PDA

View Full Version : versterker budget 800 euro (liefst incl cab)



tabmaniac
4 september 2008, 17:17
Hallo,

Binnenkort word ik 18 en krijg ik wegens het "niet roken" een bedrag van 800 euro!
menig mens had het besteed aan een rijbewijs, maar ik als gitarist zijnde kan het niet laten om dit te spenderen aan een nieuwe amp!
waar moet hij aan voldoen:
*een flinke scheur! ik speel in een metalcore band.
*2 kanalen.
*ik ga niet echt voor de beste clean, maar zo goed mogelijk zou mooi meegenomen zijn.
*hij moet podia waardig zijn, zowel in volume en in duurzaamheid.
*buizen.

zoals ik al zei is mijn budget 800 euro, het liefst incl. cab, dit is niet persé nodig, ik heb hier namelijk nog een 2x12" met celestions staan.

caliban
4 september 2008, 17:20
Voor een metalcoreband is een fireball heel leuk. Heel erg brute scheur en zeer acceptable clean.
Wel leuk, 800 euro wegens niet te roken. Hoe controleren ze het?

tabmaniac
4 september 2008, 17:22
Voor een metalcoreband is een fireball heel leuk. Heel erg brute scheur en zeer acceptable clean.
Wel leuk, 800 euro wegens niet te roken. Hoe controleren ze het?

is inderdaad erg leuk ja!

nou, niet.. maar ik ben ook niet zo'n scheinheilige eikel dat ik het wel achter hun rug om doe;)

Realeigo
4 september 2008, 17:27
Metalcore: Geld bijleggen en een 5150 II kopen met een degelijke 4x12.

Noctiis
4 september 2008, 17:30
Fireball, 5150 (helaas soms moeilijk te vinden:().
Cab kan je, als het goedkoop moet, een hele degelijke met V30 speakers bij Thomann scoren, kan je later altijd upgraden naar een A-merk :)

caliban
4 september 2008, 17:33
Metalcore: Geld bijleggen en een 5150 II kopen met een degelijke 4x12.
Ik vind qua metalcorescheur ENGL een pak beter, en goedkoper.

tabmaniac
4 september 2008, 17:46
ik had zelf ook al een paar dingen in mijn hoofd:

bugera: ga ik nog testen, maar ik verwacht er niet teveel van.

randall rh50t - €500: lijkt me erg vet.

Engl thunder 50 - erg gaaf, maar wel hoog in mijn budget.

Engl fireball - " " " "

Fame studio reverb - €666: zijn ze echt zo goed als ze zeggen?

caliban
4 september 2008, 17:54
ik had zelf ook al een paar dingen in mijn hoofd:

bugera: ga ik nog testen, maar ik verwacht er niet teveel van.

Grotendeels hetzelfde als peavey, dus kan je wel best veel van verwachten, persoonlijk prefereer ik de ENGL sound.

randall rh50t - €500: lijkt me erg vet.

Ken ik niet echt, maar ik heb het niet zo op randall

Engl thunder 50 - erg gaaf, maar wel hoog in mijn budget.
Engl fireball - " " " "

Voor metalcore ga je beter voor de fireball, thunder is eerder een rock amp en klinkt denk ik minder dik.

Fame studio reverb - €666: zijn ze echt zo goed als ze zeggen?

Lijkt me niet direct de amp voor metalcore

Just my ros geld.

Geoffrey
5 september 2008, 17:41
Probeer een Peavey 5150 of Engl 2de hands te scoren..
Ideaal voor metal(core)!!

Jellyfish00
5 september 2008, 18:36
ik had zelf ook al een paar dingen in mijn hoofd:

bugera: ga ik nog testen, maar ik verwacht er niet teveel van.

randall rh50t - €500: lijkt me erg vet.

Engl thunder 50 - erg gaaf, maar wel hoog in mijn budget.

