PDA

View Full Version : TV opnames gedaan :)



skabouter
2 maart 2003, 11:54
ik ben gisteren in de Studio`s van hilversum geweest. een opname gemaakt voor een programma (buya) met mijn band.

was echt heel grappig. het optreden (was maar 1 nummer) vond ik niet zo, maar het geheel was echt cool. eigen kleedkamer, eten/drinken/bier verzorgt, bekende nederlanders gezien etc. heel cool

alleen tijdens het optreden brak mijn basgitaar snaar (de A snaar)
ik heb dat nog nooit gehad, en had ook geen reserve bij me. maar dat was echt dom. we playbackten mee met een CD opnamen van ons, en het geluid van de amps stond ook niet aan, dus maakte eigenlijk niets uit, maar ziet er vast dom uit als ze het uitzenden :grin:

is er hier nog iemand op TV geweest ?

Noctiis
2 maart 2003, 12:07
wat gay dat je playbackte...
ja ik ben op tv geweest, ik ben elke week op tv

Static-M
2 maart 2003, 12:08
Vertel Noctiis!

Enneh, waarom playbacken? Zeker gay!

Static-M
2 maart 2003, 12:08
Ow ja, nn wanneer wordt het uitgezonden?

Lakin's Juice
2 maart 2003, 12:29
ja, zeg ff als het uitgezonden wordt! wel strak trouwens

skabouter
2 maart 2003, 13:00
ik vond het playbacken ook erg stom. maar ja, ik ben ook wel gay.

kweenie, we moesten playbacken, omdat we op een voorafgenomen nummer moesten spelen. was zeker om te voorkomen dat het fout ging... ik vond het ook erg nep

uitzending is zaterdag 15 mrt. tussen 17.00 en 18.00u. en dan een beetje aan het eind geloof ik.

wel kijken allemaal, he !! tis alleen wel een stom programma. toen we vorig deze afsrpaak rond hadden was het een jongeren programma. wel cool toen. maar nu is het een kinder programma (t/m12jaar)

wij staan daar dan harrrrde ska te spelen, voor allemaal kleine kindjes. hehe, maar ze gingen wel meedansen, en waren heeel enthousiast.

noctiis, waar(om) kom jij dan elke week op TV ?

Negative K3 fan
2 maart 2003, 13:37
Jezus! Heb je geen enkel besef van integriteit???

Buya, for godds sake!?!?!!?!!!!!!!1111

skabouter
2 maart 2003, 13:46
dude, je moet wat...om naamsbekentheid te krijgen. bovendien is ieder optreden voor TV leuk, altijd cool voor later, als je een x op TV geweest bent :smile:

maar ok, als we wisten dat het een kinderprogramma was hadden we het misschien niet gedaan

maar toen we inschreven was het nog een aardig jongeren programma. maar das dus pas dit jaar verandert :-s

Grandma_Placenta
2 maart 2003, 14:01
Op 2003-03-02 13:46, schreef skabouter:
dude, je moet wat...om naamsbekentheid te krijgen. bovendien is ieder optreden voor TV leuk, altijd cool voor later, als je een x op TV geweest bent :smile:

maar ok, als we wisten dat het een kinderprogramma was hadden we het misschien niet gedaan

maar toen we inschreven was het nog een aardig jongeren programma. maar das dus pas dit jaar verandert :-s


aarrgh.. waar gaat het heen met de spelling van de jeugd van tegenwoordig...
naamsbekenTheid?? tsss..

lupoloco
2 maart 2003, 14:05
tis tog ietz he

Akira
2 maart 2003, 14:09
Wat een crap, al moest ik optreden op de EO jongerendag, ik zou het DOEN.
Zo'n ervaring heb je dan toch te pakken.
Fucking crap over selling out altijd.....bullshit

Negative K3 fan
2 maart 2003, 14:18
de EO jongerendag is wat anders dan buya...

op de eo jongerendag zou ik graag willen optreden, tegen redeelijke vergoeding.

Grandma_Placenta
2 maart 2003, 14:23
Op 2003-03-02 14:18, schreef Negative K3 fan:
de EO jongerendag is wat anders dan buya...

op de eo jongerendag zou ik graag willen optreden, tegen redeelijke vergoeding.


