PDA

View Full Version : Bij gebrek aan dr tube... wie in ZH kan aan een jvm sleutelen ?



Dude
6 september 2008, 19:53
Na anderhalf jaar flink optreden begint mijn marshall jvm dramatisch te klinken, gister tijdens een (overgens dramatische) gig (voor een lege zaal) viel het me pas echt op(letterlijk leeg... 8 a 10 mensen). De fut is er uit, de sprankel is verdwenen en van helderheid is weinig sprake (tenzij je helderheid omschrijft als doorklievende trommelvlies plagende treble achtige fizz)

Eindbuisjes vervangen dus, en met een gig pauze van 2 maandjes komt dat nu wel goed uit. Alleen mn vertrouwde buizenbuddy Dr Tube is er mee genokt en aangezien ik weinig puf heb een uur in de auto te moeten zitten om dat ding weg te brengen en nog veel minder vertrouwen heb ik zaken als feedback of de 'service afdeling' van andere regionale zaken....

Wie zit er in zuid holland die wat aan de eindbuizen van een jvm kan sleutelen ?

Nielsje
6 september 2008, 19:57
Dat is toch jammer dat je geheugen zo is aangetast dude ;)

Franc Vernet zit bij jou om de hoek (Zwartewaal).
Frits van Mourik zit in R'dam.

Succes met het laten fixen van je map!

Lexvandoef
6 september 2008, 19:58
Als het niet per se in Zuid Holland hoeft te zijn, in Utrecht zit CMW, daar breng ik altijd mijn buizenversterkers heen voor reparatie/modificatie.

Nielsje
6 september 2008, 20:18
Als het niet per se in Zuid Holland hoeft te zijn, in Utrecht zit CMW, daar breng ik altijd mijn buizenversterkers heen voor reparatie/modificatie.

Klopt, maar Bart zegt duidelijk dat 'ie niet een uur in de auto wil zitten ;)
Bovendien heeft Chris het op het moment al behoorlijk druk, mijn LC staat er al 3 weken, en is pas volgende week ingepland. Als je die planning lineair doortrekt, dan kan het best wel eens zo zijn dat Bart z'n amp veel te laat terug krijgt, en dat 'ie alweer op de planken moet staan.

Lexvandoef
6 september 2008, 20:19
Klopt, maar Bart zegt duidelijk dat 'ie niet een uur in de auto wil zitten ;)
Bovendien heeft Chris het op het moment al behoorlijk druk, mijn LC staat er al 3 weken, en is pas volgende week ingepland. Als je die planning lineair doortrekt, dan kan het best wel eens zo zijn dat Bart z'n amp veel te laat terug krijgt, en dat 'ie alweer op de planken moet staan.

Ik zit echt geen uur in de auto naar Chris hoor, Jappaners gaan harder dan Fransen ;)

Maar je hebt wel gelijk over de drukte bij huize CMW .

Dude
6 september 2008, 20:24
Ja dom vernet zit vlakbij, ik weet alleen niet of die ook moderne versterkers repareert, dacht dat die alleen marshall clones maakte.

Anyway.. heb hem gemailed.

tillens
6 september 2008, 20:33
Frits zit bij jou bekant om de hoek man, die kan dat helemaal!

Jimwoud
7 september 2008, 12:15
Elke tech kan toch eindbuizen vervangen, daar hoef je toch niet iemand met ervaring met moderne versterkers voor te hebben?

Dude
7 september 2008, 13:08
topic mag dicht, mr vernet gaat me helpen !

ciaooo