Engl fireball - " " " "

Fame studio reverb - €666: zijn ze echt zo goed als ze zeggen?
Ik denk eerlijk gezegd dat die bugera's vetter gaan klinken dan die randall. Veel mensen hier raden je een 5150 aan, en aangezien 2 bugera's daar klonen van zijn...

tradin-war-stories
5 september 2008, 20:53
Ik zou kiezen voor een Bugera 333XL.

Voor rond de 810 euro heb je een volledig buizen bak (inclusief cabinet) met 3 kanalen, clean, crunch en lead. Laat je niet wijs maken door mensen die zeggen dat het een kutmerk is, de kwaliteit van het geluid is echt te gek.

Het is een veelzijdig ding; jazz, funk, blues, rock, extreme metal etc je speelt het er allemaal op.

shane gibson;
http://www.youtube.com/watch?v=sbX1el1XOsI

http://www.youtube.com/watch?v=xvDsvYsSKdk


http://www.bugera-amps.com/

tabmaniac
7 september 2008, 12:03
bedankt voor de reacties!

begin oktober ga ik naar rock palace in Den Haag, waar ik de bugera's en de Randall ga testen!

Ik kan iig niet wachten op mijn nieuwe amp :cooler:

Wiellem
7 september 2008, 13:49
En je rijbewijs halen van dat geld? of word dat apart betaald?

tabmaniac
7 september 2008, 14:06
En je rijbewijs halen van dat geld? of word dat apart betaald?

ik zou 1600 euro hebben waar ik mijn rijbewijs van (zou kunnen) halen
hier gaat dus eerst 500-600-700 euro af voor een versterker, vervolgens zal ik dus weer ff moeten werken voor dat rijbewijs, maar die gear is me op dit moment wat belangrijker;)

humbucker
8 september 2008, 01:42
ik had mijn rijbewijs voor de totale som van 68 euro (geloof ik) en dat is nu net een dik jaartje geleden... Dus je kan gerust nog een dikkere versterker kopen hoor!!!! :D

Lexvandoef
8 september 2008, 02:19
ik had mijn rijbewijs voor de totale som van 68 euro (geloof ik) en dat is nu net een dik jaartje geleden... Dus je kan gerust nog een dikkere versterker kopen hoor!!!! :D

Je rijbewijs voor 68 euro? Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?

almarvk
8 september 2008, 09:51
Een Valveking top of die Randall top zijn goede keuzes. Beide versterkers werken erg goed bij mij in de band. De 4x12 van Randall is een meer dan prima cabinet, maar die van Peavey is waardeloos IMHO. De Randall set kan je kopen voor zo'n 800,- euri dacht ik.

caliban
8 september 2008, 11:46
Je rijbewijs voor 68 euro? Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
Dat is inderdaad heel erg goedkoop, maar een budget van een aantal honderd euro's voor je rijbewijs lijkt me ook wel belachelijk (natuurlijk rijschool, geen idee wat die afzetters kosten). Ik word ondertussen bijna 21, ik heb mijn voorlopig rijbewijs wel, maar ik ben een paar keer gaan rijden en heb het voorlopig gewoon opgegeven.

Lexvandoef
8 september 2008, 12:04
Dat is inderdaad heel erg goedkoop, maar een budget van een aantal honderd euro's voor je rijbewijs lijkt me ook wel belachelijk (natuurlijk rijschool, geen idee wat die afzetters kosten). Ik word ondertussen bijna 21, ik heb mijn voorlopig rijbewijs wel, maar ik ben een paar keer gaan rijden en heb het voorlopig gewoon opgegeven.

In NL doen ze dat anders en rijden we niet als gekken op de weg en kost het dus wel makkelijk een paar 100e tot in de duizenden euro's (als je echt niet kan rijden).

caliban
8 september 2008, 12:09
In NL doen ze dat anders en rijden we niet als gekken op de weg en kost het dus wel makkelijk een paar 100e tot in de duizenden euro's (als je echt niet kan rijden).
Vind je dat we hier in België als gekken rijden?

Lexvandoef
8 september 2008, 12:11
Vind je dat we hier in België als gekken rijden?

