PDA

View Full Version : Cream !!!



Nocki
10 september 2008, 13:20
Vandaag liep ik langs de plaatselijke muziekhandel Sonora (Terneuzen) en daar werd ik even binnen geroepen.
Ik mocht even spelen met een Cream buizenamp (el84) en een reeks Cream pedaaltjes:
Overdrive
Distortion
Tremelo
Phaser

En ik was best wel onder de inrdruk. Afgezien van de Distortion (te fuzzy/rommelig) waren het allemaal goede pedalen. Lekkere klank, Lekker reagerend op het spel en je elementen... Was er best van onder de indruk
Zeker de phaser en de tremolo konden me bekoren!

iemand bekend met deze spullen?

Mitch
10 september 2008, 18:48
Was dat niet een Duits merk? Ik kan me herinneren dat er in Moderne Versterkers ooit wel eens iets over gezegd is maar ik heb u even geen zin om te zoeken ;)
Effect pedalen had ik nog nooit van gehoord.

Les
11 september 2008, 12:08
Cream is een nieuw merk en komt van dezelfde importeur van V-Empire.
Die V-Empire's zijn echt waanzinnig, als die Cream ook zo goed klinkt... :)

Nocki
11 september 2008, 12:11
Ik heb Express zo weinig mogelijk gezegd om te kijken wat anderen ervan vinden maar het is erg mooi spul!
Phasers hoor ik vaak wat oversturen met een flink ingangs signaal maar dat gingen deze pedalen dus niet doen. Er zat ook een buis in elk van de pedalen maar wat die precies doet durf ik niet te zeggen.

Ik vond het hele leuke dingen. Ik hoorde later pas dat ik de eerste was die er over gespeeld heeft dus vandaar de weinige reacties. Ik denk dat ik leuke pedalen gaan worden die we vaker gaan zien... Kwa uiterlijk vond ik ze zelf niet mooi maar de sounds is gewoon erg lekker!



Cream is een nieuw merk en komt van dezelfde importeur van V-Empire.
Die V-Empire's zijn echt waanzinnig, als die Cream ook zo goed klinkt... :)

ja. die wil ik ook wel eens horen. ben erg benieuwd. De cream versterker klonk leuk zeker voor het geld wat ie moest kosten...

Einzeln
11 september 2008, 15:14
http://www.twinsound.de/

Mitch
11 september 2008, 17:17
Cream is een nieuw merk en komt van dezelfde importeur van V-Empire.
Die V-Empire's zijn echt waanzinnig, als die Cream ook zo goed klinkt... :)
Die V-Empire vond ik nou niet zo bijzonder, de combo dan. Too much treble...

hugo123
11 september 2008, 18:38
Zijn de cream pedalen ook via internet te koop?