PDA

View Full Version : kapotte line6 dl-4



jaywalker
6 september 2008, 20:40
Wat een pech, bij het stofzuigen zie ik een drukschakelaar van de dl-4 op de grond liggen. Ik heb dus die dl-4 opgehaald, alle schroeven op de print plaat losgehaald, ja echt alles zelfs nog een busje die de deksel aan printplaat vast maakt. Aan de zijkant heb ik de ringetjes van de inputs losgemaakt. Maar de print plaat zit nog steeds vast iets losser dan anders, maar nog niet goed genoeg.

Wie heeft zo'n ding al eens eerder opgen gemaakt of weet wat ik over het hoofd zie? Ik wil echt heel graag weer die schakelaar vast schroeven, ik mis mijn dl-4 :( !

Dirk_Hendrik
6 september 2008, 20:52
Je moet je knoppen er af trekken. Succes. Ze zitten vrij strak.

jaywalker
13 september 2008, 02:09
Thanx, hij werkt weer. Heb inderdaad als een gek met een tang die knoppen er af moeten trekken. Ging niet van harte...

nogmaals bedankt!

Dirk_Hendrik
13 september 2008, 18:37
Kun je je voorstellen watvoor hoofdbrekens het is als je het moet doen met de DL van een ander en de knoppen dus mooi moeten blijven ;)

Mooi dat het gelukt is!

Nielsje
13 september 2008, 18:43
Kun je je voorstellen watvoor hoofdbrekens het is als je het moet doen met de DL van een ander en de knoppen dus mooi moeten blijven ;)

Mooi dat het gelukt is!

Wat dacht je van een waterpomp (of iets anders waarbij je de opening kan instellen, zoals als een lastang) en dan met een rubberen lap (of oude binnenband). Zo kan je toch kracht zetten, geen beschadigingen etc...

Of had je al zoiets geprobeerd?

Dirk_Hendrik
13 september 2008, 19:51
Wat dacht je van een waterpomp (of iets anders waarbij je de opening kan instellen, zoals als een lastang) en dan met een rubberen lap (of oude binnenband). Zo kan je toch kracht zetten, geen beschadigingen etc...

Of had je al zoiets geprobeerd?

Ja.
Maar dan met een theedoek. Een stuk rubber is idd een beter idee ivm de grip ervan.
Thanks!

Nielsje
13 september 2008, 19:53
Ja.
Maar dan met een theedoek. Een stuk rubber is idd een beter idee ivm de grip ervan.
Thanks!

succes kerel! Ik bedoelde overigens een griptang, daar kan je namelijk de kracht mee instellen:

http://www.wurth.nl/html/persinformatie/images/Griptang_Quick_kl.jpg

Grooveyard21
14 september 2008, 00:55
ik heb bij mn mm4 en dl4 alle knoppen er af gehad en dit ging zeer eenvoudig met combinatie tang, nauwelijks kracht hoeven te gebruiken.

Augurk
16 september 2008, 16:24
Weet iemand waar je zo'n setje switches kan krijgen, via de store van line6 zijn ze vanuit .eu niet te bestellen.

oddman
17 september 2008, 00:48
http://www.banzaieffects.com/
zit in Duitsland, verzending niet extreem duur.