PDA

View Full Version : Eden Nemesis, wat vinden jullie ervan?



Newsted
10 september 2008, 15:18
Wat vinden jullie van de Eden Nemesis reeks? Ik heb het idee dat je voor relatief "weinig geld" over topapparatuur kan beschikken!

Zit zelf te denken om een NA-650 amp aan te schaffen en deze met een 410 (4 ohm) aan te schaffen. Dan kan ik later altijd nog uitbreiden als ik hier aan tekort kom en wat meer geld heb.

Zijn er gelijkwaardige of betere sets in deze prijsklasse, die ook zeker de moeite waard zijn om te testen?

Ik hoor het wel!

Mr.Bluesbreaker
10 september 2008, 16:02
He, een bassist met een versterkervraag. Dat is lang geleden!:D

Ik heb de blauwe Nemesis top eens naast allerlei alternatieven gezet van Hartke, Ashdown etc. Vond voor de prijs deze top verreweg de lekkerste.
Heb verder niet in bandsituaties gespeeld ermee, was met de bassist van mijn band aan het ampshoppen. Allerlei tops uitgeprobeerd op een 2*10 en een 1*15 van Hartke.

Newsted
11 september 2008, 12:56
Thanx voor je reactie, ik vind Hartke eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Ik bedoel in eerste instantie idd die blauwe versie, vind hem met die gekleurde ledjes erg aantrekkelijk! Heb de 320-versie in combinatie met een swr speaker getest en was erg tevreden.

Maar ik had eigenlijk gehoopt op wat reacties van bassisten??!?!?!

Mr.Bluesbreaker
11 september 2008, 13:05
Ik ben ook basisst hoor....
Heb hem getest met mijn Fender Jazz Deluxe.
Maar probeer het eens in het basforum gedeelte, of op het basgitaar forum op een andere site.