PDA

View Full Version : Draadloos Systeem



tommeke19
7 september 2008, 22:19
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een goed + betaalbaar draadloos systeem. Ik was aan het rond neuzen bij de musicstore (op het internet) en daar zag ik een draadloos systeem van Samson (ken wel de hond, maar niet het merk) voor 120€. Nu was mijn vraag of dit betrouwbaar is of niet, en of jullie misschien betere systemen weten. Ik ben nog maar een student, dus heb niet veel geld om uit te geven.

Groeten Tom

TimmU
7 september 2008, 22:21
geef alsjeblieft dat geld lekker uit aan kabels. Goede Wireless setjes beginnen bij 300 euro , en daaronder heb je heel vaak troep zitten. Het houd je geluid dan niet intact!

Misery Signals
7 september 2008, 22:39
Zoekfunctie X2. Genoeg gezegd, beste draadloos systeem op de markt mijns inziens, 350 Euro met betere cable vanuit USA opgestuurd, of wacht tot ze bij Line6 verkrijgbaar zijn.

MS

rjong999
7 september 2008, 23:57
Ik heb een samsom van 99 euro die het prima doet. Niks mis met de tone, klein beetje extra ruis, niet echt een probleem. Ontvangst tot buiten de zaal, nog nooit storingen met overspraak ofzo gehad.
Ik ben overigens geen purist :)

Misery Signals
8 september 2008, 02:02
Ok, kopen die SamsoM dan :)

MS

tommeke19
9 september 2008, 19:16
jullie raden me de X2 Digital Wireless aan, maar nu was ik op het internet aan het kijken en zag ik dat er een XDS95 en XDR95 versie is. De XDR95 versie is 200€ duurder dus wat is hier dan beter aan?
Zit er dan veel verschil tussen deze 2 versies??

Groeten Tom