:lol:

Duces Noctis Regentis \m/

savecracker85
2 maart 2003, 14:33
maar toen we inschreven was het nog een aardig jongeren programma. maar das dus pas dit jaar verandert :-s


yeah right!!!
kom nou niet met excuses, tis altijd al een kinderprogramma geweest hoor :grin:

skabouter
2 maart 2003, 14:42
nou, ok dudes tis me duidelijk

khad verwacht dat jullie nog enigzins blij zouden zijn voor me. twas wel een leuke ervaring namelijk.

maar kennenlijk zitten hier veel eikels, dus dan dit topic maar op slot

man,ik zal nog eens een x iets vertellen....

pimmetje
2 maart 2003, 14:49
Cool toch... op tv komen met je band? Lekker belangrijk dat 't bij een zaad-programma is en dat je playbackt... gewoon gaaf!

Playbacken wordt bij de meeste programma's niet alleen gedaan vanwege mogelijke foutjes in het optreden van de band, maar ook vanwege de geluidskwaliteit. Zoals we allemaal weten is live geluid zwaar onvoorspelbaar... je moet 'ns weten hoeveel stukjes radio niet echt live zijn terwijl dat wel wordt verkondigd. Alleen dan kan je 't minder gemakkelijk checken adhv beelden :grin:.

skabouter
2 maart 2003, 14:51
nou kijk, pimmetje is een coole gast
die is tenminste aardig ! bedankt pim !

ja, dat is inderdaad ook een reden waarom het niet live was....bovendien was die hele show niet live, das nooit zo. we hebben de hele opname gezien, en alles werd 5x overgedaan :smile:

Grandma_Placenta
2 maart 2003, 14:56
wanneer wordt het uitgezonden?

Ibanez
2 maart 2003, 15:17
Dat is inderdaad gaaf op tv optreden! Zou ik ook wel eens willen doen! En er spelen over het algemeen het meest rock/punk/ska whatever bandjes en niet alleen kinderen kijken naar dat programma. Ik kijk zelf meestal ook wel voor die bandjes. Wel jammer dat je moest playbacken maar toch erg cool!

Shay
2 maart 2003, 15:22
Ik ben enkele keren op TV West met verschillende bandjes .. en een keer een interview met Reshma Roopram (zij interviewde mij) hehe lekker ding man..



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shay op 2003-03-02 16:39 ]</font>

musicmaniac
2 maart 2003, 16:29
Een echte muzikant wil spelen, voor mensen, kids, eo-jongeren, het maakt niet uit.... Is ook de enig echt goeie instelling als je muziek maakt. Duss.... hastikke mooi dat je op tv komt, en laat zekerds lekker zeiken....

skabouter
2 maart 2003, 16:36
dankjewel, ik denk er net zo over :smile:

het wordt uitgezonden rond 17.45 uur op 15 mrt, NL3 (ncrv)

er komen nu niet zoveel punk/rock/ska bandjes bij buya. meer van die dance/sing acts. maar green lizard is wel eens in buya geweest. en wij hebben de boel aardig opgevrolijkt daar, die mensen vonden die skamuziek echt leuk. lekker snel en vrolijk.

Braindead
2 maart 2003, 17:17
Gefeliciteerd met je televisie debuut.
(geloof dat je dat zo noemt) En ja dat het gitaarforum vol met zeer kritische "beste stuurlui aan wal" zit, dat moge zolangzaam aan duidelijk zijn.
En wat is er nou nep aan jou optreden, Hallo bijna niks op tv is live. Welkom to the world of showbussines.

savecracker85
2 maart 2003, 17:51
Op 2003-03-02 14:33, schreef savecracker85:
[quote]
yeah right!!!
kom nou niet met excuses, tis altijd al een kinderprogramma geweest hoor :grin:




Op 2003-03-02 14:42, schreef skabouter:
nou, ok dudes tis me duidelijk

khad verwacht dat jullie nog enigzins blij zouden zijn voor me. twas wel een leuke ervaring namelijk.

