PDA

View Full Version : Cool Edit opneem vage shitprobleem .. hellup!!! ?



Shay
2 maart 2003, 22:30
Allo,

Volgende probleem met cool edit pro ..

Als ik een track heb opgenomen, laten we deze track 1 noemen, en ik wil met de tweede track beginnen dan heb ik het volgende...

Het stukje muziek op track 1 wordt ook opgenomen op track 2 (de nieuwe track dus). Track 1 speelt gewoon af. Ik gebruik wel gewoon de mic ingang..

dus stel ik heb op track 1 een beat en ik ga track 2 opnemen dan hoor ik ook de beat op track 2 (ookal mute ik track 1 !!).. vaaag .. ik wil dit verhelpen .. alle tracks moeten gewoon afgespeeld kunnen worden tijdens het recorden maar bij mij neemt ie alles op van die andere tracks !!???

hellup


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shay op 2003-03-02 21:32 ]</font>

Shay
3 maart 2003, 00:38
ik het probleem gevonden hehehe

ik had bij opties-windows recording mixers teveel shit aanstaan waardoor die van alles ging opnemen .. nu heb ik alleen line in en microfoon aangevinkt en nu kan ik opnemen en luisteren tegelijk

ik ben bezig met een song als ie af is dan pleur ik em op sounds

greetz

Arnovankampen
24 oktober 2006, 21:22
Hallo cool edit gebruiker...

Ik heb het zelfde probleem met dat 2e spoor.
wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?

ik zou het heel fijn vinden als je me iets uit wil leggen, hoe jij dit probleem heb op gelost.


ik hoop snel iets van je te mogen horen..

groeten, Arno

bert k
24 oktober 2006, 21:27
Gaat niet lukken... Die gast heeft in 2003 voor het laatst gepost :)


Maar wat heb jij voor een geluidskaart? En gebruik je een mixer?

Arnovankampen
24 oktober 2006, 21:58
Ik heb mijn keyboard rechtstreeks op de geluidskaart aangesloten van mijn laptop.

en ik heb een soundmax digital geluidskaart.

Grt, arno

bert k
24 oktober 2006, 22:48
Nou ben je in twee topics tegelijk aan het posten over hetzelfde... :( Dat is niet netjes hoor.