De keren dat ik er met de auto geweest ben zijn mij nogal bijgebleven in negatieve zin ja ;)

ontopic dan maar weer :)

Als je echt per se nieuw wilt is zo'n valveking of bugera geen slechte keus, gezien je muziekstijl.

almarvk
8 september 2008, 12:12
Nu weer ontopic aub!

caliban
8 september 2008, 12:22
De keren dat ik er met de auto geweest ben zijn mij nogal bijgebleven in negatieve zin ja ;)

ontopic dan maar weer :)

Als je echt per se nieuw wilt is zo'n valveking of bugera geen slechte keus, gezien je muziekstijl.
Sorry voor de offtopic.
Ik denk dat die bugera's heel erg bang for the buck zijn.

Jim Haagmans
8 september 2008, 12:32
1500€ voor je rijbewijs is hier inderdaad een heel normaal bedrag. In België is dat inderdaad anders, maar daar doen ze ook maar gewoon wat.

tabmaniac
12 september 2008, 13:31
Ik heb nu ook de kans om een engl thunder head te kopen voor 500 pleuris.
Nou heb ik gehoord dat deze niet al te veelzijdig zijn, voor mij geen probleem, maar het switchen tussen clean en lead kan een probleem worden door de gedeelde gain. Dit is natuurlijk wel op te lossen met pedaaltjes, maar ik vind het toch zonde om met een engl de gain uit een pedaaltje te halen.
wat is jullie mening hierover? of kan ik hem toch wel hi gain en clean switchen?

caliban
12 september 2008, 13:35
Ik heb nu ook de kans om een engl thunder head te kopen voor 500 pleuris.
Nou heb ik gehoord dat deze niet al te veelzijdig zijn, voor mij geen probleem, maar het switchen tussen clean en lead kan een probleem worden door de gedeelde gain. Dit is natuurlijk wel op te lossen met pedaaltjes, maar ik vind het toch zonde om met een engl de gain uit een pedaaltje te halen.
wat is jullie mening hierover? of kan ik hem toch wel hi gain en clean switchen?
Voor een brute scheur zou ik niet voor de thunder gaan persoonlijk.

tabmaniac
13 september 2008, 17:14
Vandaag bij big one Zwolle geweest, daar de randall getest.

en ja, dit word hem!
samen met de andere gitarist van de band kopen we allebei de Randall rh50t!
De cab zijn we nog niet helemaal over uit, maar eind september heb ik deze amp in het oefenhok staan, eindelijk :)

imlikeajungle
13 september 2008, 19:48
Tip: niet alle twee dezelfde versterker kopen...
2 versterkers: 2 geluiden: 2 verschillende spectra: vetter totaalgeluid

tabmaniac
14 september 2008, 10:17
Tip: niet alle twee dezelfde versterker kopen...
2 versterkers: 2 geluiden: 2 verschillende spectra: vetter totaalgeluid

we zullen ook niet met precies dezelfde instellingen spelen en geluid van de gitaar maakt hier ook dermate uit dat het echt niet hetzelfde zal klinken.

gisteren getest met een ibanez rgr08 met black out en een ibanez neck thru met 81 en 85. Dit klonk al totaal verschillend, terwijl we in dezelfde setting speelden!

black out erg lekker trouwens, alleen een te hoge output, kan ook omdat de pup iets te hoog stond tov de snaren, maar met de pot op 10 gaf hij constant feedback als ik niet speelde, vervolgens de pot naar 8 gedraaid en niks geen problemen meer! rgr08 is een prima gitaar voor 435euro (wat hij daar kostte)

imlikeajungle
14 september 2008, 13:59
Je doet er mee wat je wil.

caliban
14 september 2008, 20:14
Jungle heeft groot gelijk.

Mr.Bluesbreaker
14 september 2008, 20:27
Nog een plus 1 voor Jungle.

De vetste combi die ik zelf heb gehoord was een JCM 800 eenkanaals op Greenbacks (klassieker, oud, direct, niet heel veel laag, veel grom maar relatief clean) en voor de andere gitarist een Koch Powertone 2 op 6550 eindpitten met V30 speakers. (ongeveer het tegenovergestelde)
Voor hardrock/moderne cq. 'downtunerock', je kent het wel.

