PDA

View Full Version : Heeft iemand de nieuwe Andromeda al beluisterd?



Ic3gl0vE
2 maart 2003, 21:29
De stem van die zanger lijkt echt heel veel op die van Vintersorg, wat ik eigenlijk wel jammer vind. Het album is heel goed en de zang ook wel, maar toch vond ik de vorige zanger beter

Dionyios
2 maart 2003, 21:59
is ie der al dan?

en waar heb je em vandaan?


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dionyios op 2003-03-02 22:00 ]</font>

Ic3gl0vE
2 maart 2003, 23:05
hij is er ja...
24 maart is de releasedatum in europa en ik ga 'm nog wel kopen, maar ik kon niet wachten dus heb ik Direct Connect maar weer eens opgestart

Ibanez
3 maart 2003, 16:14
Ik heb hem nog niet, op de site staat dat hij nog geeneens uit is, hoewel hij wel op http://www.disque.nl staat. De nummers die ik heb gehoord vind ik erg vet, dus dat beloofd veel goeds. Veel mensen vinden die nieuwe zanger minder maar ik vind de oude zanger eigenlijk helemaal niet cool, en de nieuwe zanger veeel beter!

Ic3gl0vE
4 maart 2003, 14:28
De oude zanger gaf de band een heel speciale sound vind ik. Ik heb bij heel extension of the wish niet iets van 'hey dit ken ik van een andere band'. De nieuwe cd deed me meteen een beetje aan vintersorg denken en dat vind ik wel jammer. wel een te gek album!

Ook vind ik het erg cool dat je op de site van andromeda (andromeda.space2u.com) vragen kunt stellen aan de bandleden. Ik kreeg na een dag al antwoord van Martin Hedin!

Dionyios
4 maart 2003, 16:14
Johan, de gitarist, zit ook wel es op het petrucci forum...