PDA

View Full Version : Hey mensen!



Sebasz
8 september 2008, 02:33
Heb vandaag eens flink wat zitten lezen weer op het net over vanalles en nog wat en heb besloten om me op dit forum aan te melden. Ik ben weer van plan om een nieuwe versterker aan te schaffen en misschien dat ik hier wat meer tips kan krijgen aangezien ik geen verstand heb van tops of cabinetten etc.

Ik ben in ieder geval Sebastiaan, 19 jaar en speel een jaar of 5 gitaar. Ben verder nu een jaar of 11 bezig met muziek.

Ik ben in het bezit van een Ibanez JEM 555, een Gibson Les Paul Standard (gesigneerd door Slash 8-) ) en een Squier Stratocaster. Verder heb ik een Line 6 Flextone III XL (met fbv) en een BOSS me-50 pedaal.

Zoals ik al zei, ik wil misschien iets anders gaan doen met m'n versterker, maar ik heb nog geen idee wat...maar dat ga ik op het forum navragen ;)

Henri H
8 september 2008, 09:39
Hoi Sebasz, welkom.
Voor je van alles gaat vragen kun je ook proberen eerst 's flink wat te lezen en Youtube filmpjes e.d. bekijken.
Op die manier kun je misschien wat gerichter op zoek gaan naar wat voor jou het beste is.
Er bestaan denk ik ondertussen wel 6000 topics met als titel iets van:
"Welke nieuwe versterker?"
Vaak krijg je dan eerst als antwoord iets van "wat zijn je wensen, wat is je muziek smaak" etc.
Wees zo specifiek mogelijk bij het stellen van een vraag.

Succes!

Sebasz
9 september 2008, 00:49
Ja ik heb inderdaad even het een en ander gelezen bij andere mensen zodat ik geen lompe vragen ga stellen ;) Ik snap de frustratie bij mensen die langer op een forum zitten die steeds dezelfde vragen krijgen.

Bedankt voor het verwelkomen :)

richwoodplayer
9 september 2008, 07:53
welkom mazzelpik met een door slash gesigneerde gibsin lp standart! :satisfie:

Henri H
9 september 2008, 07:56
welkom mazzelpik met een door slash gesigneerde gibsin lp standart! :satisfie:Ja, waar blijven de foto's? :)

richwoodplayer
9 september 2008, 08:11
moet je even in post je collectie kijken, daar heeft hij de gitaar(en) gepost.

Henri H
9 september 2008, 08:51
moet je even in post je collectie kijken, daar heeft hij de gitaar(en) gepost.Ah, tuurlijk! :)

macwilliams
9 september 2008, 11:29
iemand. Die het in een keer snapt. Welkom.