maar kennenlijk zitten hier veel eikels, dus dan dit topic maar op slot

man,ik zal nog eens een x iets vertellen....


dat ik dat zei over dat kinder programma betekent niet dat ik niet blij voor je ben....damn, ik vind het juist vet dat je op tv komt... ik zou graag in jou plaats daar willen staan...
ook al was het bij de eo-jongerendag, alsof dat wat boeit...je bent toch op tv geweest en de ik niet :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: savecracker85 op 2003-03-02 17:52 ]</font>

Ic3gl0vE
2 maart 2003, 18:01
playbacken.... MIETJE! laat dan gewoon de cd-speler zien :smile:

maar wel cool dat je op tv komt hoor.
Ik ben ook ooit eens op tv geweest... toen ik op de autoRAI was (in 1999?) ging zo'n knakker van tv-west ofzo mij filmen

Lakin's Juice
2 maart 2003, 20:29
Op 2003-03-02 16:36, schreef skabouter:
dankjewel, ik denk er net zo over :smile:

het wordt uitgezonden rond 17.45 uur op 15 mrt, NL3 (ncrv)

er komen nu niet zoveel punk/rock/ska bandjes bij buya. meer van die dance/sing acts. maar green lizard is wel eens in buya geweest. en wij hebben de boel aardig opgevrolijkt daar, die mensen vonden die skamuziek echt leuk. lekker snel en vrolijk.


zeker weten, kinderen vooral...
ik liet een keer de hardheid aan me neefje van 6 horen, hij ging helemaal uit z'n dak...
dus ik die cd kopieren => had die cd pas, dus luisterde eigenlijk toen pas goed naar de tekst....toen kwam ik erachter dat die eignelijk niet zo goed is voor iemand van 6 :grin:

jorrit
2 maart 2003, 21:45
sjonge jonge lennard (negative k3 fan..) als je nou gewoon stinkend jalours bent zeg dat dan gewoon. jij komt waarschijnlijk nooit op tv met je kut zelfbouw strat.

maar ff belangrijkere dingen:

gefeliciteerd arjen....k ga t zeker ff kijken.

zie je 2 mei...

skabouter
2 maart 2003, 21:51
dankje jorrit :smile:

ik zie jou ook, 2 mei !

vet zin in :smile: ik ga bij jorrit optreden :smile:
helemaal naar hardenberg :smile:

Pickslide
2 maart 2003, 23:05
Ja het playbacken is wel minder ja, maarja hey ik vind het wel cool voor je. Ik denk dat er velen die als ze eerlijk zijn in die positie hetzelfde hadden gedaan (ik ben er 1 van) Cool voor je man!

guhlenn
3 maart 2003, 16:13
negative K3 fan is errug cool &amp; hip &amp; alternatief... en speelt waarschijnlijk nooit eens buiten z'n oefenruimte... of heb je niet een seen band?

Sicky61
3 maart 2003, 22:40
skabouter je bent echt een homo.Playbacken zou verboden moeten worden.Een echte muzikant plee bekt niet.Dat je zoiets durft toe te geven trouwens.....ken je geen schaamte?Moge de duivel.....

skabouter
3 maart 2003, 23:13
kijk nou maar gewoon naar de uitzending 15 mrt, sicky, dan zal je zien wat een homo`s we zijn !! want het playbacken was niet alleen beetje stom, maar ging ook erg kut :grin:

Negative K3 fan
4 maart 2003, 08:27
Op 2003-03-03 16:13, schreef guhlenn:
negative K3 fan is errug cool &amp; hip &amp; alternatief... en speelt waarschijnlijk nooit eens buiten z'n oefenruimte... of heb je niet een seen band?


ik heb geen band

vinni
4 maart 2003, 08:36
Yep,
Ben ook op TV geweest. Maar dan als saxofonist...hahaha. Tja....speel pas 1,5 jaar gitaar daarvoor keyboards/saxofoon.
En ook lekker faken.
Was bij de honeymoonquiz van Ron Brandsteder. Hadden ze zogenaamd een top big band uit Canada.....poeh poeh....doe maar gek....afijn allemaal nederlanders dus, zangers/zangeressen kwamen wel uit Canada....Zo wordt je dus genaaid mensuh!

