PDA

View Full Version : Trivium - Shogun



The Mess
6 september 2008, 13:15
Wat vinden jullie ervan?
Ik zit nu Down From The Sky (met kippenvel) te luisteren, ben benieuwd naar de rest van het album :satisfie:

Luister het hier! (http://www.youtube.com/watch?v=EApnhO2OIrw)

(Mijn favo stuk is van 3:18! :D)

happynjitram
6 september 2008, 13:49
Hij is goed! Bij elke cd worden ze beter.

sjakie1945
6 september 2008, 14:03
Ze worden inderdaad steeds beter, ik hoop wel dat ze zo ook live zullen klinken.. met de screams etc..

Ik wacht op de rest:D

Reel Big Fish
6 september 2008, 14:15
Van al hun cd's vind ik de tot nu toe uitgekomen nummers echt het slechtste. Ascendancy is hun duidelijke hoogtepunt, die cd draai ik regelmatig samen met Ember to Inferno. Crusade word minder gedraaid maar ik denk dat ik die nog vaker ga draaien dan Shogun.

Maar wie weet hebben ze tot nu toe nog niet het beste van het album naar voren gebracht. Time will tell..

The Mess
7 september 2008, 10:48
Van al hun cd's vind ik de tot nu toe uitgekomen nummers echt het slechtste. Ascendancy is hun duidelijke hoogtepunt, die cd draai ik regelmatig samen met Ember to Inferno. Crusade word minder gedraaid maar ik denk dat ik die nog vaker ga draaien dan Shogun.

Maar wie weet hebben ze tot nu toe nog niet het beste van het album naar voren gebracht. Time will tell..

Tsja, dacht ik dus ook, maar het nummer blijkt er eentje te zijn die met het luisteren beter wordt (voor mij dan) :satisfie:

Strangegun
8 september 2008, 11:27
nice !! :hippie:

Reel Big Fish
19 september 2008, 09:48
Er staat een nieuw nummer op hun myspace, Throes of Perdition. Klinkt goed vind ik! Heerlijk dat grunten ook weer, dat heb ik toch wel gemist op The Crusade, hun muziek leent zich daar gewoon zo erg goed voor. :rockon:

Reel Big Fish
23 september 2008, 16:22
Dit word sowieso wel een album die in mn cd rek komt te staan. Ik heb 'Into the mouth of hell we march' nu wat vaker beluisterd en deze vind ik erg goed. Kirisute Gomen vind ik wat minder en Down from the sky vind ik er tussen in zitten.

Nog eventjes wachten tot het album te koop is, ik ben enthousiaster voor dit album dan ik voor Death Magnetic was!

Reel Big Fish
24 september 2008, 07:54
En nu kun je zelfs het hele album stream luisteren op hun myspace. Damn, wat zijn 'Of Prometheus and the Crusefix' en 'Shogun' vet. Zeker die laatste is echt mooi, met die breakdown. Dat is heerlijk gewoon!

almarvk
24 september 2008, 09:50
Leuke cd opzich. Ik heb 'm gisteren in de auto geluisterd en het zit netjes in elkaar. Het komt alleen zo inwisselbaar op me over. Het is allemaal catchy, maar ik onthoud niets van de nummers. Beetje dubbel dus.

Niet helemaal aan mij besteed dus...

Reel Big Fish
24 september 2008, 12:54
Wat ik vooral heb, is dat een hoop nummers dezelfde opbouw gebruiken. Intro riffje, couplet, refrein, couplet, refrein, solo's, (couplet), refrein en dan weer intro. Als je daar op let, zijn sommige nummers best irritant. Desalniettemin wel een goede cd!