PDA

View Full Version : Heavy in HAARLEM! Nile, Grave ,Severe Torture, Omnium Gatherum



TimmU
5 september 2008, 19:57
Ja, je leest het goed, dat wordt weer een avondje keiharde teringherrie! :cooler:

Do. 25 september 2008
Dommelsch Zaal
Prijs € 15,-
Open 19.30 u Aanvang 20.00 u


Ik ben er in ieder geval!

hoofd
5 september 2008, 23:51
Mooi, dan sta ik daar niet alleen!

Luke-wannabe
6 september 2008, 00:02
Ik wist helemaal niet dat jij van baggerherrie (no fokking intended) hield, hoofd. Eerst Stray Cats en nu dit. Grappig.

hoofd
6 september 2008, 00:09
Ik hou van meer muziek dan je kunt voorstellen. Zo kan en zal ik binnenkort ook losgaan bij Ladytron, minimal electroclash! :rockon:

Tho
6 september 2008, 00:17
Sorry jongens.. voor mij wordt het niet in de Patronaat, maar in de Effenaar, op de zondag er na.

Leuk weekendje: Vrijdag: Peter Pan Speedrock. Zaterdag: Benediction: En zondag Nile, Grave en Severe Torture!

hoofd
6 september 2008, 00:19
Ik vind dat je donderdag ook moet komen, gewoon omdat 't vet is!

Luke-wannabe
6 september 2008, 00:23
Ik hou van meer muziek dan je kunt voorstellen. Zo kan en zal ik binnenkort ook losgaan bij Ladytron, minimal electroclash! :rockon:
Cool! Vet als mensen zo gevarieerd zijn in smaak. Ik ben ook al aardig op weg, maar verder dan Hihop <-> Metal (textures) kom ik (nog) niet.

Tho
6 september 2008, 00:24
Ik vind dat je donderdag ook moet komen, gewoon omdat 't vet is!

Ja nog effe :stop:


Nee helaasch. Maar sowieso zaterdag de 13e he!

gerrekat
6 september 2008, 09:54
unleashed komt toch ook in het patronaat later dit jaar? dat vind ik een gave death metal and, nile doet me niet veel...

Tho
6 september 2008, 10:04
unleashed komt toch ook in het patronaat later dit jaar? dat vind ik een gave death metal and, nile doet me niet veel...

Hey Gerre, Benediction speelt 2 keer in Nederland, oa in de Baroeg. Ik tip je maar even ;)

TimmU
19 september 2008, 11:31
Bumperdebumpert . Nog zes daagjeus.

Ga jij nog, Yassert?

Tho
19 september 2008, 11:38
unleashed komt toch ook in het patronaat later dit jaar? dat vind ik een gave death metal and, nile doet me niet veel...

Ja Unleashed komt trouwens met Krisiun, daar ben ik ook wel bij!

TimmU
19 september 2008, 11:48
Zeker weten van wel. Dat word me er ook wel een feessie.

hoofd
19 september 2008, 15:44
Ga jij nog, Yassert?

Zekers! Zal morgen ff kaartje halen, of overmorgen.. Dat vergeet ik altijd.

TimmU
19 september 2008, 16:15
Gezellig man. Ik haal gewoon donderdag kaartjes.

Wel even goed lam worden hé, en NIET IN SLAAP VALLEN !

hoofd
19 september 2008, 17:08
en NIET IN SLAAP VALLEN !

Hey, wil jij nog bij Gedeelde Smart gitareren? :angry:

TimmU
19 september 2008, 17:13
Sorry pappie.

Marc Oblivian
26 september 2008, 11:09
Hoe vonden jullie het?
Wel grappig dat ik jullie nog even tegen het lijf liep.
Ik vond het wel lekker klinken allemaal. Alleen ben er wel achter gekomen dat meer dan een uur Nile met Egyptische thema's toch een beetje te veel van het goede is.
Gitaarsound vond ik overigens niet geweldig. Wel strak gespeeld...die drummer, da's wel een fenomeen......
Severe Torture ook een goede band....is meer mijn stijl denk ik. Die laatste cd van ze is ook erg goed.

TimmU
26 september 2008, 12:58
Ey dude. Zonde van het geluid inderdaad. Punt was dat het alleen bij Nile het geluid was, Severe torture klonk echt heel goed gebalanceerd, en ook gewoon lekker.

Nile was gewoon stevig doorbeuken, en het klonk allemaal wel aardig. Viel me wel op dat er niet echt een pit ontstond ofzo. Eigenlijk ook wel goed,ik was met m'n meissie he!