Vinni

guhlenn
4 maart 2003, 09:42
ik heb geen band


Verbaasd me niks. Je weet niet waar je over praat man wat lig je dan te zeiken. JE bandje promoten is keihard werk en dan ben je blij als je respons krijgt, op welke manier dan ook. Dat dan niet gaat op de manier waarop jij het wil (als in live spelen) neem je voor lief, immers any publicity is good publicity.

moretel
4 maart 2003, 10:01
Voor de promotie kun je beter playbacken dan komt het nummer tenminste tot zijn recht zoals het bedoeld is, ik zou het ook doen.
Hopelijk zit er voor jullie een muzikaal vervolg aan.

Negative K3 fan
4 maart 2003, 10:29
Op 2003-03-04 09:42, schreef guhlenn:


ik heb geen band


Verbaasd me niks. Je weet niet waar je over praat man wat lig je dan te zeiken. JE bandje promoten is keihard werk en dan ben je blij als je respons krijgt, op welke manier dan ook. Dat dan niet gaat op de manier waarop jij het wil (als in live spelen) neem je voor lief, immers any publicity is good publicity.


Niet volgens mijn ideologie.

Bij mij staat intgriteit heel hoog in het vaandel.

In mijn mening ben je fout bezig als je je band "promoot" door te playbacken in een slecht kinderprogramma van de NCRV.

jorrit
4 maart 2003, 10:33
zorg jij nou maar dat je ooit goed genoeg wordt om en een band te komen. dan spreken we je wel weer als dr een of ander tv programma je vraagt om te komen spelen.....

en kijk dit is trouwens weer een voorbeeld van lennart die lult over dingen waar ie niets vanaf weet.........

Harry
4 maart 2003, 10:54
ik ben ook wel eens op tv geweest, en wij speelden live. Het was een heel gedoe met allerlei NOB wagens, een regisseur, leuke make-up dames, en weet ik veel wat nog meer. Achteraf bleek het geluid zo klote dat ze maar een paar flitsen hebben laten zien, bij de uiteindelijke uitzending. Het ging om onze toenmalige drummer, dat is een bekende acteur.
Alle moeite was eigenlijk voor niks, dus soms kun je maar beter playbacken.

guhlenn
4 maart 2003, 12:21
Niet volgens mijn ideologie.

Bij mij staat intgriteit heel hoog in het vaandel.


Je weet waar je over praat en dat wordt echt pijnlijk duidelijk. Integriteit ... integer is je muziek blijven maken no matter what. Maar het is wel duidelijk dat jij nog bij je ouders woont en denkt dat alles in de wereld volgens jouw "ideologie" kan. Dat is niet zo. Wil je wat bereiken dan kom je concessies te doen. En veel. Meer dan je wil, maar je doet het toch... want je hebt een doel in je leven. Maar daar kom je nog wel achter.

skabouter
4 maart 2003, 12:26
dankje dude, jij hebt het goed door :smile:

neg K3 nog nog niet zo, neej. beetje naief doet ie

aan die dude met die sax op TV. was dat live, of playback ??

WouterCharvel
4 maart 2003, 12:56
Negatieve K3 fan snapt het niet...
Iedere band die echt doorbreekt doet concessies.
Word echt lachen over een paar jaar, als Skabouter "zonder hoogdravende principes" veel optredens en bekendheid heeft, en Neg. nog steeds in zijn uppie thuis met zijn gitaartje op schoot bezig is zijn hoge normen en waarden in stand te houden.