Helemaal in de studio was dat dik feest met doubletracken.
Natuurlijk kom je met een andere gitaar en pickups een heel end, maar ik blijf erbij dat je het voor live als je allebei redelijk hotte humbuckers gebruikt het in de amp moet zoeken.

tabmaniac
14 september 2008, 22:49
ok, misschien hebben jullie een punt.
Zelf heb ik ook geen ervaring op dit gebied;)

Zou iemand mij misschien een goed onderbouwde beargumentatie kunnen geven over de opinie dat je het best voor 2 verschillende versterkers zou kunnen kiezen?
Misschien met een voorbeeld, bijv filmpje.

Als ik het goed heb speelt lamb of god toch ook met 2 mark IV's? of heb ik dat dan helemaal mis?

Nielsje
14 september 2008, 22:53
Zou iemand mij misschien een goed onderbouwde beargumentatie kunnen geven over de opinie dat je het best voor 2 verschillende versterkers zou kunnen kiezen?

Hierboven is het een en ander al beschreven hoor. Maar je kan je wel voorstellen, dat wanneer je 2 dezelfde amps en gitaren hebt, je in elkaar werkgebied zit. Het wordt er niet beter van, het wordt eerder minder.
Diversiteit is goed, dan heb je beiden je eigen sound. Lex en ik spelen vaak ook met verschillende gitaren, en als we met dezelfde gitaren spelen, dan spelen we verschillende dingen, of iets een octaaf hoger.

tabmaniac
14 september 2008, 23:08
Hierboven is het een en ander al beschreven hoor. Maar je kan je wel voorstellen, dat wanneer je 2 dezelfde amps en gitaren hebt, je in elkaar werkgebied zit. Het wordt er niet beter van, het wordt eerder minder.
Diversiteit is goed, dan heb je beiden je eigen sound. Lex en ik spelen vaak ook met verschillende gitaren, en als we met dezelfde gitaren spelen, dan spelen we verschillende dingen, of iets een octaaf hoger.

maar jullie hebben dezelfde amps?:)

Lexvandoef
14 september 2008, 23:31
maar jullie hebben dezelfde amps?:)

Nope, hij speelt over een Marshall DSL100 + Bogner 2x12 met M20's en ik over een Hook Captain 34 + Hook cab met '65's.

Wel anders dus.

Nielsje
14 september 2008, 23:35
Wel verschillend, maar niet zo extreem verschillend. Zo zijn de Bogner en Hook cab nagenoeg hetzelfde (afmetingen) en had ik eerst ook de G12-65H speakers erin. Bovendien zijn beide versterkers 'brits' gevoiced.
Lex haalt z'n drive uit z'n amp, ik meer uit pedalen.

tabmaniac
14 september 2008, 23:39
ok, cool

dat wordt dus alles nog even een keer overwegen!
in ieder geval bedankt voor de reacties guys :satisfie:

Mitch
14 september 2008, 23:54
Het blijft een apart fenomeen dat iemand zonder ervaring bijna altijd in eerste instantie afwijzend reageert op een advies van iemand met ervaring, zeker als dat ingaat tegen wat degene zonder ervaring in zijn hoofd had om te kopen :D

tabmaniac
15 september 2008, 00:06
Het blijft een apart fenomeen dat iemand zonder ervaring bijna altijd in eerste instantie afwijzend reageert op een advies van iemand met ervaring, zeker als dat ingaat tegen wat degene zonder ervaring in zijn hoofd had om te kopen :D

haha klopt.
Nee, maar toen we de versterkers testen speelde niek met een emg81 en ik met een black out, het geluid was toen dermate verschillend dat ik verbaast reageerde op die post van imlikeajungle

caliban
15 september 2008, 00:09
Als ik het goed heb speelt lamb of god toch ook met 2 mark IV's? of heb ik dat dan helemaal mis?
Ik denk ook dat ze allebij op een mark IV spelen maar de ene speelt met zijn GEQ in een V terwijl de andere die in een omgekeerde V heeft. Ook erg aanvullend dus.

tabmaniac
26 september 2008, 16:54
YIHAA!
vandaag mijn nieuwe amp besteld!

