PDA

View Full Version : Edition Tube



guitar
2 maart 2003, 15:14
Wie heeft er één in zijn bezit of er wel eens over gespeeld en kan mij vertellen of de constructie goed is? Zit er nml. aan te denken om er één te kopen, maar vond de achterkant wat gammel ogen (dat stalen gedeelte met o.a. de fx-loop en stroomingang.

Alvast bedankt...

lupoloco
2 maart 2003, 15:32
bedoel je de h&k edition tube? (20watt)

guitar
2 maart 2003, 16:01
yep, de H&K edition tube

qsar
2 maart 2003, 19:17
He, toevallig. Ik ben ook op zoek naar een nieuwe versterker en ik heb gisteren een Edition Tube getest.
De constructie leek mij juist heel degelijk.
En de klank (ik weet niet of je er zelf al over gespeeld hebt) was wel erg goed. Het cleane kanaal is echt fantastisch. Stratje erin en gaan met die bak. Het scheurkanaal heeft heel erg veel basdruk door die gesloten kast en de gain (waarvan trouwens achterlijke hoeveelheden van beschikbaar zijn) leek mij een beetje korrelig maar dat kan ook zijn omdat ik hem niet lekker open heb gezet, ze hadden daar geen testruimte.
Morgen ga ik hem bij Peter Verspuy ff goed aan de tand voelen en vergelijken met zijn concurrenten met ongeveer hetzelfde wattage.

guitar
2 maart 2003, 19:44
Keej, bedankt voor je reactie. Heb hem zelf getest en vond het geluid erg goed. De constructie was ook erg goed, maar maakte me een beetje zorgen over de achterkant van de kast waar je dat metalen gedeelte heb zitten. Als je er tegen aan tikt klinkt het namelijk erg dun... en ik kon de buizen ook niet zien zitten dus weet ook niet of die buizen dicht tegen dat metalen gedeelte zitten... Dat vroeg ik me dus af, het geluid is idd. okay.

O ja, wil je morgen laten weten hoe hij tegenover andere versterkers bleef staan?
Gegroet Tinus

Neals
2 maart 2003, 20:08
ik heb die Edition Tube ook getest... en vond het maar troep

guitar
3 maart 2003, 16:48
Nog andere mensen?

qsar
4 maart 2003, 08:56
Het is helaas niet gelukt om hem gisteren te testen en het gaat denk ik een zaterdag in de toekomst worden.

Neals, wat vond je er zo bagger aan dan?

guitar
5 maart 2003, 09:01
ja, beargumenteer eens je mening...