FNaRK
4 maart 2003, 13:22
en schiet je er wat mee op met zo'n t.v optreden. Was dit jullie doelgroep ? Krijg je er meer optredens door ? Verkoop je meer c.d's ?
kortom: jezelf promoten en je kop op t.v is prima....moet je er alleen wel wat mee opschieten. Wij hebben dus heeeeeeeeeeel snel bedankt voor de eer toen we doorhadden wat voor een programma het was....is voor ons absoluut niet interessant.

moretel
4 maart 2003, 13:49
Waar praten we over zeg,
kun je met je bandje de studio in , op TV , leuk toch, ook al wil je niks bereiken, heb je geen doelgroep en is het programma slecht.
En wat is er tegen om in een kinderprogramma op te treden ?

guhlenn
4 maart 2003, 13:52
eh ja maar roadkill maakt dan ook 80's hardrock... en sowieso 't is eigenlijk gewoon flauw.. nu kunnen jullie meedoen aan de beachbattle.,.. poe poe daar zit jullie doelgroep zeker.,..

hoofd
4 maart 2003, 14:04
Hmm...ik hoor dat het weer tijd is om de speciaal voor k3 fan ontworpen anaalocaster uit de kast te halen :grin:

Ic3gl0vE
4 maart 2003, 14:15
Op 2003-03-04 10:33, schreef jorrit:
zorg jij nou maar dat je ooit goed genoeg wordt om en een band te komen.


Moedig 'm nou niet aan!!!!

Negative K3 fan
4 maart 2003, 15:12
Op 2003-03-04 12:21, schreef guhlenn:



Niet volgens mijn ideologie.

Bij mij staat intgriteit heel hoog in het vaandel.


Je weet waar je over praat en dat wordt echt pijnlijk duidelijk. Integriteit ... integer is je muziek blijven maken no matter what.

Zo kun je het ook zien, maar dat is nog geen reden om in een fout kidnerprogramma te playbacken


Maar het is wel duidelijk dat jij nog bij je ouders woont en denkt dat alles in de wereld volgens jouw "ideologie" kan.

Ik woon bij mn ouders en ik weet wel dat alles niet volgens mij idedologie kan gaan


Dat is niet zo.

no shit


Wil je wat bereiken dan kom je concessies te doen. En veel. Meer dan je wil, maar je doet het toch...

Hangt er vanaf wat je wil bereiken en wat je er voor over hebt


want je hebt een doel in je leven. Maar daar kom je nog wel achter.


als jij het zegt

Negative K3 fan
4 maart 2003, 15:15
Op 2003-03-04 12:56, schreef WouterCharvel:
Negatieve K3 fan snapt het niet...
Iedere band die echt doorbreekt doet concessies.

Dan is het misschien wel leuk om niet door te breken?


Word echt lachen over een paar jaar, als Skabouter "zonder hoogdravende principes" veel optredens en bekendheid heeft, en Neg. nog steeds in zijn uppie thuis met zijn gitaartje op schoot bezig is zijn hoge normen en waarden in stand te houden.

met jouw bewoording klinkt het heel erg negatief, maar ik zit liever alleen thuis mijn eigen muziek te maken dan dat ik een of andere via kinderprogramma's "groot" geworden artiest ben die kutmuziek maakt maar razend populair is bij heel breezer en smirnofg drinkend Nederland (en eventueel buitenland).

Negative K3 fan
4 maart 2003, 15:17
maar mijn eerste reacties uit dit topic komen vooral voort omdat ik een enorme schijthekel aan buya heb, ik kijk liever 3 uur achter elkaar NMO (de moslim omroep, voor niet ingewijden: daar zendeen ze onder andere geweldige interessante gebeden uit) dan 1 minuut buya.

marc_o
4 maart 2003, 15:34
Sjeezusss, wat hoop ik dat ze snel de chat repareren.....het wordt hoe lenger hoe gekker hier met al dat gezeur en gezeik

WouterCharvel
4 maart 2003, 17:01
Ray Slijngaard van 2 unlimited zei ooit:

de hardcore hiphoppers vertelden mij dat ik een sellout was, omdat ik commercieel aan het rappen was, maar die gasten hadden geen huis in monaco en een bmw voor de deur.

Ik bedoel maar.