Nieuwe London city die over 2 maand pas uitkomt.
De verbetering van de bulldog!

woensdag heb ik hem binnen voor €510 euro.

geen idee wat me te wachten staat, maar de verkoper was helemaal lyrisch erover, als hij me niet beviel kon ik gewoon terug en een nieuwe amp halen of mijn geld terug krijgen:D

Hij schijnt er ook super vet uit te zien, letters van groene leds en retestrak gebouwd.
hij gaat van clean tot hi gain en kan alles daartussen aan, aldus de verkoper.

Hij komt in de winkels voor 690, dus een mooie deal lijkt mij,
Ik wacht af tot woensdag :blast:

Mr.Bluesbreaker
26 september 2008, 17:04
Je hebt een versterker besteld die nog niet uit is en je niet hebt gehoord?
Had je het hele topic toch niet voor nodig?

JohnLord
26 september 2008, 17:05
Dat wilde ik ook net gaan posten. Tjongejonge.......

tabmaniac
26 september 2008, 17:07
Je hebt een versterker besteld die nog niet uit is en je niet hebt gehoord?
Had je het hele topic toch niet voor nodig?

dat klopt ja, maar zoals ik al aangaf kan ik hem terugbrengen en het geld terugkrijgen als hij mij niet bevalt.
Overigens schijnt het een flinke verbetering te zijn t.o.v. de Bulldog, die in mijn oren net niet te strak was, wat ik eerder al postte in een korte review.

Ik ben in ieder geval hartstikke blij en kan niet wachten tot ik deze amp in mijn bezit heb, woensdag zal ik foto's en een (korte) review posten!

Mr.Bluesbreaker
26 september 2008, 17:35
Ik ben blij voor je dat je blij bent hoor:D
Maar, hoe kun je nou blij zijn met een versterker waar je alleen blabla van hebt gehoord? Anyway, succes, hoop dat het wat voor je is. Voor 800 euro scoor je ook wel met wat mazzel een 5150...misschieniets voor je als hij niet bevalt.

tabmaniac
26 september 2008, 17:43
Ik ben blij voor je dat je blij bent hoor:D
Maar, hoe kun je nou blij zijn met een versterker waar je alleen blabla van hebt gehoord? Anyway, succes, hoop dat het wat voor je is. Voor 800 euro scoor je ook wel met wat mazzel een 5150...misschieniets voor je als hij niet bevalt.

haha, als de blabla kut is dan is ie ook zo weer de deur uit hoor ;)

Mitch
26 september 2008, 18:57
Tja, tuurlijk kan zo'n verkoper zeggen: niet goed geld terug, want als je in de honeymoon zit vind je die amp toch wel de bom. De tegenvaller komt altijd later pas.

tabmaniac
28 september 2008, 13:51
ok, ik wist dat ik wispelturig was, maar dit :stop:

Zojuist een advertentie van een peavey 5150 + behringer cab gezien voor €600.
Gelijk die vent opgebeld, bestelling van de LC geannuleerd en een afspraak gemaakt voor woensdag avond!
Woensdag avond ben ik dus een trotse bezitter van de 5150.
Die behringer cab gaat misschien gelijk weer weg of die houd ik voor thuis.

om te lachen eigenlijk:D

Toch nog een beetje een nuttig topic!

Steven Otto
28 september 2008, 14:54
Dat wordt dan wel een heel mooi koopje! Apart verhaal zo alles bij elkaar :p

tabmaniac
28 september 2008, 15:06
Dat wordt dan wel een heel mooi koopje! Apart verhaal zo alles bij elkaar :p

inderdaad!
De versterker was in prima staat, het enige wat mankeerde is dat er een knop mist, de potmeter werkte daarentegen nog optimaal.

