PDA

View Full Version : HELMOND: Rythm Gitarist - Metal



Alcoholicleaf
9 september 2008, 17:13
Hallo allemaal,

wij van firstbreath zijn opzoek naar een nieuwe rythm gitarist :gitarist:. Onze oude rythm guitarist :gitarist: is verhuist naar richting breda en vond het een beetje duur worden om steeds op en neer te reizen voor de repetities en optredens etc. dus hij is er mee gekapt. Daarom zoeken wij een nieuwe gitarist :gitarist: voor onze band.

Enkele eisen:

- Ervaring (niet echt een must als je maar redelijk kan spelen...)
- Leeftijd tussen de 16 ~ 26 (iets afwijken mag ook nog.. maar niet té veel)
- Muziek stijl: "Hardrock/Metal"

Meer informatie nodig?:

-We repeteren 1x in de week.. Zondag avond.
-Huidigge formatie 'Lead-gitaris / bassist / drummer / zanger
-Covers die we momenteel naast eigen nummers in het repetoir hebben: 'Nirvana-smells like teen spirit; Rammstein-Du hast'; Greenday-American Idiot; Bon Jovi-It's my life; White Stripes-Seven Nation Army; System of a Down-Toxicity; Metallica-Enter Sandman;Bullet for my Valentine-Hand Of Blood; en nog enkele meer'

Voor nog nog nog meer info bekijk http://www.firstbreath.nl/


Heb je interresse??

Ben je opzoek naar een gezellige vlotte metalband om in te spelen??

Contacteer me!

-- 06 - 29 57 48 08 --
-- A L C O H O L I C L E A F (at) H O T M A I L (dot) C O M --
-- Post een reactie --
-- Of post op het FirstBreath forum! --

Groetjes,

Lead-/solo-gitarist Jimmy :gitarist:

Alcoholicleaf
11 september 2008, 23:47
Géén reacties?? We zijn echt dringend op zoek.. ik hoop toch echt op enkele kandidaten?!

Groetjes,

jimmy

iWishmaster
12 september 2008, 12:39
Ik wil er wel een gooi naar wagen.

Ik kom uit Boxmeer, is een stukje rijden, maar goed te doen. Ik ben 22 jaar en speel ook vooral metal en hardrock. Ben niet de nieuwe van Halen, maar kan aardige slag neerzetten met af en toe een solootje. Heb geen podiumervaring, wel ooit met wat bandjes mee-geoefend.

NickBierens
20 november 2012, 18:04
Ik woon in helmond en kan zo'n beetje dat hele lijstje met mijn ogen dicht spelen

Keertje jammen? :)

voeg me ff toe > kipnick007@Hotmail.com

iWishmaster
26 november 2012, 11:54
Deze band bestaat inmiddels niet meer, dit topic mag dicht. De zanger en ik zijn over en wel op zoek naar iets nieuws, zie dit topic:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?147620-Metal-gitarist-gezocht-omgeving-Helmond