Al die mensen die hard roepen dat selling out oh so verkeerd is, realiseren zich niet dat iedere grote band concessies moet doen, inclusief metal bands....

skabouter
4 maart 2003, 20:51
zo, neg k3 hapt wel :grin:

man, voor een biertje schuif ik al al mijn principes die ik de laatste 10 jaar heb opgebouwd opzij ! :grin:

Ic3gl0vE
4 maart 2003, 21:08
ach ik zou ook voor de complete sellout gaan denk ik. zolang ik er maar plezier in heb! en dat heb ik waarschijnlijk niet met playbacken, maar je moet ergens beginnen hè...

hoofd
4 maart 2003, 21:10
Met playbacken zou ik juist lol hebben, geen gestress om goed te spelen ofzo, gewoon een beetje debiel staan doen :grin:.
Ik zou me waarschijnlijk eerst ff lam zuipen :grin:

Butcher
4 maart 2003, 21:49
Ooit heb ik ook eens een TV ding gedaan, en ook moesten we playbacken. Geen probleem. Want TV-lui weten geen zak van muziek af. Resultaat: Het TV-publiek hoorde een leuk rock deuntje, maar zag een bassist die een Stu Hamm solo deed en een gitarist die Stairway to Heaven speelde. Niemand van de productie die het toendertijd door had, maar naderhand kregen we toch effe een telefoontje.

skabouter
4 maart 2003, 22:57
ja, dat was wel een voordeel aan playbacken. lekker debiel doen, muziek gaat toch wel door.

daarom viel het ook niet op toen ik mijn bassnaar brak ! qua geluid dan. bij de opname zie je mij zo heel verbaasd naar mijn bas staren. khoop dat ze dat eruit geknipt hebben :grin:

FNaRK
5 maart 2003, 09:42
Op 2003-03-04 13:52, schreef guhlenn:
eh ja maar roadkill maakt dan ook 80's hardrock... en sowieso 't is eigenlijk gewoon flauw.. nu kunnen jullie meedoen aan de beachbattle.,.. poe poe daar zit jullie doelgroep zeker.,..
-----------------------------------

wat is dit nou toch weer voor een bullshit vergelijking: optreden in BUYA of meedoen met de BeachBattle....wij hebben 2 maal meegedaan met de Beachbattle, bandcompetitie waarbij je live speelt, waarbij je nog wat verdient, waarbij je speelt voor medemuzikanten (idd een doelgroep) en waar we buiten veel positieve reacties ook optredens aan overgehouden hebben.

Ja, is wel te vergelijken met BUYA........
eikel

guhlenn
5 maart 2003, 09:51
waarbij je speelt voor medemuzikanten (idd een doelgroep) en waar we buiten veel positieve reacties ook optredens aan overgehouden hebben.

eikel


Ik had ook niet verwacht dat je mijn opmerking leuk zou vinden. Wel een erg kinderachtig omd an maar te gaan schelden... mijn punt was en is dat je wel kunt zeiekn dat jij niet in Buya wilt spelen maar alsof je niet ook positieve recties en gigs via een tv uitzending van welk programma dan ok kunt krijgen. En nee mede muzikanten zijn je doelgroep niet of je hebt echt een hele ander doelstelling dan een gemiddelde band... Wees nou eerlijk bij buya hadden 100x meer mensen julie gezien... had je alsnog ook de beachbattle kunnen doen en van die 100x meer mensen had 1% misschien wel opgebeld om jullie uit te nodigen voor een nieuw gig... hadden veel nieuwe gigs kunenn zijn... Spelen in BUYA is niet "selling out".. dat is promotie... een kinder liedje schrijven als je een metal band bent en dan in buya spelen is "selling out".

imho

FNaRK
5 maart 2003, 10:02
LEZEN !!!!!!!!!
-ik heb nooit gezegd dat spelen in BUYA "selling out" is.....alleen dat wij daar nix in zien
-hoezo schrijven wij kinderliedjes als metalband ? ik kan die opmerking niet helemaal plaatsen...
-ik speel liever voor medemuzikanten dan voor een zaal met kinderen. Heeft iets te maken met de waardering / inschatting van je muzikale capaciteiten

Mithrandir
5 maart 2003, 10:10
mmm, ik denk dat het voor een band als Roadkill absoluut geen promotie is om in BUYA te spelen hoor, dat is gewoon compleet de verkeerde doelgroep, die horen bij Nederland komt thuis te spelen of bij RTL Boulevard, dat is meer de doelgroep :grin:

Nee, sla me niet Roadkill :eek:



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mithrandir op 2003-03-05 10:12 ]</font>

FNaRK
5 maart 2003, 10:14
hey Mith..............leef jij ook nog ??




