltje.

United
13 september 2008, 19:31
verschrikkelijk, je zou er op moeten spelen :stop:

Nielsje
13 september 2008, 19:44
Tja, d'r zal wel een markt voor zijn...

richwoodplayer
13 september 2008, 20:06
je krijgt wel een zelfgesigneerde handtekening van wilde zakk en wat goodies :)

heb ik toch liever die gibson LP die hij vast heeft met goodies erbij :D

budje
13 september 2008, 20:07
Ik probeer me wat mensen voor te stellen met zo'n gitaar.

1. Bob Dylan
2. Keith Richards
3. Die gast van Racoon
4. The everly brothers
5. Joni Mitchell


't lukt me niet!

richwoodplayer
13 september 2008, 20:08
slash ook niet, joe bonamassa ook niet, joe satriani niet, zelfs de josti band niet :stop:

budje
13 september 2008, 20:16
kiss daarintegen...

YannickH
14 september 2008, 12:34
waar gibson mee bezig is snap ik niet.
ze brengen de laatste tijd echt gedrochten uit!
bekijk die reverse explorer enzo maar is en die holy v :stop:

frander
14 september 2008, 12:42
Trieste Troep! OK, troep zal het wel niet zijn, maar zo help je je imago als merk echt naar de klote. Maar ja, wat kan je op een gegeven moment nog voor een mooie vormen bedenken... Nee geef mij maar een golden oldie, ...van Fender uiteraard!