Zijn er dingen waar ik echt op moet letten? Geld voor nieuwe buizen is geen probleem, dus als de buizen aan vervanging toe zijn weet ik wel wat ik moet doen.
Hij heeft volgens de verkoper een jaar ongeveer niks gedaan omdat hij een tijd niet in bandjes heeft gespeeld en hij onlangs verhuisd is, zijn er dingen waar ik dan extra op moet letten?

Mr.Bluesbreaker
28 september 2008, 16:26
He, dat is nou een goeie deal. Goed naar ome Bluesbreaker geluisterd:D
Nee maar serieus, als je voor die Behringer 200 euro vangt, heb je in principe een 5150 voor de prijs van nog niet eens een Bulldog. Doe je goed.

Nu hopen dat er niet al teveel achteraf problemen met je 5150 zijn...
Zoniet, gave set. Na een jaar kan er niet al teveel geks mee gebeuren, langer dan 5 jaar stilstaan kunnen enige onderdelen wat 'uitdrogen'. Hoogstens zit er wat stof i nde potmeters door het niet verdraaien.

tabmaniac
28 september 2008, 22:27
Morgen al richting Bussum!
's Avonds gelijk het repetitiekot in met de band, als ik thuis ben zal ik wat foto's posten :rockon:

Luke-wannabe
28 september 2008, 22:55
Dmn doe je goed man!!

Jimwoud
29 september 2008, 00:04
Hele vette deal, je hebt mazzel dat ik een paar dagen weg ben geweest, anders had ik ook zeker even een afspraak gemaakt.

Succes

Jellyfish00
29 september 2008, 11:07
Damn, ik zag hem gister ook, en toen las ik dit. Had hem ook wel willen hebben :sssh:

Riverdale27
29 september 2008, 15:02
Voor 800 eur inclusief cab wordt het al moeilijk. Zo'n cab zit meestal rond de 300-400 eur en dus moet je heads tussen de 400-500 eur zitten. Daarvoor heb je niet meteen de allerbeste heads...

Misschien de Epiphone SoCal 50 maar eens uitchecken? Gemaakt door de hoofdtechnieker van Gibson, en Epiphone stelt zelden teleur. Het is zelfs een lampen versterker met 5 12AX7 lampen in de preamp en 2 EL34 lampen in de poweramp.

Bij MusicStore Keulen kan je hem vast krijgen voor zo'n 800 eur ongeveer, minder zelfs.

http://www.musicstore.de/nl_NL/BEF/Epiphone-SoCal-50-Head-50-Watt-Vollroehrentopteil-Class-A/B/art-GIT0009621-000

http://www.musicstore.de/nl_NL/BEF/Epiphone-SoCal-412SL-Cabinet-4x12-Box-schraeg/art-GIT0010432-000

Sound sample kan je hier horen:

http://www.youtube.com/watch?v=SHUjNcimakI


Vind em persoonlijk voor zijn prijs een topper.

TimmU
29 september 2008, 15:11
Voor 800 eur inclusief cab wordt het al moeilijk. Zo'n cab zit meestal rond de 300-400 eur en dus moet je heads tussen de 400-500 eur zitten. Daarvoor heb je niet meteen de allerbeste heads...

Misschien de Epiphone SoCal 50 maar eens uitchecken? Gemaakt door de hoofdtechnieker van Gibson, en Epiphone stelt zelden teleur. Het is zelfs een lampen versterker met 5 12AX7 lampen in de preamp en 2 EL34 lampen in de poweramp.

Bij MusicStore Keulen kan je hem vast krijgen voor zo'n 800 eur ongeveer, minder zelfs.

http://www.musicstore.de/nl_NL/BEF/Epiphone-SoCal-50-Head-50-Watt-Vollroehrentopteil-Class-A/B/art-GIT0009621-000

http://www.musicstore.de/nl_NL/BEF/Epiphone-SoCal-412SL-Cabinet-4x12-Box-schraeg/art-GIT0010432-000

Sound sample kan je hier horen:

http://www.youtube.com/watch?v=SHUjNcimakI


Vind em persoonlijk voor zijn prijs een topper.
Topic gelezen ? de knul die gaat een 5150 halen hé :)

