PDA

View Full Version : two thumbs up voor guitarsupplies



jimihattricks
9 september 2008, 16:33
laatst een hals besteld bij www.guitarsupplies.nl, binnengekregen maar profiel was belachelijk plat - nog platter dan een wizard..

dus ik gevraagd of ik de hals kon terugsturen met teruggave van geld.. was geen probleem, opgestuurd en meteen mijn geld teruggestort..

eigenlijk hoort t overal zo te gaan, maar tegenwoordig is zoiets haast uitzonderlijk

Madcow
9 september 2008, 17:31
Ik heb ookeens een brug gekocht en daar klopte iets niet aan. toen kwam deze in het vakje van de koopjes. ik had gemailt en kreeg gitaarspullen cadeau van ongeveer het prijsverschil. Hele aardige gasten daar. beter kun je het niet wensen. Guitarsupplies. Dikke duim omhoog

Wiellem
9 september 2008, 18:42
Ik heb er ook ooit wat gekocht en het was snel verzonden en netjes verzonden dus helemaal niks te klagen over GuitarSupplies

G.G.
9 september 2008, 19:58
Hele aardige gasten daar. beter kun je het niet wensen. Paar keer besteld en nooit problemen gehad. Wist je dat die toko gerunt wordt door een fanatiek forumlid en fanatiek zelfbouwer?

nevyn292
9 september 2008, 20:00
Paar keer besteld en nooit problemen gehad. Wist je dat die toko gerunt wordt door een fanatiek forumlid en fanatiek zelfbouwer?
lang leve hassent :hippie:

Gearjunkie
9 september 2008, 22:30
Is Hassent nog wel eens op het forum dan??

hassent
11 september 2008, 07:00
Ja hoor, ik ben er nog en lurk regelmatig mee, met zo af en toe een post. Maar ben erg druk met al die zaken (en privé vebouwingen....grrrr....het halve huis op de schop) dat ik amper tijd heb om jullie nog lastig te vallen. Het ergste van dat alles is dat ik ook geen tijd heb om zelf weer eens iets te bouwen of af te maken.

Maar dat ligt voor dit najaar en winter weer in de planning. Dan hoop ik eindelijk m'n FR tele en frankenstein strat af te kunnen bouwen. Daarnaast zie ik weer zoveel leuke dingen voorbij schieten op het forum zoals de Guttlins van Barno dat zo'n model me ook wel aanstaat om eens te bouwen. Uiteraard met toestemming van de meester natuurlijk :p!

Kortom een beetje radiostilte maar zeker niet verdwenen!

RoelTM
11 september 2008, 08:55
ik dacht al dat ik die naam herkende in een van de GuitarSupplies mailtjes ;)

ik heb dus ook een keer wat besteld, was er de volgende dag meteen al, helemaal nks mis mee
dus goed bezig hassent :satisfie:

barno
12 september 2008, 20:18
Cheers hassent

als jij een Guttlin zou bouwen, heb je alvast de juiste stuff in huis want heel wat Guttlin candy heb ik bij jou besteld :)