PDA

View Full Version : Liquid Tension Experiment



Ic3gl0vE
2 maart 2003, 23:06
Ik kreeg deze 2 cd's van een vriend, en het is echt goede muziek! Dream Theater maar dan zonder zanger, oftewel eindelijk GOEIE dream theater! whoohoo te gek :smile:

RadiuS
3 maart 2003, 10:07
echte wacky shit he? k vind t ook te gek. K vind t ook beter dat John Myung er niet bijzit, in Dream Theater gaat hij meestal alleen maar met Petrucci mee ."alleen maar", nog steeds ziekelijk knap maar niet niet mn favoriete bastechniek zeg maar, k vind dat de bas er een beetje tegenin moet gaan en aparte melodieen speelt, zoals chris squire in yes.

Lacrimosa
3 maart 2003, 15:29
Liquid Tension Experiment ruleert inderdaad:D:D!!!Het gaat mij vooral om de drums!!En Mike Portnoy doet het hier ongeloofelijk:D!!!

Ibanez
3 maart 2003, 16:13
Echt vette shit inderdaad!

Thomasvv
3 maart 2003, 16:31
LTE.. zeker een van mn favoriete cdtjes. Die latin-vibe die ze erin hebben gegooid is super..

Neals
4 maart 2003, 14:00
LTE schopt kont

Markie
5 maart 2003, 15:47
Als ik die muziek hoor, zit ik met open mond zo van "..........euhhhhhh, sjeezis dat is snel!!!!!"
Die gasten spelen zo bizar, het kan niet anders dan dat ze 5 cm eelt op de vingers hebben van levenslang 10 uur per dag oefenen.

Echt goed.

Lacrimosa
5 maart 2003, 19:31
Het heet ook "progressive" metal!!!
Dan weet je gelijk al dat et snel/moeilijk is:D!!!

coal
13 maart 2003, 12:43
Mijn excuses, maar ik vond het niet zo spectaculair. Veels te veel gefreak en gepriegel... Dan liever de laatste DT-ceedee, waar tenminste wel wat meer lijn in zit. Ik vind een cd volkakken met noten en ingewikkelde ritmes alleen getuigen van een technisch hoogstandje en niet van muzikaliteit... Ondanks dat ik een enorme Petrucci-fan ben, viel me dit toch wat tegen....

Tymon
13 maart 2003, 21:01
Tja wel leuk maar ik vind het snel saai worden. Komt voor een groot gedeelte ook door Portnoy hoor. Hij drumt zo gevoelloos recht toe recht aan. Saai...

Tip voor mensen die hier van houden: check de band Cynic!

We hebben overigens ook een Nederlandse LTE! Anomaly (www.anomaly.nl). Ze hebben al een paar keer geopend voor DT, goeie muzikanten!

Tymon

Lacrimosa
13 maart 2003, 22:37
WTF??De meningsverschillen zijn hier echt groot!!!Ik heb gemerkt dat heel veel lui iets tegen Dream Theater en Portnoy hebben!!
Ik respecteer de andere meningen, maar toch....ik drum nu al lange lange tijd, en portnoy blijft me nog steeds verbazen!!Maar het kan me ook weinig schelen wat de anderen zeggen!!