NIET LANG MEER ALS JE ZO DOORGAAT :grin:


zat zelf meer aan IDOLS te denken, maak ik toch wel een goeie kans LOL




<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: roadkill op 2003-03-05 10:15 ]</font>

Mithrandir
5 maart 2003, 10:18
Ja, en dan er uit stappen omdat je niet je eigen muziek kan maken en vervolgens populair te worden bij meisjes in de leeftijdscategorie 12 tot 16.

FNaRK
5 maart 2003, 10:29
kijk...........
dat is een interessante doelgroep :grin:

Mithrandir
5 maart 2003, 10:30
toch naar buya dan :grin:

guhlenn
5 maart 2003, 13:20
Op 2003-03-05 10:02, schreef roadkill:
LEZEN !!!!!!!!!
-hoezo schrijven wij kinderliedjes als metalband ? ik kan die opmerking niet helemaal plaatsen...
-ik speel liever voor medemuzikanten dan voor een zaal met kinderen. Heeft iets te maken met de waardering / inschatting van je muzikale capaciteiten


Grappig dat je mij verwijht dat ik niet goed lees en vervolgnes zelf mijn post niet eens fatsoenlijk doorneemt. Ik zie neitd at jullie kinderliedjes maken... 't was een voorbeeld van wat ik "selling out" zu noemen.

En mijn god, heb je dan werkelijk de waardering en inschatting van je mede muzikanten nodig? kom op nou, ik dacht altijd dat jhe ging uit spelen zodat het puybliek je MUZIEK hoort... Nooit gedacht dat het om (h)erkenning van je kwaliteioten als muzikant ging.

VErder denk ik ook niet dat BUYA nou de meest geweldige plek voor jullie is om te spelen... Dus je hebt gelijk.

FNaRK
5 maart 2003, 13:41
*zucht*
over subjectief lezen gesproken.....


Mijn punt is dat ik liever voor een zaal met medemuzikanten sta die nog (hopelijk) enige waardering kunnen opbrengen voor onze nummers dan voor een zaal met kinderen die op alles meeklappen en K3 helemaal het einde vinden.

laten we hier maar mee ophouden want ik denk niet dat jij helemaal begrijpt wat ik wil zeggen..............

alhambra
5 maart 2003, 13:44
Wat ziet tie er lief uit als hij kwaad is he :wink: .

pimmetje
5 maart 2003, 14:05
Arme roadkill... wordt zowel hier op 't forum als op 't podium totaal niet begrepen :grin:.

Negative K3 fan
5 maart 2003, 15:22
Ik ben eigelijk ook niet zozeer tegen grof geld verdienen en veel platen verkopen ook al moet ik daarvoor naar top of the pops of playbacken voor katherine keijl, maar ik heb gewoon een schijthekel aan buya.

hoofd
5 maart 2003, 15:40
Jezus Christus, kan iemand Guhlenn een tiepcursus geven? Alles leuk en wel hoor, roadkill afzeiken, niks mis mee :grin:. Maar ik moet het wel kunnen lezen...

FNaRK
5 maart 2003, 16:01
*roadkill voelt zich niet begrepen en onderschat* :sad:

WACHT MAAR TOT DE NIEUWE CD ER LIGT.....GAAN WE FF EEN PROMO-TOURTJE DOEN LANGS ALLE TV-ZENDERS :grin:

Negative K3 fan
5 maart 2003, 17:55
Go mario

kokteejl
5 maart 2003, 18:04
ik ken dat programma niet...

FNaRK
5 maart 2003, 18:08
Op 2003-03-05 18:04, schreef kokteejl:ik ken dat programma niet...

waarom reageer je dan ??

