PDA

View Full Version : Muzikanten gezocht



sadhanalila
7 september 2008, 00:54
Hey Allemaal, Ik ben Sadhana Lila, 20 Jaar en kom uit Rotterdam.
Ik heb ong. een jaar geleden een rockbandje genaamd: Classic Narcicist opgericht.. zie www.classicnarcicist.hyves.nl of www.myspace.com/classicnarcicist
Ik heb het erg naar me zin gehad, we hebben ook veel vette optredens gehad onder andere in Het Paard v. Troje en tijdens The Hague festivals - Shopping Night. Dit was een groot succes. Veel media aandacht gehad ook!

Ik vond het super om te doen, alleen ik zat met vier bandleden, die alle 4 een andere smaak/stijl hebben en voor een jaartje hebben we dat gewoon een beetje kunnen combineren. Maar toch wil ik echt graag muziek maken waar ik echt van Hou!!

Ik ben helemaal weg van Panic at the disco.. en ik hou ook van Paramore en Fall out boy.

Dus ik heb besloten om mijn lieve Classic Narcicist band :( te verlaten.. en nieuwe mensen te zoeken/vinden die wel overeen komen met mijn muziek smaak/stijl.

Dus!!
woon je in (de omgeving van) Rotterdam, Speel je een instrument.. heb je dezelfde muzieksmaak, laat het me dan AUB weten!

Zelf zing ik en speel ik wat piano.

Je hoeft voor mij geen proffesional te zijn.. Ben ik zelf ook niet. Beginners zijn ook welkom.

Ik zoek wel mensen die er echt, echt graag voor willen gaan.
Zelf zit ik ook nog op school, dus je hoeft niet elke dag beschikbaar te zijn ofzo.

Ik heb de afgelopen jaren heel veel connecties kunnen opbouwen, dus optredens regelen en alles zal voor mij niet zo heel moeilijk zijn.

Je mag me mailen op: Sadhanalila@hotmail.com

Gr. Sadhana.