Riverdale27
29 september 2008, 15:13
Okay, misschien is iemand anders er nog wel iets mee :)

tabmaniac
29 september 2008, 18:14
Yeaah, net de 5150 + Behringer 4x12 met jensen speakers opgehaald! (zijn jensen speakers standaard? type: jch12/70)

helemaal perfecte staat!
geen mankementen:D

ik ben blij, vanavond repeteren en daarna zal ik wat foto's posten!

bedrag dat ik betaald heb: €550 :sssh:

Danieldg
29 september 2008, 18:18
Dat noem ik nu eens een koopje!

Gefeliciteerd man ^^

Mr.Bluesbreaker
29 september 2008, 18:26
Lucky bastard:D

Idee: als je toch zo'n goeie deal hebt gemaakt, gebruik de Behringer als een soort 'gooi en smijt' cabinet, die je standaard in de bandbus/oefenhok/wat dan ook laat staan. Als de klank acceptabel is natuurlijk.
Als je veel aan het verslepen bent is 1 goede hoofdcab en 1 ok-e lowcost cab best handig!

Luke-wannabe
29 september 2008, 18:33
Dmn wat ben jij een mazzelpik, tab!

happynjitram
29 september 2008, 18:34
Wat een deal! :o

almarvk
29 september 2008, 19:39
Damn, dat is nogal een super deal. Als het ding je niet bevalt kan je 'm altijd met super veel winst verkopen!

Maar waar blijven de piccas?!

tabmaniac
29 september 2008, 22:56
vanavond gerepeteerd, en.. tsja. HEERLIJK :satisfie:

brakketelefooncamerakwaliteit:
ff wachten... sorrie pics deden het niet

Zoals je ziet mist er 1 knop, verder mankeert er niets aan.
Ook was er geen footswitch inbegrepen, maar daar mag ik niet over klagen na die €550,- (om het er nog maar eens in te wrijven!)

ME IS HAPPY!

Wausser
29 september 2008, 23:00
Ligt het aan mij of doen de foto's het niet?

tabmaniac
29 september 2008, 23:06
Ligt het aan mij of doen de foto's het niet?

klopt, heel ff wachten.. mn pc trekt het niet meer :D

tabmaniac
29 september 2008, 23:10
http://img206.imageshack.us/my.php?image=dsc01777du0.jpg

http://img206.imageshack.us/my.php?image=dsc01775ku7.jpg

http://img142.imageshack.us/my.php?image=dsc01774af7.jpg

:D

ben vanhoof
29 september 2008, 23:19
Stond hij al lang op marktplaats? Gvd wel een errg goeie koop, die krijg je wel weg voor €800 of meer. Cabinet zal wel ruk klinken ivm een degelijk, maar je hebt nog geld over dus mss kan je daar nog iets mee scoren. Op offstage verkoopt iemand een randall 4x12 voor €200. Naart schijnt klinken die erg ok...

tabmaniac
29 september 2008, 23:29
Stond hij al lang op marktplaats? Gvd wel een errg goeie koop, die krijg je wel weg voor €800 of meer. Cabinet zal wel ruk klinken ivm een degelijk, maar je hebt nog geld over dus mss kan je daar nog iets mee scoren. Op offstage verkoopt iemand een randall 4x12 voor €200. Naart schijnt klinken die erg ok...

speurders heeft hij 9 dagen op gestaan voordat ik reageerde! :sssh:

de naam van de advertentie was: versterker en speakerkast
Ik ging er heen met de verwachting dat die man er niets van zou weten, maar dat viel behoorlijk mee. Het ding stond hem enkel in de weg.

Op de vorige pagina staat een vraag van mij of de Jensen speakers in behringer cabs origineel zijn of er later in gezet?

edit gevonden: zijn origineel! echt een bang for the buck wat mij betreft :)

TimmU
29 september 2008, 23:58
True! Ik heb ook zo'n kastje. Later vervangen voor G12H - 65 . Maar die jensen speakers klinken ook goed.