:grin: &lt;---

AntY
5 maart 2003, 20:51
gheez stelletje losers
wat een nutteloze discussie dit

http://sjeemz.nl/tmp/argue.jpg

maken jullie altijd ruzie hier of zo? stelletje nurts
wat nou selling out... ze laten toch gewoon hun eigen muziek horen zonder daar concessies aan te doen? t is toch geen concert?

alleen maar mooi dat ie op tv komt

FNaRK
5 maart 2003, 21:06
JA...................
bedankt voor je zinvolle bijdrage :grin:

jorrit
6 maart 2003, 22:32
Op 2003-03-05 15:22, schreef Negative K3 fan:
Ik ben eigelijk ook niet zozeer tegen grof geld verdienen en veel platen verkopen ook al moet ik daarvoor naar top of the pops of playbacken voor katherine keijl, maar ik heb gewoon een schijthekel aan buya.


HAHAHAHA wat een ideologie!! wat is t nou lennart wel of niet je eigen normen en waarden houden??

Negative K3 fan
7 maart 2003, 10:03
Op 2003-03-06 22:32, schreef jorrit:


Op 2003-03-05 15:22, schreef Negative K3 fan:
Ik ben eigelijk ook niet zozeer tegen grof geld verdienen en veel platen verkopen ook al moet ik daarvoor naar top of the pops of playbacken voor katherine keijl, maar ik heb gewoon een schijthekel aan buya.


HAHAHAHA wat een ideologie!! wat is t nou lennart wel of niet je eigen normen en waarden houden??


Wel je eigen waarden en normen houden.

Kitaarhiero
7 maart 2003, 15:02
Het is lang geleden dat ik Buya heb gezien, 2 jaar geleden ofzo, en toen was het nog een jongeren programma... en de bandjes die er optraden waren altijd "alternatieve" bandjes, nu nog. een band van een kennis van me heeft er ook in opgetreden. ik vind Buya daarom best een goed programma, omdat het de kindertjes eens wat anders laat zien dan gefabriceerde tienersterretjes en luie DJ's.

Negative K3 fan
7 maart 2003, 18:02
De buya van nu is echt verschrikkelijk, de laatst e keer dat ik het gezien heb was de "artietst" een of andere lelijk mokkel van 11 die Iers ging dansen.

skabouter
7 maart 2003, 20:20
buya is inderdaad erg (voor kerels als wij hier)

maar toch zijn we maar wat blij dat we op TV komen !! dan al niet bij buya !!

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

jorrit
10 maart 2003, 08:56
en toch ga ik nog steeds kijken! :grin:

Kitaarhiero
10 maart 2003, 15:49
Op 2003-03-07 18:02, schreef Negative K3 fan:
De buya van nu is echt verschrikkelijk, de laatst e keer dat ik het gezien heb was de "artietst" een of andere lelijk mokkel van 11 die Iers ging dansen.


Buya doet namelijk vooral aan amateur/semi-prof artiesten. het komt niet zoveel voor dat er een grote act bij Buya komt optreden... da's onbetaalbaar. Amateurs en Semi-profs krijgen graag wat 'extra exposure' en promotie.

Negative K3 fan
10 maart 2003, 16:46
Duh, dat snap ik ook wel, maar dat maakt het nog steeds geen goed programma.

skabouter
10 maart 2003, 17:03
Buya doet namelijk vooral aan amateur/semi-prof artiesten. het komt niet zoveel voor dat er een grote act bij Buya komt optreden... da's onbetaalbaar. Amateurs en Semi-profs krijgen graag wat 'extra exposure' en promotie.
[/quote]

dat klopt. maar toen wij in de studio waren om op te nemen was Raymster er ook. (je weet wel die turk, van KUTMAROKKANEN) die kwam ook in de show

hoofd
10 maart 2003, 17:25
Op 2003-03-10 17:03, schreef skabouter:
toen wij in de studio waren om op te nemen was Raymster er ook. (je weet wel die turk, van KUTMAROKKANEN) die kwam ook in de show


VETTTT!!!!!!!!
Die gast is GOED!!!
:grin:

Bates15
10 maart 2003, 17:38
noctis moet volgens mij nog steeds vertellen waar hij elke dag op TV is geloof ik ? Kan wel wat verzinnen maar ik ben benieuwd.... (zie 2e reply )

Bates15
12 maart 2003, 21:51
???